پارلمان اتحادیه اروپا به بازارها در قانون دارایی های رمزنگاری، قوانین ردیابی – مقررات بیت کوین نیوز اشاره می کند

[ad_1] اعضای پارلمان اروپا موافقت نهایی خود را با بسته ای از مقررات اتحادیه اروپا برای دارایی های کریپتو صادر کردند. قانون‌گذاران همچنین از معرفی مکانیسم‌هایی حمایت کردند که امکان ردیابی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را فراهم می‌آورد که در کیف پول‌های رمزنگاری خصوصی بالای یک آستانه خاص نیز اعمال می‌شود. قانونگذاران اروپایی قانون پیشگامانه دارایی

کد خبر : 349077
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
پارلمان اتحادیه اروپا به بازارها در قانون دارایی های رمزنگاری، قوانین ردیابی – مقررات بیت کوین نیوز اشاره می کند

[ad_1]

اعضای پارلمان اروپا موافقت نهایی خود را با بسته ای از مقررات اتحادیه اروپا برای دارایی های کریپتو صادر کردند. قانون‌گذاران همچنین از معرفی مکانیسم‌هایی حمایت کردند که امکان ردیابی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را فراهم می‌آورد که در کیف پول‌های رمزنگاری خصوصی بالای یک آستانه خاص نیز اعمال می‌شود.

قانونگذاران اروپایی قانون پیشگامانه دارایی های رمزنگاری را تأیید می کنند

قواعد مشترک جدید اروپا برای فضای کریپتو توسط قانونگذار اتحادیه اروپا چراغ سبز نهایی را نشان داد. سرویس مطبوعاتی پارلمان اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد این مجموعه که به بازار دارایی های رمزنگاری (MiCA) معروف است، با 517 رای موافق، 38 رای مخالف و 18 رای ممتنع به تصویب رسید.

این قانون که برای تنظیم نظارت، حفاظت از مصرف‌کننده و حفاظت از محیط‌زیست دارایی‌های دیجیتال، از جمله ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین طراحی شده است، در ژوئن 2022 به طور غیررسمی با شورا، نهاد تصمیم‌گیر اتحادیه اروپا به توافق رسید.

این قانون، احتمالاً اولین بسته نظارتی جامع رمزنگاری در جهان است، موضوع و تجارت دارایی‌هایی را که توسط قوانین خدمات مالی موجود تنظیم نشده است، پوشش می‌دهد. پارلمان اصرار داشت: «مصرف‌کنندگان در مورد خطرات، هزینه‌ها و هزینه‌های مرتبط با فعالیت‌هایشان بهتر مطلع خواهند شد».

MiCA مجوزهایی را برای ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری فعال در بلوک معرفی می کند و ایجاد یک ثبت نام را برای شرکت های غیرمنطبق با هدف اعلام شده مقابله با خطرات دستکاری بازار، پولشویی و تامین مالی تروریسم فراهم می کند. همچنین هدف آن کاهش ردپای کربن ارزهای دیجیتال است و ارائه دهندگان خدمات بزرگتر را ملزم به افشای مصرف انرژی خود می کند.

گزارشگر این قانون، استفان برگر، در اظهار نظر در مورد تصویب چارچوب قانونی، گفت که MiCA از مصرف کنندگان در برابر تقلب محافظت می کند و به بخش آسیب دیده از رویدادهای منفی مانند فروپاشی صرافی کریپتو FTX و سایر بازیگران اجازه می دهد اعتماد را دوباره به دست آورد. . وی تاکید کرد:

این اتحادیه اروپا را با 10000 دارایی رمزنگاری مختلف در خط مقدم اقتصاد توکن قرار می دهد … این مقررات یک مزیت رقابتی برای اتحادیه اروپا به ارمغان می آورد.

برگر اشاره کرد که صنعت کریپتو در اتحادیه اروپا دارای وضوح نظارتی است که در سایر حوزه‌های قضایی مانند ایالات متحده وجود ندارد. MiCA پس از تایید رسمی توسط شورا و 20 روز پس از انتشار آن در مجله رسمی اتحادیه اروپا لازم الاجرا خواهد شد.

پارلمان اروپا قوانینی را برای ردیابی نقل و انتقالات رمزنگاری تصویب کرد

در یک رای جداگانه، اکثریت 529 نماینده پارلمان قانون اضافی را تصویب کردند که اجازه ردیابی تراکنش های رمزنگاری را می دهد. هدف از این کار این است که اطمینان حاصل شود که نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال در صورت مشکوک بودن، «همیشه قابل ردیابی» و مسدود شدن هستند.

این تصمیم به اصطلاح «قاعده سفر» را از امور مالی سنتی برای انتقال دارایی‌های رمزنگاری اعمال می‌کند. به این معنی است که اطلاعات مربوط به منبع دارایی و ذینفع آن باید با معامله “همراه” باشد و در هر دو طرف ذخیره شود.

این مقررات همچنین تراکنش‌های مربوط به آدرس‌های رمزنگاری کاربران خصوصی، به اصطلاح «کیف‌پول‌های خود میزبانی» را پوشش می‌دهد، در صورتی که ارزش آنها از 1000 یورو (تقریباً 1100 دلار) معادل فیات بیشتر شود و زمانی که با کیف‌پول‌های «میزبانی» مدیریت شده توسط ارائه‌دهندگان خدمات تراکنش می‌کنند. .

پارلمان اروپا در این اطلاعیه خاطرنشان کرد، با این حال، این قوانین در مورد انتقال مستقیم شخص به فرد، انتقال‌هایی که بدون دخالت ارائه‌دهنده وجود دارد، یا انتقال‌هایی که بین ارائه‌دهندگان انجام می‌شود، اعمال نمی‌شود تا زمانی که آنها از جانب خودشان عمل کنند.

برچسب ها در این داستان

رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، اتحادیه اروپا، پارلمان اتحادیه اروپا، پارلمان اروپا، اتحادیه اروپا، قانون، قانون‌گذاران، قانون‌گذاری، MiCA، پارلمان، ردیابی، تراکنش‌ها، نقل و انتقالات، قانون سفر، رأی

آیا انتظار دارید سایر اقتصادهای بزرگ در آینده نزدیک چارچوب های قانونی جامعی را برای دارایی های کریپتو اتخاذ کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.