پارتنر جدید شکیرا معلوم شد (خیلی به هم میان!)

[ad_1] بله پایتنر جدید شکیرا هم معلوم شد!‌ شکیرا پس از جدایی پر سر و صدا از پدر دو فرزندش، بالاخره دوباره عاشق می شود. مرد خوش شانس لوسین لاویسکونت، بازیگر جوان امیلی در پاریس است. ستاره موسیقی و آقای بازیگر بسیار به هم می‌آیند. با این حال، افراد نزدیک به شکیرا نگران و دلواپس

کد خبر : 481843
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۸
پارتنر جدید شکیرا معلوم شد (خیلی به هم میان!)

[ad_1]

بله پایتنر جدید شکیرا هم معلوم شد!‌ شکیرا پس از جدایی پر سر و صدا از پدر دو فرزندش، بالاخره دوباره عاشق می شود. مرد خوش شانس لوسین لاویسکونت، بازیگر جوان امیلی در پاریس است. ستاره موسیقی و آقای بازیگر بسیار به هم می‌آیند. با این حال، افراد نزدیک به شکیرا نگران و دلواپس هستند. این بازیگر 31 ساله بریتانیایی در موزیک ویدیوی اخیر شکیرا برای آهنگ Puntería حضور داشته است. این دو، که صحنه‌های گرمی را در این کلیپ به اشتراک گذاشتند، به دلیل انرژی غیرقابل انکاری که به نمایش گذاشتند، شایعات عشق و عاشقی بین‌شان را برانگیختند و اکنون، افراد نزدیک به  آنها در نهایت تایید کردند که این زوج واقعاً با هم هستند، با این حال آنها خاطرنشان کردند که این دو “خیلی هم درگیر هم” نیستند.

یکی از نزدیکان آنها خاطرنشان کرده است: «شکیرا ناامید است که باز هم عاشق شود – اما دوستان او نگران هستند زیرا لوسین به آرامی از نردبان این سلبریتی بالا می رود در حالی که با زنانی رابطه داشته است که همگی کمتر از شکیرا مشهور بوده اند.» این منبع افزود: «دوستان او می‌ترسند که او فقط می‌خواهد نام شکیرا را مورد استفاده قرار دهد و به شهرت برسد.»

در سطح آنلاین، بسیاری از طرفداران از کشف اینکه خواننده Hips Don’t Lie دوباره عشق زندگی خود را پیدا کرده است، هیجان زده شده اند. آنها شور و شوق خود را برای این رابطه عاشقانه جدید ابراز کردند و گفتند: «او فوق العاده است! ادامه بده دختر!»

با این حال، بسیاری دیگر محتاط بودند و می ترسیدند که این بازیگر جوان بهترین پارتنر برای شکیرا نباشد. یک نفر خاطرنشان کرد: “او خیلی خودش را دست پایین گرفته است.” دیگری ابراز نگرانی کرد که ممکن است این خواننده پس از جدایی خود عجولانه وارد یک عاشقانه جدید شده باشد و این سوال را مطرح کرد: «چرا وقتی آماده نیست وارد یک رابطه شود؟ زمانی که او نیاز به شفا دارد … »

ما هم هیجان زده هستیم که شکیرا بالاخره دوباره عاشق شده است. در چند ماه گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه این ستاره با چه کسی وارد رابطه می‌شود، وجود داشته است، و یکی از افرادی که طبق گزارش‌ها دنبال او بود، کسی نبود جز تام کروز بازیگر رده اول هالیوود!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.