پاداش قهرمانی آسیا از قلم افتاد

[ad_1] زاوش محمدی؛ هفت روز پیش کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش، برای شارژ ورزشکاران مراسمی را برگزار کرد تا با یک تیر دو نشان بزند؛ هم تجلیل از مدال‌آوران باشد و هم بدرقه کاروان ایران در هانگژو. اما دو مدال شمشیربازان سابر در آسیا جا افتاده بود. تیم ملی سابر ایران ۳۰ خردادماه نایب قهرمان

کد خبر : 404532
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
پاداش قهرمانی آسیا از قلم افتاد

[ad_1]

زاوش محمدی؛ هفت روز پیش کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش، برای شارژ ورزشکاران مراسمی را برگزار کرد تا با یک تیر دو نشان بزند؛ هم تجلیل از مدال‌آوران باشد و هم بدرقه کاروان ایران در هانگژو. اما دو مدال شمشیربازان سابر در آسیا جا افتاده بود.

تیم ملی سابر ایران ۳۰ خردادماه نایب قهرمان تیمی آسیا شده بود و علی پاکدامن هم طلای انفرادی را در چین از چنگ کره‌ای‌ها درآورده بود، از سبد مدال‌های شمشیربازان کم شده بود و آنها تنها پاداش مدال بازی‌های کشورهای اسلامی را گرفتند؛ اتفاقی که کمی شمشیربازان سابر را دلخور کرد. محمد رهبری ملی‌پوش سابر می‌گوید: «بالاخره بعد از چند سال مراسم تجلیل و بدرقه برگزار شد که خوب بود. فقط پاداش مدال قهرمانی آسیای ما حساب نشده بود و تنها پاداش کشورهای اسلامی را گرفتیم. نمی‌دانم قضیه چه بود اما ظاهراً قرار است درست شود.»

ظاهراً فدراسیون شمشیربازی مدال قهرمانی آسیای ملی‌پوشان سابر را از قلم انداخته است. البته این تمام ماجرا نیست و با اینکه شمشیربازی سابر ایران مدیون پیمان فخری سرمربی سابقش است و حتی به گفته امین قربانی سرمربی تیم ملی او در قهرمانی جهان به‌رغم اینکه هیچ وظیفه‌ای نداشت اما با رایزنی، امکانات رایگان برای ملی‌پوشان گرفت. هرچند او مدتی است کاری با تیم ملی شمشیربازی سابر ندارد، اما دلش با تیم است و شاگردانش. انگار فدراسیون خیلی زود او را فراموش کرد تا جایی که حتی اسمش را در لیست تیم برای پاداش بازی‌های کشورهای اسلامی نیاورده بود و اسم امین قربانی به جای سرمربی به عنوان مربی نوشته شده بود.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی معتقد است جایی برای نگرانی در این باره نیست: «مدال قهرمانی آسیای بچه‌ها جا افتاده بود، وقتی با کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی مطرح شد، فدراسیون هم اصلاحیه زد و با قولی که سرپرست وزارت داد، این قضیه جبران می‌شود. حتی اسم پیمان فخری که در لیست تیم نبود هم اصلاح می‌شود.»

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.