ویژگی ها و تفاوت ها – تجارت من – 25 اکتبر 2022

[ad_1] ▶️ ما در حال حاضر 5 مشاور متخصص در بازار داریم. در اینجا می توانید ویژگی ها و تفاوت های اصلی را مشاهده کنید. ⚫️ مرکز EA – رایگان است و بدون پیکربندی ارائه می شود، این کاربر است که باید آن را بهینه کند. از سیستم میانگین گیری دو طرفه استفاده کنید. شرایط

کد خبر : 273051
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
ویژگی ها و تفاوت ها – تجارت من – 25 اکتبر 2022

[ad_1]

▶️ ما در حال حاضر 5 مشاور متخصص در بازار داریم. در اینجا می توانید ویژگی ها و تفاوت های اصلی را مشاهده کنید.

⚫️ مرکز EA – رایگان است و بدون پیکربندی ارائه می شود، این کاربر است که باید آن را بهینه کند. از سیستم میانگین گیری دو طرفه استفاده کنید. شرایط ورود آن ساده است. کاربر همچنین باید بازاری را که قرار است در آن استفاده کند و زمان آن را انتخاب کند.

⚫️ سوپرربات – سازگارترین است. این یک استراتژی روند و یک استراتژی معکوس دارد. پارامترهای آن به طور خودکار با بازار سازگار می شوند. شما در هر زمان فقط معاملات را یک طرفه باز می کنید. سود آن معمولاً متوسط ​​است و هر از چند گاهی یک چرخه به لطف توقف انتهایی خود سود اضافی را به همراه دارد. این برای بازار فارکس طراحی شده است، اگرچه برخی از آن با تغییرات خاص خود در بازارهای دیگر استفاده می کنند. بدون نیاز به بارگذاری مجموعه ها برای نمادهای اصلی فارکس (USdcad، usdchf، audusd، eurusd، gbpusd)

⚫️ تازه کار Atomic79 – این نسخه تازه کار Atomic79 ما است. پارامترهای بسیار کمی دارد و کاملاً از جعبه خارج می شود. فقط بکشید و رها کنید، بقیه کار توسط EA انجام می شود. برای طلا (XAUUSD) در نظر گرفته شده است. نیازی به بارگذاری هیچ مجموعه ای نیست.

⚫️ اتمی79 – از یک استراتژی گرید روند، با میانگین گیری عملیات در دو جهت استفاده می کند. شرایط باز کردن پیچیده است. حالت بازیابی داخلی دارد. با 2 استراتژی ارائه شده است. SAFE و TURBO، و 4 مجموعه ارائه می شود: SAFE، SAFER، TURBO MODERATE و TURBO (MyPersonalSet).

⚫️ Nexus EA– جواهر در تاج است. این دارد 16 شرایط ورود به بازار قابل انتخاب چند زمانی کار می کند. 4 استراتژی مختلف مدیریت لات ها. 11 استراتژی شبکه مختلف. 6 حالت بازیابی پیشرفته 9 نوع مختلف Take Profit. گزینه های سفارشی برای بهینه سازی پیشرفته: شارپ، سورتینو، ضریب بازیابی، درصد زمان بازیابی. قوی و محافظه کار است.

برگرد

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.