ویژگی‌های داخلی: توقف خودکار، AutoBreakEven، AutoClose و LockIn – سیستم‌های معاملاتی – 5 اکتبر 2022

[ad_1] خوش آمدید بازدید کننده! احتمالاً تا به حال می دانید که DooZER دارای چند ویژگی خوب است که برخی از آنها قبلاً در مقاله “پارامترهای ورودی DooZER به تفصیل توضیح داده شده است.“. با این حال، ما می خواستیم همه این ویژگی های جالب را در یک پست گروه بندی کنیم، بنابراین … خواندن

کد خبر : 265229
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
ویژگی‌های داخلی: توقف خودکار، AutoBreakEven، AutoClose و LockIn – سیستم‌های معاملاتی – 5 اکتبر 2022

[ad_1]

خوش آمدید بازدید کننده! احتمالاً تا به حال می دانید که DooZER دارای چند ویژگی خوب است که برخی از آنها قبلاً در مقاله “پارامترهای ورودی DooZER به تفصیل توضیح داده شده است.“. با این حال، ما می خواستیم همه این ویژگی های جالب را در یک پست گروه بندی کنیم، بنابراین … خواندن مبارک!

مکث خودکار

درک این ویژگی ساده است. این فقط یک مکث است، استراحتی که در طی آن DooZER سبدهای جدیدی را باز نمی کند، اگر سبد فعلی بسته شود. اینکه DooZER معاملات اضافی را در سبد فعلی باز کند یا خیر بستگی به نوع مکث دارد. بیشتر در مورد آن در مقاله “درک مکث ها”. به هر حال، یک چیز واضح است: مکث‌های انجام‌شده توسط طراحی داخلی (یا توقف خودکار) را نمی‌توان تنها با فشار دادن دکمه «مکث» غیرفعال کرد (توجه کنید که چگونه نام دکمه به «مکث خودکار» تغییر می‌کند) زیرا در نظر گرفته شده است که در حین اخبار معامله نشود، -روز حقوق و دستمزد مزرعه، جمعه بعدازظهر، و غیره. اگر واقعاً می‌خواهید توقف خودکار را مجاز نکنید و معامله DooZER داشته باشید، باید به پارامترهای ورودی بروید و هر چیزی که باعث توقف موقت DooZER شده است را غیرفعال کنید: اگر خبری است، فیلتر اخبار را غیرفعال کنید، اگر سپس NFP فیلتر NPF و غیره را غیرفعال کنید. با این حال، ما قویاً توصیه می کنیم که با DooZER تداخل نداشته باشید. ویژگی AutoPause در موارد زیر فعال می شود:

  • اگر فیلتر اخبار فعال باشد و در پنجره زمانی «دقیقه قبل از خبر >> زمان خبر >> دقیقه بعد از خبر باشیم. اگر می‌خواهید این توقف خودکار را غیرفعال کنید و معامله DooZER داشته باشید، «Use news filter» را روی «false» در پارامترهای ورودی تنظیم کنید.
  • اگر فیلتر NFP فعال باشد و اولین جمعه ماه باشد. اگر می‌خواهید این توقف خودکار را غیرفعال کنید، «Use AutoPause on Non-Farm Payroll Day» را روی «false» تنظیم کنید.
  • اگر جمعه است و به زمان تنظیم شده برای توقف DooZER رسیده ایم. اگر می‌خواهید این توقف خودکار را غیرفعال کنید، «زمان توقف خودکار جمعه (زمان سرور)» را روی «DO_NOT_PAUSE» تنظیم کنید.
  • اگر ویژگی AutoClose قبل از آخر هفته فعال باشد، جمعه بعد از ساعت 20:00 GMT است و سبد بسته شده است. اگر می‌خواهید این توقف خودکار را غیرفعال کنید، «Use AutoClose before weekend» را روی «false» تنظیم کنید.
  • اگر زمانی برای برنامه‌ریزی مکث وجود داشته باشد، و ما در پنجره زمانی “دقیقه قبل از اخبار >> زمان توقف برنامه‌ریزی شده >> دقیقه پس از خبر” هستیم. اگر می‌خواهید این توقف خودکار را غیرفعال کنید، «زمان توقف خودکار اضافی (زمان سرور)» را روی «DO_NOT_PAUSE» تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که چگونه هنگامی که ویژگی AutoPause به دلایل بالا فعال است، دکمه “Pause EA” فشرده می شود (“Tomato” رنگ پیش فرض ON است) و اکنون دکمه “AutoPause” را می خواند. اگر سعی کنید دکمه را غیرفعال کنید، یک پیغام خطای پاپ آپ دریافت خواهید کرد.

قابلیت توقف خودکار فعال است

AutoBreakEven

این ویژگی تنها زمانی فعال می‌شود که فیلتر «استفاده از AutoBrE/AutoClose در اخبار» فعال باشد، اخباری در راه است و DooZER در تلاش است تا سبد فعلی را ببندد. این ویژگی تا زمانی که DooZER نهایتاً سبد فعلی را ببندد یا در صورتی که نتواند، تا 5 دقیقه قبل از خبر فعال باقی می‌ماند (اطلاعات بیشتر در مورد آن در ویژگی بعدی). اگر می‌خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید و DooZER حتی سبد فعلی را قبل از خبر شکست ندهد، تنظیم کنیداز AutoBrE/AutoClose در اخبار استفاده کنیدبه “false” در پارامترهای ورودی.

توجه داشته باشید که چگونه هنگامی که ویژگی AutoBreakEven فعال است، دکمه “Break Even” فشار داده می شود (“Tomato” رنگ پیش فرض ON است)، و اکنون دکمه “AutoBrE” را می خواند. اگر سعی کنید دکمه را غیرفعال کنید، یک پیغام خطای پاپ آپ دریافت خواهید کرد.

ویژگی AutoBreakEven فعال است

بسته شدن خودکار

ویژگی AutoClose نوعی آخرین راه حل در صورتی است که سبد باز فعلی را نتوان به سود بسته کرد و حتی نتوان آن را شکست. ایده این است که به دلایل واضح، هنگام انتشار اخبار یا در آخر هفته، سبد باز نداشته باشید. این ویژگی همیشه با یک P/L شناور همراه است که در آن شما باید در مورد سود غیرقابل تحمل تصمیم بگیرید که پس از آن سبد می تواند توسط DooZER بسته شود. دو مورد وجود دارد که ویژگی AutoClose می تواند فعال باشد، به شرح زیر:

  • اگر فیلتر «استفاده از AutoBrE/AutoClose در اخبار» فعال باشد، 5 دقیقه یا کمتر از اخبار باقی مانده است و P/L شناور برابر یا بیشتر است (بیشتر به سمت انتهای مثبت) از مقدار نشان داده شده در «بستن خودکار در راه‌انداز اخبار» پارامتر P/L” اگر می‌خواهید از بستن سبد DooZER در این شرایط جلوگیری کنید، فیلتر «Use AutoBrE/AutoClose on news» را روی «نادرست» قرار دهید.
  • اگر فیلتر «استفاده از بسته خودکار قبل از تعطیلات آخر هفته» فعال باشد، جمعه بعد از ساعت 20:00 به وقت گرینویچ است، و P/L شناور برابر یا بیشتر (بیشتر به سمت انتهای مثبت) از مقدار نشان داده شده در «بستن خودکار قبل از شروع تعطیلات آخر هفته P» است. پارامتر /L” اگر می خواهید از بستن سبد DooZER در این مورد جلوگیری کنید، “Use AutoClose before weekend” را روی “false” تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که چگونه هنگامی که ویژگی AutoClose فعال است، دکمه “Break Even” فشرده می شود (“Tomato” رنگ پیش فرض روشن است) و اکنون دکمه “AutoClose” را می خواند. اگر سعی کنید دکمه را غیرفعال کنید، یک پیغام خطای پاپ آپ دریافت خواهید کرد.

ویژگی AutoClose فعال است

LockIn

این یک افزودنی بسیار جالب است که در مرحله بعد پس از شروع آزمایش DooZER اضافه کردیم. در مرحله طراحی در نظر گرفته نشده بود. در طول آزمایشات ما متوجه شدیم که گاهی اوقات پس از یک سیگنال “خرید” و به دلیل اقدام قیمت، DooZER ممکن است سیگنال “فروش” را دریافت کند. در این مرحله ما هنوز نمی دانیم قیمت قرار است به کجا برسد، اما یک سفارش خرید و فروش آماده برای “گرفتن” روند داریم. معمولاً این سفارشات خرید و فروش واقعاً به یکدیگر نزدیک هستند و P/L شناور از نظر تئوری صفر است اگر اسپرد محدود باشد، فقط به دلیل کمیسیون کارگزار منفی است. با این حال، در برخی موارد دیگر، یک شکاف “مثبت” بین سفارش خرید و فروش مشاهده کردیم که در آن حتی با کم کردن کارمزد کارگزار، P/L شناور مثبت بود. بنابراین وضعیتی داشتیم که حجم بلند برابر با حجم کوتاه است و یک P/L شناور مثبت قفل شده است که بدون توجه به اینکه قیمت ممکن است چه کاری انجام دهد، تغییر نخواهد کرد. ما تصمیم گرفتیم که اگر این P/L مثبت قفل شده به اندازه کافی قابل توجه باشد، سود DooZER را نقد کنیم و از نو شروع کنیم. ما نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری از نحوه، مکان و زمان نقدینگی و باز کردن یک تجارت جدید را فاش کنیم، اما فقط مفهوم اصلی را به خاطر بسپاریم: سیگنال‌های خرید و فروش متناقض، قیمت نامشخص اما مثبت P/L شناور قفل شده است. آن را نقد کنید و یک سبد جدید شروع کنید.

توجه داشته باشید که چگونه هنگامی که ویژگی LockIn شروع می شود، یک پیام وضعیت با خواندن “سود قفل شده است” وجود دارد و DooZER آماده است تا سبد فعلی را در لحظه مناسب ببندد.

قابلیت LockIn فعال است

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.