وینکلووس جمینی خواستار برکناری رئیس DCG بری سیلبرت شد

[ad_1] گروه ارز دیجیتال مستقر در استمفورد، کانکتیکات (DCG) شرکت مادر چندین شرکت رمزنگاری برجسته، از جمله مدیر دارایی های رمزنگاری Grayscale و Genesis است که کارگزاری دارایی های دیجیتال برای موسسات مالی مانند صندوق های تامینی و مدیران دارایی است. این درگیری پس از آن رخ داد که بازوی وام‌دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس، برداشت‌های

کد خبر : 304894
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱:۲۲
وینکلووس جمینی خواستار برکناری رئیس DCG بری سیلبرت شد

[ad_1]

گروه ارز دیجیتال مستقر در استمفورد، کانکتیکات (DCG) شرکت مادر چندین شرکت رمزنگاری برجسته، از جمله مدیر دارایی های رمزنگاری Grayscale و Genesis است که کارگزاری دارایی های دیجیتال برای موسسات مالی مانند صندوق های تامینی و مدیران دارایی است.

این درگیری پس از آن رخ داد که بازوی وام‌دهنده ارزهای دیجیتال جنسیس، برداشت‌های مشتریان را در نوامبر متوقف کرد، زمانی که صرافی ارزهای دیجیتال FTX اعلام ورشکستگی کرد.

Gemini از Winklevoss یک محصول وام رمزنگاری به نام Earn را با مشارکت Genesis Global Capital DCG ارائه کرد و اکنون می گوید جنسیس 900 میلیون دلار در ارتباط با آن محصول به آن بدهکار است.

Winklevoss در نامه سرگشاده خود به هیئت مدیره DCG گفت جنسیس و DCG حدود 340000 کاربر Earn را کلاهبرداری کرده اند.

وینکلووس نوشت: «تا زمانی که بری سیلبرت مدیرعامل DCG باقی بماند، هیچ راهی به جلو وجود ندارد. او ثابت کرده است که برای اداره DCG مناسب نیست و نمی‌خواهد و نمی‌تواند با طلبکاران راه حلی عادلانه و معقول پیدا کند.»

سخنگوی DCG در بیانیه‌ای، ادعاهای Winklevoss را “بدخواه، نادرست و افتراآمیز” خواند و گفت که این شرکت “در پاسخ به همه راه‌حل‌های قانونی خود را حفظ می‌کند.”

سخنگو گفت: “این یکی دیگر از ترفندهای تبلیغاتی ناامیدانه و غیرسازنده کامرون وینکلووس است تا سرزنش خود و جمینی را که تنها مسئول اجرای جمینی اورن و بازاریابی این برنامه برای مشتریانش هستند، منصرف کند.”

یکی از سخنگویان جنسیس در بیانیه‌ای گفت که این شرکت از اینکه جمینی «علی‌رغم گفت‌وگوهای خصوصی سازنده و سازنده بین طرف‌ها، یک کمپین رسانه‌ای عمومی به راه انداخته است» ناامید شده است.

سخنگوی جنسیس گفت: «ما همچنان بر یافتن راه‌حلی برای کسب‌وکار واسطه‌گری وام‌دهی و وام‌دهی خود و رسیدن به بهترین نتیجه برای همه مشتریان وام‌دهی جنسیس و جمینی اورن متأثر هستیم.»

نامه قبلی

آخرین تحول یک هفته پس از آن صورت می گیرد که وینکلوس نامه سرگشاده دیگری به سیلبرت نوشت و او را به درگیر شدن در “تاکتیک های بد نیت غرفه” متهم کرد.

بر اساس نامه ای که سیلبرت در ماه نوامبر به سهامداران ارسال کرد، DCG 1.675 میلیارد دلار به بازوی وام های رمزنگاری زیرمجموعه Genesis بدهکار است.

این شامل یک سفته 1.1 میلیارد دلاری است که به نظر می‌رسد با بدهی‌هایی مرتبط است که DCG از جنسیس پس از آسیب جدی به دلیل سقوط صندوق تامینی ارز دیجیتال Three Arrows Capital در سنگاپور به عهده گرفت.

Winklevoss در نامه خود در روز سه‌شنبه ادعا کرد که Silbert بدهی‌هایی را که DCG گفته است از Genesis در رابطه با پولی که Three Arrows Capital به جنسیس بدهکار است، تقبل کرده است.

وینکلووس گفت: «از اوایل ژوئیه 2022، بری، دی سی جی و جنسیس کمپین دروغگویی با دقت طراحی شده ای را آغاز کردند تا کاربران Gemini، Earn و سایر وام دهندگان را باور کنند که DCG 1.2 میلیارد دلار حمایت واقعی به جنسیس تزریق کرده است.

جنسیس هفته گذشته 30 درصد از نیروی کار خود را در دور دوم اخراج در کمتر از 6 ماه کاهش داد و دلیل آن “چالش های بی سابقه صنعت” بود.

جمینی کمیته ای متشکل از طلبکاران تشکیل داده است تا وجوهی را که می گوید و دیگران از جنسیس بدهکار است، پس بگیرد. آن کمیته Kirkland & Ellis را به عنوان مشاور و Houlihan Lokey را به عنوان مشاور مالی استخدام کرده است.

(گزارش توسط Niket Nishant در Bengaluru و Hannah Lang در واشنگتن؛ ویرایش توسط Subhranshu Sahu، Conor Humphries، Josie Kao و David Gregorio)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.