«ویلای ساحلی» کیانوش عیاری و خبر خوش ایرج راد

[ad_1] خبر جدیدی از «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری، خبر خوش ایرج راد درباره ساختمان خانه تئاتر، اظهارات وزیر ارشاد درباره تعزیه و آخرین وضعیت ساماندهی تئاتر شهر، معرفی نامزدهای ایرانی جایزه «من می‌خوانم» و یادبود کاظم فیروزمند، واکنش وزارت ارشاد به ماجرای جذب ۴۰۰ نیروی انسانی، مسترکلاس فریدون شهبازیان و مسعود شعاری، اظهارات معاون میراث

کد خبر : 381190
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
«ویلای ساحلی» کیانوش عیاری و خبر خوش ایرج راد

[ad_1]

خبر جدیدی از «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری، خبر خوش ایرج راد درباره ساختمان خانه تئاتر، اظهارات وزیر ارشاد درباره تعزیه و آخرین وضعیت ساماندهی تئاتر شهر، معرفی نامزدهای ایرانی جایزه «من می‌خوانم» و یادبود کاظم فیروزمند، واکنش وزارت ارشاد به ماجرای جذب ۴۰۰ نیروی انسانی، مسترکلاس فریدون شهبازیان و مسعود شعاری، اظهارات معاون میراث فرهنگی یزد درباره تخریب «خانه بصیری»، وعده وام به مسافران کیش و قشم و کشف گورستان چهارهزارساله و یک کشف استثنایی در مدیترانه از اخبار فرهنگی هنری هفتم مردادماه بود.

به گزارش ایسنا، با پایان عزاداری‌های دهه اول محرم پیش‌بینی می‌شد که چند فیلم کمدی جدید از جمله آخرین ساخته کیانوش عیاری به چرخه اکران اضافه شوند ولی به نظر می‌رسد تا فصل پاییز از این فیلم‌ها و رقابت جدی در گیشه خبری نباشد. علی سرتیپی – مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران – که مسئولیت پخش و اکران این فیلم را برعهده دارد، به ایسنا خبر داد که «ویلای ساحلی» احتمالا از مهرماه روی پرده سینماها می‌رود.

همچنین مهلت ثبت‌نام چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

چند خاطره کمتر شنیده‌شده از «سفیر»

جشنواره برلین زیر تیغ انتقاد آلمانی‌ها

«فراری» در خط پایان جشنواره نیویورک

نتفلیکس داغ بازیگران را تازه کرد

خبر خوش ایرج راد درباره ساختمان خانه تئاتر

ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر نیز  خبر داد که بعد از مدت‌ها پیگیری و تلاش، پروانه پایان کار ساختمان جدید این خانه صادر شده است. 

اظهارات وزیر ارشاد درباره تعزیه و آخرین وضعیت ساماندهی تئاتر شهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه ویژه‌برنامه «نوای عرشیان و مشق فرشیان»، درباره تعزیه و آخرین وضعیت ساماندهی تئاتر شهر اظهاراتی داشت و گفت: حریم ساختمان «تئاتر شهر» مهم است که متناسب با این بافت فرهنگی به‌زودی اجرای طرح آن آغاز می‌شود.

معرفی نامزدهای ایرانی «من می‌خوانم» و یادبود کاظم فیروزمند

در خبری هم شورای کتاب کودک «علیرضا سیدآبادی» و «نادر موسوی» را برای دریافت جایزه IREAD (من می‌خوانم) ۲۰۲۴ معرفی کرد.

در ادامه اعلام شد که مراسم یادبود کاظم فیروزمند، مترجمی که به تازگی از دنیا رفته، روز دوشنبه، نهم مردادماه از ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

واکنش وزارت ارشاد به ماجرای جذب ۴۰۰ نیروی انسانی

همچنین در پی انتشار اخباری مبنی برجذب ۴۰۰ نیروی انسانی در وزارت فرهنگ و ارشاد، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

مسترکلاس فریدون شهبازیان و مسعود شعاری

افزون بر این‌ها، خانه موسیقی ایران قصد دارد با حضور هنرمندانی چون فریدون شهبازیان و مسعود شعاری کارگاه‌ها و مسترکلاس‌هایی در رشته‌های مختلف موسیقی برگزار کند.

چه کسی پشت تخریب «خانه بصیری» است؟

در ادامه، معاون میراث‌ فرهنگی یزد به دنبال تخریب بخشی از دیوار و آب‌انبار خانه «بصیری» ابرکوه اعلام کرد که از شهرداری و همسایه خانه بصیری شکایت شده و روند حقوقی آن در حال انجام است و باید بخش تخریب‌شده عین به عین ساخته شود.

وعده وام به مسافران کیش و قشم و…

همچنین گفت‌وگویی تفصیلی با مدیرکل گردشگری شورای عالی مناطق آزاد داشتیم که از پیگیری طرح «سفر کارت» با پرداخت وام برای مسافران مناطق آزاد همچون کیش و قشم خبر داد. محمدفرزاد میرزایی همچنین به پرسش‌هایی درباره کاهش حجم سرمایه‌گذاری‌ها در بخش گردشگری مناطق آزاد، ترددهای بین‌المللی، سفر بدون ویزا به مناطق آزاد ایران، مشوق‌های سرمایه‌گذاری و سفر و ‌چالش تبلیغات پاسخ داد.

کشف گورستان چهارهزارساله و یک کشف استثنایی در مدیترانه

در نهایت این‌که باستان‌شناسان بقایای یک گورستان چهارهزارساله را در محل ساخت یک محوطه پرتاب موشک واقع در بریتانیا و بقایای یک کشتی رومی را در اعماق دریای مدیترانه کشف کردند. 

داستان شگفت‌انگیز «مخفیگاه سلطنتی»

انتهای پیام 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.