ویزای استارت آپ چیست | ویزای استارت آپ اتریش+ 10 کشور برتر

[ad_1] آنچه در این مقاله می‌خوانید ویزای استارت آپ برای کسانی است که می‌خواهند یک کسب و کار نوآورانه در کشور مورد نظر راه‌اندازی کنند و این کسب و کار در واقع ایده جدیدی است که تا به حال در آن کشور وجود نداشته یا به صورت تخصصی روی آن کار نشده است. این ایده باید

کد خبر : 214115
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
ویزای استارت آپ چیست | ویزای استارت آپ اتریش+ 10 کشور برتر

[ad_1]

آنچه در این مقاله می‌خوانید

ویزای استارت آپ برای کسانی است که می‌خواهند یک کسب و کار نوآورانه در کشور مورد نظر راه‌اندازی کنند و این کسب و کار در واقع ایده جدیدی است که تا به حال در آن کشور وجود نداشته یا به صورت تخصصی روی آن کار نشده است.

این ایده باید قابل اجرا و تاییدشده توسط یک نهاد باشد و باید قابلیت تجاری داشته باشد در واقع باید اثبات کنید که یک ایده جدید و تجاری و قابل سودآوری دارید و این موضوع را اثبات کنید.

البته این نکته قابل ذکر است که ویزای استارت آپ قابلیت تمدید ندارد و برای تمدید مهلت آن باید تاییدیه سازمان مورد‌نظر را دوباره بگیرید و اقدام نمایید.

مدت زمان اعتبار این ویزا ۲ سال است حتی اگر ویزای جدید با تاییدیه جدید به شما داده شود.

هزینه‌ای که برای ویزای استارت آپ پرداخت میکنید بستگی به موقعیت و محل درخواست شما دارد.

ویزای استارت آپ کانادا

برای درخواست ویزای راه‌اندازی ، باید نشان دهید که در زمینه گوش‌دادن، خواندن، نوشتن و صحبت‌کردن به معیار زبان کانادایی ۵ رسیده‌اید.
از زمان شرکت در آزمون می‌توانید از نتایج آزمون زبان به مدت ۲ سال استفاده کنید. برای واجد‌شرایط بودن برنامه ویزای راه‌اندازی، باید هر ۴ شرط واجد‌شرایط بودن و همچنین شرایط پذیرش برای ورود به کانادا را برآورده کنید.
متقاضی یا متقاضیان باید با‌هم بیش از ۵۰‌ درصد از حق رأی در تجارت را داشته باشند.
شما باید به دولت کانادا ثابت کنید که پس از اقامت در کانادا بودجه کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید.
دولت هیچ گونه حمایت مالی از مهاجران کارآفرین ارائه نمی‌دهد.

ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ اتریش

اتریش که به دلیل نزدیک بودن به دریاچه‌ها و طبیعت و تقویت جامعه تجاری و فناوری فعال شناخته می‌شود، شگفت آور نیست که شرکت های نوآور علاقه‌مند به نقل مکان به پیتربورو و کاوارت‌ها این کشور باشند.
این منطقه تنها با یک سفر کوتاه به تورنتو و اتاوا ، انتاریو ، به کارآفرینان و کارکنان آنها این امکان را می‌دهد تا از کیفیت عالی زندگی خود استفاده کنند.

پیتربورو و کاوارت‌ها با داشتن شبکه‌ای بزرگ از کارآفرینان مجرب و بخش فناوری پررونق، ترکیبی کامل از موسسات آموزشی در سطح جهانی، سهام خصوصی و برنامه‌های دولتی است.

ویزای استارت آپ هلند

ویزای راه‌اندازی هلند اجازه اقامت برای افرادی از خارج از اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار نوآورانه هستند. ویزای راه‌اندازی حداکثر یک سال اعتبار دارد. در این سال‌، از شما انتظار می‌رود که تحت هدایت یک مجری مجرب‌، محصول یا خدمات جدیدی را تولید یا معرفی کنید.

کارآفرینان نوپایی که هنوز در خارج از کشور زندگی می کنند می توانند درخواست مجوز اقامت خود را به سفارت یا کنسولگری هلند در کشوری که در آن زندگی می‌کنند ارسال کنند. این ممکن است شامل درخواست مجوز اقامت موقت (mvv در هلندی) نیز باشد. اطلاعات IND را برای استارت آپ ها بررسی کنید.

هلند در رده پنجم از رقابتی ترین اقتصادهای جهان قرار دارد. چیزهای زیادی برای ارائه به کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی دارد: دسترسی از طریق جاده ، راه آهن ، بنادر و فرودگاه ها بسیار عالی است. علاوه بر این ، زیرساخت های دیجیتال هلند یکی از سریع ترین و قابل اطمینان ترین در جهان است.

با داشتن شرایط خوب تجاری‌، شرایط خوب زندگی نیز به وجود می‌آید. هلند همچنین دارای موقعیت پیشرو در آموزش (مراقبت های بهداشتی و تفریحی) بین‌المللی است.

ویزای استارت آپ آلمان

ایده‌های تجاری با کیفیت و خوب در کشور آلمان مورد تقاضا هستند اما یکی از موانع کارآفرینان خارج از اتحادیه اروپا اخذ مجوز اقامت برای انجام تجارت در آلمان است.

دو راه برای راه‌اندازی کسب و کار خود در آلمان وجود دارد: یا می‌توانید به عنوان یک فریلنسر کار کنید یا به عنوان یک کارآفرین خود اشتغالی راه‌اندازی کنید، که به عنوان طبقه بندی نیز در نظر گرفته می‌شود.

درخواست ویزا باید به سفارت یا کنسولگری محلی آلمان در کشور محل اقامت شما ارائه شود و باید با هدف اقامت شما در آلمان مطابقت داشته باشد.

ویزای استارت آپ آلمان

ویزای استارت آپ نروژ

دلایل بسیار خوبی برای انجام تجارت در نروژ وجود دارد، مانند سطح بالای تحصیلات، بهره‌وری بالا و فرهنگ دیرینه نوآوری.
نروژ دارای یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است. اولویت بالایی به توسعه دانش، نوآوری، فناوری و حفظ بخش تجاری پایدار داده می‌شود.
در اصل نروژ یک کشور بسیار عالی و با موقعیت خوب برای شرکت‌های تاسیس شده و شرکت‌های نوپا است.

ویزای استارت آپ استونی

استونی امن، بسیار توسعه یافته و با هزینه‌های پایین زندگی، محیطی پویا را برای کارفرمایانی که به دنبال راه‌اندازی و توسعه مشاغل هستند و کارمندانی که به دنبال شغلی ارزشمند و کامل هستند، فراهم می‌آورد.

استونی به خاطر امنیت، توسعه‌یافته بودن و هزینه‌های پایین زندگی محیط خوبی برای کارفرمایان و کار‌آفرین‌هایی است که به دنبال راه‌اندازی مشاغل خاص هستند. در ازای راه اندازی یا کار در یک کسب و کار در استونی، دارندگان ویزای راه‌اندازی می‌توانند به طور قانونی در این کشور کار کنند و همچنین به اتحادیه اروپا و منطقه شنگن دسترسی داشته باشند.

پس از به پایان رسیدن ۱۸ ماه از اقامت دارندگان ویزای استارت آپ استونی، می‌توانند نسبت به اقامت این کشور اقدام کرده و پس از آن برای شهروندی درخواست دهند.

ویزای استارت آپ استرالیا

با ویزای استارت آپ استرالیا شما می‌توانید فعالیت‌های کارآفرینی خود را انجام دهید و تا ۵ سال در استرالیا اقامت داشته باشید.
همچنین با داشتن این ویزا شما میتوانید خانواده خود را به همراه خود ببرید.
این ویزا چند‌بار ورود خواهد بود و تا زمان اعتبار ویزا می‌توانید به استرالیا وارد یا از آن خارج شوید.

ویزای استارت آپ استرالیا

ویزای استارت آپ دانمارک

استارت آپ دانمارک طرحی است برای کارآفرینان خارجی که این امکان را می‌دهد تا مجوز اقامت در دانمارک را به منظور تاسیس و اداره یک شرکت با ایده جدید دریافت کنید. ایده کسب و کار شما قبل از ارسال درخواست باید توسط هیئت متخصصان تعیین شده مقامات تجاری دانمارک تایید گردد.

با یکی‌دیگر از انواع ویزاها آشنا شدیم و دریافتیم که کدام کشورها از ایده‌های نو استقبال می‌کنند. در صورت داشتن سوال در بخش نظرات همین صفحه در مورد ویزای استارت آپ سوالات خود را بپرسید و منتظر پاسخ مشاوران ما باشید.

سوالات متداول

کدام کشورها ویزای استارت آپ ارائه می دهند؟

کشورهای کانادا، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، شیلی، ایرلند، انگلستان، استونی، ایتالیا، فرانسه، هلند، دانمارک، پرتغال، اسپانیا، لیتوانی.

مدت زمان ویزای استارت آپ چقدر است؟

۲ سال و هر زمانی که ویزای درجه ۱ داشتید و با آن گذرانده‌اید هم طبق این جدول محاسبه می شود.

ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

این ویزا به کار‌آفرینان فرصت می‌دهد تا به منظور ایجاد یک تجارت جدید به کانادا مهاجرت کنند. کارآفرین مهاجر باید نشان دهد که کسب‌و‌کار و ایده‌ای نو دارد که می‌تواند با آن در مقیاس جهانی رقابت کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.