ویدیو پشت صحنه Dune روی گریم سنگین شخصیت بارون تمرکز دارد

[ad_1] شعبه بریتانیا وارنر اخیرا ویدیو پشت صحنه Dune را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که نزدیک به ۳ دقیقه زمان داشته و گریم سنگین شخصیت بارون را نشان می‌دهد. Dune یک رمان بوده که در دهه ۶۰ میلادی عرضه شد. اثر فرانک هربرت (Frank Herbert) نه تنها یکی از بهترین کتاب‌های علمی-تخیلی در

کد خبر : 113584
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
ویدیو پشت صحنه Dune روی گریم سنگین شخصیت بارون تمرکز دارد

[ad_1]

شعبه بریتانیا وارنر اخیرا ویدیو پشت صحنه Dune را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که نزدیک به ۳ دقیقه زمان داشته و گریم سنگین شخصیت بارون را نشان می‌دهد.

Dune یک رمان بوده که در دهه ۶۰ میلادی عرضه شد. اثر فرانک هربرت (Frank Herbert) نه تنها یکی از بهترین کتاب‌های علمی-تخیلی در تاریخ ادبیات جهان لقب گرفت، بلکه روی نویسندگان و کارگردانان زیادی تاثیر گذاشت؛ تاثیراتی که به وضوح می‌توان در فرنچایز جنگ ستارگان و استار ترک مشاهده کرد. ثبت چنین موفقیت‌هایی باعث شد تلماسه مورد توجه استودیوها قرار گرفته و بارها برای ساخت اقتباس سینمایی یا سریالی‌اش تلاش شود؛ تلاش‌هایی که نتیجه قابل‌توجهی به همراه نداشتند.

دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) که با Arrival و Blade Runner 2049 ثابت کرده بود به خوبی از پس ساخت فیلم‌های علمی-تخیلی برمی‌آید، تلماسه را برای دومین بار به یک اثر سینمایی تبدیل کرده است. او برای جدیدترین فیلم خود از چهره‌های شاخصی استفاده کرده که برای مثال می‌توان به تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، اسکار ایزاک (Oscar Isaac)، زندیا (Zendaya)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و دیو باتیستا (Dave Bautista) اشاره کرد. نام استلان اسکاشگورد (Stellan Skarsgård) هم در تیم بازیگری دیده می‌شود. او از معدود هنرپیشه‌های سوئدی است که در هالیوود فعالیت دارد.

شعبه بریتانیا وارنر اخیرا ویدیو پشت صحنه Dune را در یوتیوب منتشر کرده که نزدیک به ۳ دقیقه زمان دارد. این کلیپ در ابتدا دنی ویلنوو را نشان می‌دهد که در حال گفتن جملاتی در تمجدید دونالد موآت (Donald Mowat) مدیر تیم گریم و چهره‌پردازی است. در ادامه هم صحبت‌های دونالد را می‌شنویم که تاکید دارد فرآیند طراحی و چهره‌پردازی شخصیت‌های داستان به خصوص بارون بسیار پیچیده بود. در صورتی که با رمان تلماسه آشنایی ندارید، باید بگوییم بارون بزرگ خاندان هارکونن بوده و فرد بسیار چاقی است، تا جایی که برای بلند شدن به دستگاه‌های ضدجاذبه و نگهدارنده نیاز دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.