ویدیو پشت صحنه پلنگ سیاه 2 با محوریت یک تعقیب و گریز خیابانی منتشر شد

[ad_1] اکانت توییتری The Marvel Network به تازگی ویدیو پشت صحنه پلنگ سیاه 2 را منتشر کرد که کمتر از یک دقیقه زمان دارد. پس از اینکه اولین اقتباس سینمایی پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ میلادی به سینماها آمد و در کنار بازخوردهای مثبت، بیش از ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار فروخت، مارول و

کد خبر : 94715
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
ویدیو پشت صحنه پلنگ سیاه 2 با محوریت یک تعقیب و گریز خیابانی منتشر شد

[ad_1]

اکانت توییتری The Marvel Network به تازگی ویدیو پشت صحنه پلنگ سیاه 2 را منتشر کرد که کمتر از یک دقیقه زمان دارد.

پس از اینکه اولین اقتباس سینمایی پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ میلادی به سینماها آمد و در کنار بازخوردهای مثبت، بیش از ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار فروخت، مارول و والت دیزنی تصمیم گرفتند قسمت دومش را ساخته و روی پرده نقره‌ای ببرند. در شرایطی که پروژه روال عادی خود را طی می‌کرد، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) بازیگر نقش اصلی در اثر ابتلا به سرطان روده جان خود را از دست داد. او طی سال‌های گذشته درگیر بیماری بود اما بنا به دلایلی تصمیم گرفته بود آن را از همه پنهان کند. حتی دست‌اندرکاران قسمت اول و کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر مارول اطلاعی از بیماری نداشتند.

در پی فوت چادویک بوزمن، یک سوال بسیار مهمی در ذهن طرفداران شکل گرفت: چه اتفاقی برای دومین اقتباس سینمایی پلنگ سیاه رخ می‌دهد؟ عوامل دنیای سینمایی مارول تاکید کردند بازیگر پروتاگونیست تغییر نکرده و قرار نیست او را به واسطه جلوه‌های ویژه و ویدیوهای قدیمی بازگردانند. آن‌ها همچنین تاکید کردند داستان Black Panther: Wakanda Forever تمرکز بیشتری روی شخصیت شوری با نقش‌آفرینی لتیشیا رایت (Letitia Wright) خواهد داشت. در صورتی که به یاد نمی‌آورید، باید بگوییم او خواهر تی چالا بوده و مهارت و اطلاعات زیادی در حوزه فناری دارد. بسیاری از امکانات و تجهیزات موجود در واکاندا نتیجه آزمایش‌ها و تلاش‌های او هستند.

The Marvel Network یک اکانت توییتری بوده و همان‌طور که از نامش پیدا است، روی آثار مارول تمرکز دارد. این اکانت اخیرا ویدیو پشت صحنه پلنگ سیاه 2 را منتشر کرد که یک تعقیب و گریز خیابانی را نشان می‌دهد. ویدیو مزبور تنها ۱۵ ثانیه زمان داشته و در آن می‌توان یک خودرو عضلانی قرمز رنگ و یک موتور را دید که در کنار هم در حال حرکت هستند. در ضمن، صاحب اکانت مدعی شده نیروهای دورا میلاجه خودرو و موتور را می‌رانند. دورا میلاجه تماما از زنان تشکیل شده و می‌توان آن را نیروی ویژه کشور واکاندا توصیف کرد که مهارت بسیار بالایی در مبارزات داشته و از تجهیزات متعددی بهره می‌برد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.