ویدیو فیلم Spider-Man 3 صحنه کامل‌تری از صحبت‌های استرنج و پارکر را نشان می‌دهد

در جدیدترین ویدیو فیلم Spider-Man 3 می‌توانید شاهد صحنه‌ای باشید که دکتر استرنج (Dr. Strange) قصد دارد تا با خواندن یک ورد، کاری کند تا کل جهان فراموش کنند که پیتر پارکر (Peter Parker) اسپایدرمن است؛ اما با جزئیاتی بیشتر! فیلم Spider-Man: No Way Home به زودی اکران می‌شود و چنان که پیداست، استودیو سونی

کد خبر : 141177
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
ویدیو فیلم Spider-Man 3 صحنه کامل‌تری از صحبت‌های استرنج و پارکر را نشان می‌دهد


در جدیدترین ویدیو فیلم Spider-Man 3 می‌توانید شاهد صحنه‌ای باشید که دکتر استرنج (Dr. Strange) قصد دارد تا با خواندن یک ورد، کاری کند تا کل جهان فراموش کنند که پیتر پارکر (Peter Parker) اسپایدرمن است؛ اما با جزئیاتی بیشتر!

فیلم Spider-Man: No Way Home به زودی اکران می‌شود و چنان که پیداست، استودیو سونی پیکچرز قصد دارد تا طی این مدت، دقایق مختلفی از این اثر سینمایی را منتشر کند. ابتدا شاهد صحنه اول و آغازین No Way Home بودیم و حال در یک کلیپ جدید، می‌بینیم که چطور پیتر پارکر و دکتر استرنج وارد مولتی‌ورس می‌شوند! همچنین در این ویدیو جدید از فیلم Spider-Man 3 یکی از تئوری‌های بزرگ درباره این اثر سینمایی کاملا کنار زده می‌شود تا از جادو جدید استرنج خبردار شوید.

ابتدا صحنه درست به مانند آنچه که در تریلرها دیده بودیم، با صحبت‌های پیتر پارکر و استرنج شروع می‌شود؛ اما کامل‌تر! اول از همه استرنج می‌گوید که از آشنایی با پیتر خوشحال شده و پس از خواندن این ورد جادوئی، همه جهان فراموش می‌کنند که پیتر پارکر اسپایدرمن بوده و هست. هنگامی که استرنج این جمله را می‌گوید، یک نوار دور آن‌ها می‌پیچد. سپس پارکر درباره ام جی (MJ) می‌پرسد که آیا او هم هویت واقعی اسپایدرمن را فراموش می‌کند؟ به همین خاطر نیز استرنج جادو قبلی را نگه داشته و اینبار یک نوار جدید را می‌کشد که با آن کل جهان هویت مرد عنکبوتی را فراموش می‌کنند؛ به جز معشوقه او!

حال درباره این نوارهای کشیده شده دور استرنج و پارکر، ابتدا هنگام انتشار تریلر فیلم گفته می‌شد که هرکدام از آن‌ها نشان دهنده یک خط زمانی متفاوت هستند. با این حال، در این ویدیو می‌بینیم که اینجا منظور خط زمانی یا جهانی مختلف نیست، بلکه جادو استرنج در نوار اول برای فراموش کردن جهان از هویت پیتر پارکر، دومین نوار برای همین ورد اما به غیر از ام جی، و حتی یک نوار سوم هم برای ند (Ned) در نظر گرفته می‌شود! در همین حین نیز درست زمانی که استرنج قصد دارد تا جادو را نهایی کند، پیتر درباره عمه می (May) می‌گوید تا شاید او را هم مثل ند و ام جی از جادو دور کند، اما عملا گند می‌زند و باعث می‌شود تا استرنج تمرکزش را از دست داده و نهایتا قوانین زمان و مکان را بهم بریزد! این را خود او در تریلرهای منتشر شده هم گفته بود.

سپس در نهایت می‌بینیم که ظاهرا جادو استرنج گسترده شده و آن‌ها وارد بُعد دیگری می‌شوند؛ یا شاید هم جهان‌های دیگر از خط زمانی متفاوت با دنیای آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند!

فیلم Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) اکران خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.