ویدیو افسران پلیس ممفیس را نشان می دهد که تایر نیکولز را لگد می زنند و کتک می زنند

[ad_1] فیلم‌های دوربین‌های پوشیده شده پلیس و دوربین دیگری که روی یک تیر برق نصب شده بود، یک روز پس از متهم شدن این پنج نفر به قتل درجه دوم، حمله، آدم‌ربایی، سوء رفتار رسمی و ظلم در 10 ژانویه در مرگ نیکولز 29 ساله در اینترنت منتشر شد. . در مجموع، این چهار کلیپ

کد خبر : 312420
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
ویدیو افسران پلیس ممفیس را نشان می دهد که تایر نیکولز را لگد می زنند و کتک می زنند

[ad_1]

فیلم‌های دوربین‌های پوشیده شده پلیس و دوربین دیگری که روی یک تیر برق نصب شده بود، یک روز پس از متهم شدن این پنج نفر به قتل درجه دوم، حمله، آدم‌ربایی، سوء رفتار رسمی و ظلم در 10 ژانویه در مرگ نیکولز 29 ساله در اینترنت منتشر شد. .

در مجموع، این چهار کلیپ ویدیویی تشدید خشونت‌آمیز بسیار تهاجمی را روایت می‌کند که به سمت راننده‌ای می‌رود که پلیس در ابتدا گفته بود به دلیل رانندگی بی‌احتیاطی او را کنار زده است، اگرچه رئیس پلیس از آن زمان گفته است که این موضوع ثابت نشده است.

به نظر می رسد ضرب و شتم بسیار فراتر از نقطه ای است که نیکولز می تواند تهدیدی برای پلیس باشد، و در یک نقطه دو افسر او را به حالت ایستاده نگه می دارند در حالی که یکی دیگر به طور مکرر به صورت او مشت می زند، در حالی که دیگر افسران حاضر در صحنه بدون مداخله بیکار ایستاده اند.

اولین ویدئو نشان می‌دهد که افسران نیکولز را از روی صندلی راننده ماشینش می‌کشند در حالی که او فریاد می‌زند: “لعنتی، من کاری نکردم… فقط می‌خواهم به خانه بروم”، سپس او را به زور روی زمین می‌کشند و به او دستور می‌دهند که روی آن دراز بکشد. شکمش را بپاشید و با اسپری فلفل روی صورتش بپاشید.

نیکولز سپس رها می‌شود، از جا بلند می‌شود و با سرعت در جاده‌ای می‌رود و افسران پیاده او را تعقیب می‌کنند. حداقل یکی به سمت او تفنگ شوکر شلیک می کند.

فیلم‌های دیگر نشان می‌دهد که بعد از اینکه افسران دوباره با نیکولز درگیر شدند، درگیری‌های بعدی را نشان می‌دهد. دو افسر دیده می‌شوند که او را پایین نگه می‌دارند در حالی که سومی او را لگد می‌زند و نفر چهارم با ضرباتی که به نظر می‌رسد باتوم است، قبل از اینکه دیگری به نیکولز مشت بزند، ضرباتی وارد می‌کند.

شنیده می شود که نیکولز بارها فریاد می زند: «مامان! مامان!» همانطور که او با افسران مبارزه می کند. مادرش گفته است که پسرش تنها حدود 80 متر با خانه فاصله داشت که مورد ضرب و شتم قرار گرفت. یک برانکارد 19 دقیقه پس از رسیدن اولین پرسنل فوریت های پزشکی به محل حادثه دیده می شود.

این افسران که همگی سیاه پوست بودند، در 20 ژانویه پس از درگیری در 7 ژانویه با نیکولز پس از توقف ترافیک، از اداره پلیس اخراج شده بودند. او بر اثر جراحات وارده جان باخت و سه روز بعد در حالی که در بیمارستان بستری بود جان باخت.

نیکولز، پدر یک کودک 4 ساله، توسط دوستان و خانواده او به عنوان یک اسکیت‌بورد خوش‌رفتار و ماهر توصیف شده است که اخیراً در یک کلاس عکاسی ثبت‌نام کرده است. نیکولز که در ساکرامنتو، کالیفرنیا بزرگ شد، قبل از همه‌گیری ویروس کرونا به منطقه ممفیس نقل مکان کرد، جایی که با مادر و ناپدری‌اش زندگی می‌کرد و در FedEx کار می‌کرد.

خشم

هنگامی که این ویدئو برای اولین بار منتشر شد و عصر جمعه توسط خبرگزاری ها پخش شد، گروهی از معترضان در ممفیس تجمع کردند و فریاد زدند: “عدالت نیست، صلح نیست”. چند ده معترض در امتداد بین ایالتی 55 راهپیمایی کردند و ترافیک را در نزدیکی پلی که از رودخانه می سی سی پی به آرکانزاس می گذرد، مسدود کردند.

سرلین دیویس، رئیس پلیس ممفیس و وکلای خانواده نیکولز که قبل از انتشار این ویدئو را به همراه بستگان وی تماشا کردند، هشدار دادند که این تصاویر وحشیانه بوده و احتمالاً باعث خشم می شود، در حالی که از مردم برای آرامش درخواست کردند.

دیویس در تشریح این فیلم به CNN گفت: “شما شاهد اعمالی خواهید بود که انسانیت را به چالش می کشد.”

بن کرامپ، وکیل حقوق مدنی، به نمایندگی از خانواده نیکولز، اوایل روز از اداره پلیس شهر خواست تا واحد SCORPIONS خود را منحل کند، گروهی که قرار است بر جنایات خشن خیابانی تمرکز کند و حداقل برخی از افسران درگیر به آن منصوب شده اند. .

روون ولز، مادر تایر نیکولز، روز جمعه گفت: “هیچ مادری نباید از آنچه من در حال حاضر دارم عبور کند، هیچ مادری نباید فرزندش را به شیوه خشونت آمیزی که من فرزندم را از دست دادم از دست بدهد.”

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از تماشای ویدئوی ممفیس، گفت که او “خشمگین” و “عمیقاً دردناک” شده است.

خانواده نیکولز و بایدن برای صلح آمیز بودن تظاهرات در ممفیس، شهری 628000 نفری که نزدیک به 65 درصد ساکنان آن سیاه پوست هستند، درخواست کردند. مدارس زود تعطیل شدند و مراسم صبح شنبه لغو شد.

به گفته کاخ سفید، بایدن بعدازظهر جمعه با راوون ولز و رادنی ولز، ناپدری نیکولز، برای ابراز همدردی صحبت کرد.

مرگ نیکولز آخرین مورد برجسته افسران پلیس بود که متهم به استفاده از زور بیش از حد در مرگ سیاه‌پوستان و سایر اقلیت‌ها در سال‌های اخیر شدند.

اعتراضات زیر پرچم جنبش “جان سیاهان مهم است” علیه بی عدالتی نژادی در سراسر جهان پس از قتل جورج فلوید، مرد سیاهپوستی که پس از زانو زدن یک افسر پلیس سفیدپوست مینیاپولیس برای بیش از نه دقیقه بر گردن او در ماه مه 2020 آغاز شد.

آنتونیو رومانوچی، یکی دیگر از وکیل خانواده نیکولز، در مصاحبه ای در روز جمعه به رادیو عمومی ملی گفت که نیکولز از حامیان جدی جنبش Black Lives Matter بود و «اساساً برای آرمان خود جان داد.»

مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده روز جمعه از تحقیقات حقوق مدنی فدرال در مورد مرگ نیکولز خبر داد، در حالی که آژانس های اجرای قانون در برخی از شهرهای بزرگ گفتند که در حال آماده شدن برای ناآرامی های احتمالی هستند. پس از انتشار این ویدئو، معترضان در چندین شهر از جمله نیویورک، آتلانتا و واشنگتن تجمع کردند، اما تظاهرات مسالمت آمیز به نظر می رسید.

پلیس شرایط دستگیری نیکولز را با عباراتی مبهم توصیف کرده است. رئیس پلیس دیویس گفت که اداره او هنوز نتوانسته است علت احتمالی افسران برای کشیدن نیکولز به دلیل رانندگی بی احتیاطی را تعیین کند.

سوابق نشان می دهد که جاستین اسمیت، دزموند میلز جونیور، امت مارتین سوم، دمتریوس هیلی و تاداریوس بین که به همراه یکی دیگر از افسران پس از مرگ نیکولز اخراج شدند، پس از اینکه صبح پنجشنبه در زندان شهرستان شلبی قرار گرفتند، با قید وثیقه آزاد شدند.

ویلیام ماسی و بلیک بالین، به ترتیب وکلای مارتین و میلز، فوراً به درخواست اظهار نظر در مورد ویدیوها پاسخ ندادند. هر دو گفته اند که موکلانشان بی گناه هستند. با وکلای اسمیت، بین و هیلی ارتباط برقرار نشد.

(گزارش توسط آلیسا پوینتر در ممفیس؛ گزارش اضافی توسط برندان اوبراین، اریک بیچ، تروور هانیکات، ناتان لین، شارون برنشتاین و الکساندرا اولمر؛ نوشته استیو گورمن؛ ویرایش توسط گرانت مک کول و روزالبا اوبراین)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.