ویدئویی نشان می‌دهد که نمایندگان ویرجینیا مرد سیاه‌پوستی را که در بیمارستان روانی درگذشت، مهار می‌کنند

[ad_1] به گفته آن کبل باسکرویل، دادستان مشترک المنافع شهرستان دینوید، این درگیری در 6 مارس زمانی رخ داد که اوتینو در بیمارستان دولتی مرکزی در پترزبورگ، ویرجینیا بستری شده بود. مرگ اوتینو، که توجه ملی را به خود جلب کرده است، آخرین نمونه از مرگ یک مرد سیاهپوست در جریان برخورد خشونت آمیز با

کد خبر : 336609
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۵۲
ویدئویی نشان می‌دهد که نمایندگان ویرجینیا مرد سیاه‌پوستی را که در بیمارستان روانی درگذشت، مهار می‌کنند

[ad_1]

به گفته آن کبل باسکرویل، دادستان مشترک المنافع شهرستان دینوید، این درگیری در 6 مارس زمانی رخ داد که اوتینو در بیمارستان دولتی مرکزی در پترزبورگ، ویرجینیا بستری شده بود.

مرگ اوتینو، که توجه ملی را به خود جلب کرده است، آخرین نمونه از مرگ یک مرد سیاهپوست در جریان برخورد خشونت آمیز با مجریان قانون است.

پلیس سه کارمند سابق بیمارستان سلامت روان و هفت معاون کلانتری هنریکو کانتی، ویرجینیا را به قتل درجه دو در مرگ اوتینو دستگیر و متهم کرده است. اکثر معاونان و کارمندان بیمارستان که در این پرونده دخیل هستند نیز سیاه پوست هستند. هیئت منصفه بزرگ روز سه شنبه به طور رسمی برای ده نفر متهم کیفرخواست صادر کرد.

این ویدئو که لینک دانلود آن در اسناد دادگاه موجود است، حدود شش افسر را نشان می دهد که اوتینو را به داخل اتاقی می برند. به نظر می رسید که او در حالی که روی زمین گذاشته شده بود، در حال مبارزه است. در مواقعی حدود 10 معاون و کارمند بیمارستان او را در حالی که پاهایش غل و زنجیر شده بود و دستانش را پشت سرش نگه داشته بودند پایین نگه داشتند. شش معاون و کادر پزشکی دیگر در اتاق حضور داشتند و این برخورد را تماشا می کردند.

بعداً ویدیو نشان می‌دهد که اوتینو در حال غلتیدن و بی حرکت است. مأموران او را برگرداندند و شروع به فشار دادن قفسه سینه کردند. آنها یک دستگاه دفیبریلاتور آوردند و سعی کردند او را زنده کنند. وقتی مشخص شد که اوتینو مرده است، یک کارمند مراقبت های بهداشتی تنها ملحفه سفیدی را روی بدن بی جان او کشید.

این خانواده که هفته گذشته ویدیوی نظارتی را مشاهده کردند، در یک کنفرانس مطبوعاتی عصر سه شنبه با وکیل خود، بن کرامپ، وکیل حقوق مدنی، گفتند که بحران سلامت روان نباید “مجازات اعدام” باشد.

آیور بچه من بود. کارولین اوکو، مادر ایور گفت: او خاص بود، مراقب بود، دوست داشت. «آن ده هیولا، آن ده جنایتکار، از شنیدن کیفرخواست آنها خوشحال شدم. اما این تنها مرحله ابتدایی است. ما به عدالت برای ایور دست خواهیم یافت.»

یک گزارش اولیه توسط بازرسان پزشکی گفته است که اوتینو، که در چهار سالگی از کنیا به ایالات متحده مهاجرت کرده بود، بر اثر خفگی درگذشت. دادستان ها می گویند که به آنها گفته شده بود که او در طول فرآیند جذب بازداشت شد زیرا او “مبارزه” بود.

اما کرامپ گفت که این ویدئو به وضوح اوتینو را با دستبند و پابند نشان می‌دهد و این سوال را مطرح می‌کند که چرا لازم است چند افسر او را خفه کنند، زیرا او قبلاً مهار شده بود.

مقامات اتهام یا دستگیری بیشتر را رد نکرده اند.

مقامات نگفته اند که چرا اوتینو بازداشت شد یا چرا او را به مرکز بهداشت روانی که در حدود 25 مایلی (40 کیلومتری) جنوب ریچموند قرار دارد، منتقل کردند.

معاونان در مرخصی اداری قرار گرفتند و کلانتری شهرستان هنریکو در حال انجام تحقیقات مستقل در مورد این حادثه است. این وزارتخانه روز سه شنبه به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مرگ اوتینو پس از پرونده بی رحمانه پلیس در ژانویه رخ می دهد که شامل برخی از افسران پلیس ممفیس می شود که تایر نیکولز را پس از توقف ترافیک مورد ضرب و شتم قرار دادند. نیکولز پس از تحمل مشت و لگد جان باخت.

(گزارش توسط برندان اوبراین در شیکاگو و براد بروکس در لوبوک، تگزاس؛ ویرایش توسط جوزی کائو و کریس ریس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.