ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، درباره سقوط FTX بحث می‌کند – می‌گوید «متمرکز هر چیزی توسط مشکوک پیش‌فرض است» – اخبار ویژه بیت‌کوین

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، می‌گوید بسیاری از افراد در جامعه اتریوم سقوط FTX را «به‌عنوان تأییدی بر چیزهایی می‌دانند که همیشه به آن اعتقاد داشتند: هر چیزی متمرکز به‌طور پیش‌فرض مشکوک است». با این حال، او هشدار داد که کاهش خودکار هر چیزی که مدیر عامل سابق FTX، سام بانکمن-فرید به آن معتقد

کد خبر : 284055
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، درباره سقوط FTX بحث می‌کند – می‌گوید «متمرکز هر چیزی توسط مشکوک پیش‌فرض است» – اخبار ویژه بیت‌کوین


ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، می‌گوید بسیاری از افراد در جامعه اتریوم سقوط FTX را «به‌عنوان تأییدی بر چیزهایی می‌دانند که همیشه به آن اعتقاد داشتند: هر چیزی متمرکز به‌طور پیش‌فرض مشکوک است». با این حال، او هشدار داد که کاهش خودکار هر چیزی که مدیر عامل سابق FTX، سام بانکمن-فرید به آن معتقد است، «یک اشتباه است».

ویتالیک بوترین در FTX Meltdown

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، نظرات خود را در مورد شکست صرافی ارزهای دیجیتال FTX و مدیر عامل سابق سام بانکمن-فرید (SBF) در مصاحبه ای با بلومبرگ که یکشنبه منتشر شد، به اشتراک گذاشت. FTX در 11 نوامبر درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد. بوترین به این خبرگزاری گفت:

اتفاقی که در FTX افتاد البته یک تراژدی بزرگ بود. با این اوصاف، بسیاری از جامعه اتریوم نیز این وضعیت را تاییدی بر چیزهایی می‌دانند که همیشه به آن اعتقاد داشتند: هر چیزی متمرکز به طور پیش‌فرض مشکوک است.

یکی از بنیانگذاران اتریوم تاکید کرد که پروتکل های مالی مبتنی بر بلاک چین و غیرمتمرکز (defi) “بی عیب و نقص” کار می کنند. او بر اهمیت اعتماد فرد به “رمز باز و شفاف بالاتر از هر انسان” تاکید کرد.

بوترین هفته گذشته در توییتی هشدار داد: «روش «متمرکز هر چیزی به طور پیش‌فرض شر است، از دفاع از خود استفاده کنید» این هفته بسیار خوب عمل کرد، اما به یاد داشته باشید که خطراتی نیز دارد: اشکال در کد قرارداد هوشمند. محافظت در برابر آن مهم است.»

در توییتی متفاوت، بنیانگذار اتریوم هشدار داد:

تنزل دادن خودکار هر چیزی که SBF به آن اعتقاد داشت یک خطا است. مهم است که واقعاً فکر کنید و بفهمید که کدام چیزها در تقلب نقش داشته و کدام چیزها نه.

بوترین همچنین در مورد سقوط استیبل کوین terrausd و ارز دیجیتال LUNA که اکنون luna classic (LUNC) نامیده می شود، اظهار نظر کرد. وی ضمن اشاره به این که “تصادف هایی از این دست از یک سو برای اکوسیستم ضروری است”، تاکید کرد که از سوی دیگر، “من واقعاً آرزو می کنم که زمانی اتفاق بیفتد که terra/luna 10 برابر کوچکتر بود.”

در مصاحبه ای با Straits Times که یکشنبه منتشر شد، یکی از بنیانگذاران اتریوم در مورد رویکرد سنگاپور به مقررات ارزهای دیجیتال هشدار داد. او اظهار داشت که “تمایل دولت-شهر به ایجاد تمایز بین استفاده از بلاک چین و ارز دیجیتال مانند یکی از آن چیزهای عجیب است… واقعیت این است که اگر ارز دیجیتال ندارید، بلاک چین هایی که قرار است داشته باشید فقط جعلی هستند و متعلق به هیچ کس نیست. به آنها اهمیت می دهم.”

برچسب ها در این داستان

دیفای، ویتالیک بوترین، ارز دیجیتال ویتالیک بوترین، ارز دیجیتال ویتالیک بوترین، غیرمتمرکز شدن ویتالیک بوترین، غیرمتمرکز شدن ویتالیک بوترین، مالی غیرمتمرکز ویتالیک بوترین، ویتالیک بوترین دفی، ویتالیک بوترین FTX، ویتالیک بوترین سام بی‌افلیک

نظر شما در مورد نظرات ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.