وکیل می گوید که ایالات متحده ممکن است الکساندر وینیک را برای تبادل زندانی با روسیه در نظر بگیرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] اپراتور ادعایی صرافی BTC-e الکساندر وینیک ممکن است کاندیدای مبادله زندانیان بین ایالات متحده و روسیه باشد. این بر اساس اظهارات یکی از وکلای او برای رسانه های روسی است. آخرین جلسه دادگاه در مورد پرونده Vinnik به تعویق افتاد. به گفته وکیل روس متهم به پولشویی میلیاردها دلار از طریق کریپتو ممکن است

کد خبر : 324316
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
وکیل می گوید که ایالات متحده ممکن است الکساندر وینیک را برای تبادل زندانی با روسیه در نظر بگیرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

اپراتور ادعایی صرافی BTC-e الکساندر وینیک ممکن است کاندیدای مبادله زندانیان بین ایالات متحده و روسیه باشد. این بر اساس اظهارات یکی از وکلای او برای رسانه های روسی است. آخرین جلسه دادگاه در مورد پرونده Vinnik به تعویق افتاد.

به گفته وکیل روس متهم به پولشویی میلیاردها دلار از طریق کریپتو ممکن است به خانه بازگردد

وکیل الکساندر وینیک، اپراتور ادعایی صرافی بدنام رمزارز BTC-e، معتقد است که موکل او ممکن است برای تبادل زندانیان بین ایالات متحده و فدراسیون روسیه در نظر گرفته شود.

دیوید ریزک، که نماینده وینیک در ایالات متحده است، در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی، به نقل از سایر رسانه‌های روسی و رسانه‌های خبری رمزنگاری، درباره احتمال بازگشت وینیک به خانه اظهار نظر کرد. او گفت: «من این احتمال را رد نمی کنم.

این متخصص فناوری اطلاعات روسی از آگوست سال گذشته و پس از استرداد از یونان در بازداشت آمریکا به سر می برد. مقامات آمریکایی او را متهم به پولشویی حداقل 4 میلیارد دلار از طریق پلت فرم معاملات سکه که اکنون از بین رفته است، می کنند. اگر مجرم شناخته شود، این مرد 43 ساله روسی به 55 سال زندان محکوم خواهد شد.

الکساندر وینیک در سال 2017 در تعطیلات خود در تسالونیکی دستگیر شد. آتن درخواست استرداد ارائه شده توسط ایالات متحده را تأیید کرد اما او را ابتدا در دسامبر 2019 به فرانسه تحویل داد، جایی که او قبل از بازگرداندن به فرانسه به جرم پولشویی محکومیت پنج ساله خود را سپری کرد. یونان. مقامات فرانسه و یونان به درخواست روسیه برای استرداد نادیده گرفته اند.

در سپتامبر 2022، یکی دیگر از اعضای تیم دفاعی وینیک، فردریک بلوت، وکیل فرانسوی، از دولت در مسکو خواست تا شهروند خود را به معامله احتمالی مبادله زندانیان با واشنگتن اضافه کند. در ماه اکتبر، او همچنین از کریل پاتریارک روسیه خواست تا به «نجات» کارآفرین رمزارز کمک کند، که وضعیت سلامتی او پس از مدتی که در سلول انفرادی و اعتصاب غذا گذرانده بود رو به وخامت گذاشته است.

در ماه دسامبر، رسانه های روسی گزارش دادند که الکساندر وینیک به دلیل تأخیر در دادگاه خود، درخواست آزادی با وثیقه را داده است. بر اساس گزارش ریانووستی، هفته گذشته، جلسه دادگاه برنامه ریزی شده از طریق تماس ویدیویی به دلیل سردرگمی با برنامه در زندان محل نگهداری او به 24 فوریه به تعویق افتاد.

برچسب ها در این داستان

الکساندر وینیک، BTC-e، دادگاه، جلسه دادگاه، صرافی رمزنگاری، دیوید ریزک، صرافی، فرانسه، یونان، وکیل، پولشویی، تبادل زندانی، مبادله زندانیان، روسیه، روسی، محاکمه، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا، vinnik

آیا فکر می کنید الکساندر وینیک با شهروندان آمریکایی در بازداشت روسیه مبادله می شود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.