وکیل فرانسوی از پدرسالار روسیه می خواهد که به نجات الکساندر وینیک از “محاکمه سیاسی” در ایالات متحده کمک کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از اعضای تیم دفاعی اپراتور ادعایی BTC-e الکساندر وینیک از رئیس کلیسای ارتدکس روسیه خواسته است تا در حمایت از موکلش مداخله کند. این شهروند روس ممکن است به دلیل نقشش در صرافی بدنام ارزهای دیجیتال به بیش از 50 سال زندان محکوم شود. وکیل می گوید که مبادله زندانیان با آمریکایی های

کد خبر : 274494
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
وکیل فرانسوی از پدرسالار روسیه می خواهد که به نجات الکساندر وینیک از “محاکمه سیاسی” در ایالات متحده کمک کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از اعضای تیم دفاعی اپراتور ادعایی BTC-e الکساندر وینیک از رئیس کلیسای ارتدکس روسیه خواسته است تا در حمایت از موکلش مداخله کند. این شهروند روس ممکن است به دلیل نقشش در صرافی بدنام ارزهای دیجیتال به بیش از 50 سال زندان محکوم شود.

وکیل می گوید که مبادله زندانیان با آمریکایی های تحت بازداشت روسیه تنها فرصت وینیک برای بازگشت به خانه است.

فردریک بلوت، وکیل فرانسوی که سال‌ها وکالت کارآفرین روسی رمزارز و ادعایی پول‌شویی الکساندر وینیک در دادگاه‌ها را بر عهده داشته است، در نامه‌ای به کریل پاتریارک مسکو و کل روسیه درخواست کمک برای بازگشت موکلش به وطن کرده است.

این وکیل دادگستری در این نامه به نقل از خبرگزاری روسی تاس گفت: «پرونده وینیک برای ایالات متحده یک دادگاه قانونی نیست، بلکه یک محاکمه سیاسی است. بلوت هشدار داد و تاکید کرد: در آمریکا ممکن است بیش از 50 سال زندانی شود.

اکنون تنها چیزی که می تواند اسکندر را نجات دهد مبادله او، در میان دیگر روس ها، با شهروندان آمریکایی زندانی در روسیه است.

بلوت به موارد بریتنی گرینر و پل ویلان اشاره کرد. این اولین بار نیست که او این راه حل را پیشنهاد می کند. در اوایل سپتامبر، این وکیل از مسکو خواست تا وینیک را در مذاکرات در مورد مبادله زندانیان احتمالی با واشنگتن مشارکت دهد، و بر وضعیت بد سلامتی وینیک پس از گذراندن مدتی در سلول انفرادی در فرانسه و اعتصاب غذا در یونان تاکید کرد.

فردریک بلوت در خطاب به کریل اشاره کرد که وینیک یک “مسیحی ارتدوکس عمیقاً معتقد” است و افزود که “باور به اینکه حقیقت در پایان پیروز خواهد شد به او کمک کرد تا تنهایی، جدایی از خانواده، مرگ همسرش و بی عدالتی وحشتناک مقامات چندین کشور.»

وکیل مدافع فرانسوی همچنین توجه خود را به نقض حقوق وینیک پس از بازداشت در یونان و استرداد به فرانسه و سپس به ایالات متحده جلب کرد. این روسی در ژوئیه 2017 در حالی که در تعطیلات خود در تسالونیکی به سر می برد، بر اساس حکمی که توسط ایالات متحده صادر شده بود، دستگیر شد، جایی که او متهم به پولشویی بین 4 تا 9 میلیارد دلار از طریق BTC-e است که اکنون از بین رفته است.

در دسامبر 2019، مقامات یونانی او را به فرانسه تحویل دادند و یک سال بعد به جرم پولشویی به پنج سال زندان محکوم شد. در اوایل آگوست، پس از گذراندن دوران محکومیت فرانسوی خود، وینیک به یونان بازگردانده شد و بلافاصله او را به ایالات متحده منتقل کرد

در طول این سال‌ها، روسیه نیز به اتهام اختلاس و «کلاهبرداری در زمینه اطلاعات رایانه‌ای» به مبلغ بیش از 12 میلیون دلار درخواست استرداد او را کرده است، اما درخواست‌های مسکو پذیرفته نشد. خود وینیک که مظنون به همکاری با اطلاعات روسیه است، قبلاً اراده خود را برای حضور در دادگاه روسیه اعلام کرده بود.

برچسب ها در این داستان

الکساندر وینیک، BTC-e، پرونده، مبادله رمزنگاری، مبادله، استرداد، کریل، پولشویی، مسکو، ارتدوکس، پدرسالار، زندان، زندانی، زندانیان، روسیه، روسی، حکم، مبادله، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، وینیک، واشنگتن

آیا انتظار دارید الکساندر وینیک به عنوان بخشی از قرارداد مبادله زندانیان بین روسیه و ایالات متحده مبادله شود؟ نظرات خود را در مورد این پرونده در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.