وکیل ریپل استدلال می کند که رئیس SEC جنسلر موارد دارایی های رمزنگاری را پیش داوری کرده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] اخیراً، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مصاحبه ای مفصل با اینتلیجنسر مجله نیویورک در مورد اینکه چرا معتقد است دارایی های کریپتو به غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند، اظهار داشت. با این حال، استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، استدلال می‌کند که گنسلر باید «خود

کد خبر : 327623
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
وکیل ریپل استدلال می کند که رئیس SEC جنسلر موارد دارایی های رمزنگاری را پیش داوری کرده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

اخیراً، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مصاحبه ای مفصل با اینتلیجنسر مجله نیویورک در مورد اینکه چرا معتقد است دارایی های کریپتو به غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند، اظهار داشت. با این حال، استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، استدلال می‌کند که گنسلر باید «خود را از رأی دادن در مورد هر پرونده اجرایی که آن موضوع را مطرح می‌کند، کنار بگذارد». آلدروتی اصرار دارد که رئیس SEC “نتیجه را پیش داوری کرده است.”

وکیل بحث را در توییتر بر سر نظرات رئیس SEC در مورد ارزهای دیجیتال و اوراق بهادار به راه انداخت

مصاحبه اخیر رئیس SEC گری جنسلر ممکن است پیامدهای منفی برای تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده داشته باشد، زیرا او متهم شده است که علناً درباره پیش داوری خود در مورد نتیجه بحث کرده است. بیت کوین دات کام نیوز اخیراً در مورد اظهار نظر جنسلر در طی مصاحبه ای با خبرنگار Intelligencer مجله نیویورک آنکوش خردوری گزارش داده است. در طول مصاحبه، رئیس SEC توضیح داد که چرا اکثر دارایی های دیجیتال، به غیر از بیت کوین (BTC) را در اقتصاد کریپتو فعلی به عنوان اوراق بهادار می بیند.

در 27 فوریه 2023، استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، توییت کرد درباره اظهارات عمومی جنسلر پس از مصاحبه. ریپل در حال حاضر در یک مناقشه قانونی با SEC است تا مشخص کند که آیا توکن های XRP اوراق بهادار هستند یا خیر. در توییت آلدروتی آمده است: «وکیل رمزارز PSA: رئیس Gensler یک بار دیگر اعلام کرد که همه ارزهای دیجیتال به جز BTC، اوراق بهادار ثبت نشده هستند. او اکنون باید خود را از رای دادن در مورد هر پرونده اجرایی که آن موضوع را مطرح می کند کنار بگذارد، زیرا قبلاً نتیجه را پیش داوری کرده است. Antoniu v. SEC (8th Cir. 1989).

Antoniu v. SEC به موضوع مردی به نام Antoniu رسیدگی کرد که از تصمیمی که توسط SEC گرفته شده بود و او را از کار به عنوان کارگزار اوراق بهادار منع می کرد، درخواست تجدید نظر کرد. آنتونیو استدلال کرد که مشارکت تروی پاردس، کمیسر کمیسیون SEC در روند حذف، این پرونده را به ظاهر نادرست آلوده کرد. دادگاه به نفع آنتونیو رای داد و اظهار داشت که اظهارات کمیسر حاکی از آن است که قبل از استماع آن، حقایق پرونده را مشخص کرده اند. این پرونده اهمیت استعفا توسط کارکنان SEC را در موقعیت های خاص برای جلوگیری از ظاهر نادرست نشان داد.

جرمی هوگان، وکیل و شریک هوگان و هوگان، به توئیت آلدروتی به طعنه پاسخ داد. بیان می کند که رئیس جنسلر «بدیهی است که نه به عنوان رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، بلکه به عنوان یک دونده مسافت‌های طولانی و عاشق آب پرتقال صحبت می‌کرد. بنابراین، اشکالی ندارد.» سایر کاربران توییتر در تاپیک Alderoty از وکیل پرسیدند که آیا او با یک نفر اقدام قانونی خواهد کرد. درخواست“آیا شما همچنین از منظر قانونی به این موضوع برخورد خواهید کرد؟ [Stuart Alderoty]? مانند ارائه درخواست یا هر چیزی که لازم است جنسلر را مجبور به استعفا کند؟»

با این حال، همه نظرات مشابهی با افسر حقوقی ریپل نداشتند و یک نفر این نظر را “پوچ” خواند. رئیس جنسلر در مورد محاسن هیچ مورد خاصی پیش داوری نکرده است. و حتی اگر بتوان چنین استدلالی (که مضحک است) انجام داد، فقط مستلزم استنکاف از درخواست تجدیدنظر یک AP مجری است، نه مشارکت او در رای دادن به مجوز یک اقدام اجرایی. پاسخ داد به توییت آلدروتی در رابطه با پرونده Antoniu علیه SEC، دادگاه تمام مراحل دادرسی را که کمیسیونر در آن شرکت کرده بود باطل کرد و به تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده دستور داد که بدون دخالت تروی پادس، شواهد را بررسی کند.

برچسب ها در این داستان

مورد قضاوت قرار گرفت، آنتونیو علیه SEC، تجدیدنظر، ظاهر نادرست، وکیل، تعصب، نظرات، کمیسیونر، دارایی های رمزنگاری، اوراق بهادار رمزنگاری، ارز دیجیتال، بررسی جدید، بحث، لغو ممنوعیت، اجرا، شواهد، گری جنسلر، هوگان و هوگان، قانون، وکیل، وکلا، نبرد حقوقی، باطل، نظر، رد، ریپل، SEC، کارکنان SEC، اوراق بهادار، رسانه های اجتماعی، استوارت آلدروتی، توییتر، XRP

نظر شما در مورد بحث درباره اظهارات جنسلر رئیس SEC در مورد ارزهای دیجیتال و اوراق بهادار و درخواست ریپل برای استعفای او چیست؟ آیا شما معتقدید که نظرات جنسلر نشان دهنده تعصب نسبت به دارایی های رمزنگاری است یا فکر می کنید که او صرفاً نظر خود را در مورد این موضوع بیان می کند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.