وکیل ریپل از قانونگذاران ایالات متحده می خواهد که در میان شکایت SEC در مورد XRP، فوراً قانون رمزنگاری «معقول» را تصویب کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وکیل عمومی ریپل از قانونگذاران ایالات متحده خواسته است که در میان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مورد فروش xrp، “قانون ارز دیجیتال معقول” را تصویب کنند. او معتقد است: «به جای ارائه شفافیت نظارتی از طریق قوانین، SEC با ارائه اتهامات اثبات نشده که به عنوان مقررات مخفی می شوند،

کد خبر : 235120
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
وکیل ریپل از قانونگذاران ایالات متحده می خواهد که در میان شکایت SEC در مورد XRP، فوراً قانون رمزنگاری «معقول» را تصویب کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وکیل عمومی ریپل از قانونگذاران ایالات متحده خواسته است که در میان شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مورد فروش xrp، “قانون ارز دیجیتال معقول” را تصویب کنند. او معتقد است: «به جای ارائه شفافیت نظارتی از طریق قوانین، SEC با ارائه اتهامات اثبات نشده که به عنوان مقررات مخفی می شوند، بازارهای کریپتو را قلدری می کند.

مشاور ریپل خواستار مقررات رمزنگاری «معقول» است

استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل، در یک مقاله نظری که چهارشنبه منتشر شد، بر اهمیت قانونگذاری معقول ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

آلدروتی با اشاره به جلسه استماع کمیته فرعی خدمات مالی مجلس در مورد حمایت از سرمایه گذار که در آن نماینده کنگره براد شرمن (D-CA) SEC را تحت فشار قرار داد تا به دنبال صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال که XRP را معامله می کردند، برود:

اظهارات خارج از پایگاه شرمن بر نیاز فوری به قوانین معقول ارزهای دیجیتال از واشنگتن تأکید می کند.

SEC در دسامبر 2020 از Ripple Labs، مدیر عامل براد گارلینگ هاوس و یکی از بنیانگذاران کریس لارسن شکایت کرد و ادعا کرد که فروش XRP یک پیشنهاد اوراق بهادار ثبت نشده است. ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار مخالف بود و از آن زمان در حال مبارزه قانونی با تنظیم کننده اوراق بهادار است. اخیراً، گارلینگ هاوس در مورد نتایج احتمالی این دعوی بحث کرده است.

Alderoty به نقل از نماینده شرمن اظهار داشت که “این واقعیت باقی می ماند” که “XRP … به وضوح یک امنیت است.” با این حال، مشاور ریپل استدلال کرد که “واقعیت واقعی” این است:

طرح دعوا چیزی را مشخص نمی کند.

آلدروتی با اشاره به اینکه این قانونگذار یک وکیل آموزش دیده در هاروارد است، گفت: «او می داند که SEC نمی تواند XRP را به عنوان یک امنیت تعیین کند. او می داند که هیچ کشوری در جهان XRP را به عنوان یک امنیت تعیین نکرده است. او می داند که این موضوع باید در دادگاه حل شود.» مشاور Ripple توضیح داد که آیا XRP یک امنیت است یا خیر، هنوز مشخص نشده است و افزود که “وقتی ساخته شد، توسط دادگاه ساخته خواهد شد.”

آلدروتی از SEC به دلیل رویکرد آن در تنظیم صنعت کریپتو انتقاد کرده است، به ویژه اینکه چگونه سازمان نظارت بر اوراق بهادار شکایت علیه ریپل و مدیران آن را در مورد فروش XRP رسیدگی می کند.

او چهارشنبه در توییتی نوشت:

SEC به جای ارائه شفافیت نظارتی از طریق قوانین، بازارهای رمزنگاری را با ارائه اتهامات اثبات نشده که به عنوان مقررات در ظاهر می شوند، قلدری می کند.

برچسب ها در این داستان

براد شرمن، کنگره، مقررات ارزهای دیجیتال، ریپل، وکیل ریپل، مقررات کریپتو ریپل ایالات متحده، قانونگذاران ریپل ایالات متحده، استو آلدروتی، استوارت آلدروتی، قوانین رمزنگاری XRP، مقررات رمزنگاری XRP

آیا فکر می‌کنید کنگره ایالات متحده قوانین معقولی درباره رمزارزها تصویب خواهد کرد که به پرونده ریپل کمک کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.