ونزوئلا: بیانیه مشترک نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی ، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و وزیر امور خارجه کانادا

[ad_1] 14 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا بیانیه زیر توسط جوزپ بورل ، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی ، آنتونی جی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده و مارک گارنو وزیر امور خارجه کانادا منتشر شد. ما از اعلام اینکه مذاکرات جامع و تحت رهبری ونزوئلا

کد خبر : 89829
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۲
ونزوئلا: بیانیه مشترک نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی ، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و وزیر امور خارجه کانادا

[ad_1]

14 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

بیانیه زیر توسط جوزپ بورل ، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی ، آنتونی جی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده و مارک گارنو وزیر امور خارجه کانادا منتشر شد.

ما از اعلام اینکه مذاکرات جامع و تحت رهبری ونزوئلا به زودی در مکزیکو سیتی مکزیک آغاز می شود ، استقبال می کنیم. ما امیدواریم این روند به بازسازی نهادهای دموکراتیک کشور منجر شود و به همه ونزوئلایی ها اجازه دهد از طریق سیاسی ، از طریق انتخابات محلی ، پارلمانی و ریاست جمهوری آزاد و عادلانه اظهار نظر سیاسی کنند. ما از همه طرف ها می خواهیم که با حسن نیت برای دستیابی به توافقات پایدار که منجر به راه حل جامع بحران ونزوئلا می شود ، شرکت کنند. نیروهای اپوزیسیون دموکراتیک برای ساختن یک پلت فرم واحد تلاش زیادی کرده اند و ما برای پیشبرد این مذاکرات به چنین اتحادی نیاز داریم. ما از نقش سازنده پادشاهی نروژ در تسهیل این مذاکرات و نقش مکزیک به عنوان میزبان قدردانی می کنیم.

ما همچنان خواستار آزادی بی قید و شرط همه کسانی هستیم که به ناحق به دلایل سیاسی بازداشت شده اند ، برای استقلال احزاب سیاسی ، برای آزادی بیان از جمله برای اعضای مطبوعات و پایان دادن به نقض حقوق بشر.

ما خواستار شرایط انتخاباتی هستیم که استانداردهای بین المللی دموکراسی را رعایت می کند ، با شروع انتخابات محلی و منطقه ای که در نوامبر 2021 برنامه ریزی شده است.

ما همچنان به حمایت از مردم ونزوئلا و رسیدگی به بحران انسانی ونزوئلا متعهد هستیم. ما از توافق بیشتر بین همه بازیگران سیاسی در ونزوئلا برای اجازه دسترسی بدون محدودیت و شفاف به کمک های بشردوستانه ، شامل غذا ، دارو ، واکسن ها و دیگر وسایل ضروری امداد رسانی COVID-19 استقبال می کنیم.

اگر رژیم رژیم صهیونیستی در مذاکرات اعلام شده پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد ، ما تمایل خود را برای بازنگری در سیاست های تحریمی اعلام می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.