ولز فارگو: فعالیت خیلی کند نمی شود

[ad_1] اشتراک گذاری: روز جمعه، PMI خدمات فوریه ISM ایالات متحده منتشر شد. تحلیلگران ولز فارگو خاطرنشان می‌کنند که این گزارش نشان می‌دهد که فعالیت‌ها چندان کند نمی‌شوند و این فشار بر قیمت‌ها و حاشیه‌ها را حفظ می‌کند. آنها استدلال می کنند که این امر در کنار افزایش استخدام اتفاق می افتد و

کد خبر : 329491
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۴۳
ولز فارگو: فعالیت خیلی کند نمی شود

[ad_1]


اشتراک گذاری:

روز جمعه، PMI خدمات فوریه ISM ایالات متحده منتشر شد. تحلیلگران ولز فارگو خاطرنشان می‌کنند که این گزارش نشان می‌دهد که فعالیت‌ها چندان کند نمی‌شوند و این فشار بر قیمت‌ها و حاشیه‌ها را حفظ می‌کند. آنها استدلال می کنند که این امر در کنار افزایش استخدام اتفاق می افتد و به فدرال رزرو چراغ سبز برای افزایش بیشتر نرخ ها می دهد.

دست کم گرفتن بخش خدمات را متوقف کنید

«تاب آوری بخش خدمات برای دومین ماه متوالی در فوریه به نمایش گذاشته شد. شاخص خدمات ISM پیش از این در پایان سال گذشته در بحبوحه کاهش دو ماهه هزینه‌های مصرف‌کننده واقعی در محدوده انقباض قرار گرفته بود. جهش به 55.2 در ژانویه، اکثر پیش بینی کنندگان را غافلگیر کرد و زمینه را برای آمارهای اقتصادی بهتر از حد انتظار ژانویه در مورد مشاغل، هزینه ها و تولید فراهم کرد.

ادامه استخدام در خدمات و موضع خنثی‌تر حفظ کارمندان در تولید نشان می‌دهد که کارفرمایان در ماه فوریه مشاغل مناسبی را اضافه کرده‌اند. هنگامی که اطلاعات اشتغال غیرکشاورزی جمعه آینده منتشر شود، انتظار می رود کارفرمایان در طول ماه 270 هزار شغل جدید اضافه کنند.

انعطاف‌پذیری فعالیت‌های بخش خدمات ممکن است فشار را بر سیاست‌گذاران فدرال رزرو برای انجام کارهای بیشتر برای مبارزه با تورم افزایش دهد. مولفه قیمت‌های پرداختی سرد شد، اما فقط اندکی، و قرائت 65.6 با ادامه افزایش قیمت‌ها سازگار است. کاهش تورم خدمات کندتر خواهد شد، اما فشار قیمت همچنان بالا همراه با ادامه انقباض در بازار کار به این معنی است که کار فدرال رزرو برای بازگرداندن تورم در مسیر پایدار به تورم 2 درصدی هنوز انجام نشده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.