ولز فارگو – دلیل ضعف بیشتر بازار کار واضح است

[ad_1] روز جمعه، گزارش رسمی اشتغال ایالات متحده منتشر خواهد شد. اجماع بازار بر افزایش 200 هزار حقوق و دستمزد است. تحلیلگران ولز فارگو اشاره می کنند که تقاضا برای کارگران شروع به افزایش کرده است. آنها استدلال می کنند که فرصت های شغلی و برنامه های استخدام از ابتدای سال 2022 کاهش یافته است

کد خبر : 302681
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
ولز فارگو – دلیل ضعف بیشتر بازار کار واضح است

[ad_1]

روز جمعه، گزارش رسمی اشتغال ایالات متحده منتشر خواهد شد. اجماع بازار بر افزایش 200 هزار حقوق و دستمزد است. تحلیلگران ولز فارگو اشاره می کنند که تقاضا برای کارگران شروع به افزایش کرده است. آنها استدلال می کنند که فرصت های شغلی و برنامه های استخدام از ابتدای سال 2022 کاهش یافته است و روند اخراج ها دیگر بهبود نمی یابد.

برخی گزارش ها حاکی از سرد شدن بازار کار بیش از آن چیزی است که اعداد حقوق و دستمزد اخیر نشان می دهد

به نظر می‌رسد که افزایش رشد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با نشانه‌های دیگری مبنی بر اینکه بازار کار شروع به تیرگی کرده است، در تضاد است. ما به دنبال این هستیم که رشد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه‌های آینده به طرز محسوسی کاهش یابد، با شروع گزارش اشتغال در دسامبر که نشان می‌دهد نرخ استخدام به 205000 نفر کاهش یافته است.

سایر معیارهای استخدام، از جمله نظرسنجی خانوارها، شاخص های اشتغال PMI و آخرین سرشماری سه ماهه اشتغال و دستمزد، نشان می دهد که بازار کار بیش از آنچه که اعداد حقوق و دستمزد اخیر نشان می دهد در حال سرد شدن است.

“همانطور که به آینده نگاه می کنیم، دلیل ضعف بیشتر بازار کار واضح است. اگر عرضه نیروی کار اضافی در راه نباشد، برای بازگرداندن رشد دستمزد اسمی به سرعتی که با هدف تورم ۲ درصدی فدرال رزرو مطابقت دارد، تقاضای نیروی کار ملایم‌تر خواهد بود. این یکی از دلایلی است که FOMC همچنان به افزایش بیشتر نرخ بهره فکر می کند، حتی در شرایطی که دیگر منابع فشار تورمی، مانند افزایش قیمت بنزین و زنجیره تامین مختل شده، در ماه های اخیر کاهش یافته است.

آنچه که باید دید این است که آیا فدرال رزرو می‌تواند میزان مناسبی از خنک‌سازی بازار کار را به گونه‌ای طراحی کند که رشد هزینه‌های نیروی کار – و در نتیجه تورم – به اندازه کافی کاهش یابد، بدون اینکه باعث افزایش عمده بیکاری شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.