ولخرجی ادعایی بنیانگذار FTX در اسناد دادگاه ورشکستگی آشکار شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از تشکیل پرونده دادگاه که نشان می دهد سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX می خواهد به 460 میلیون دلار سهام رابینهود دسترسی داشته باشد، اسناد دادگاه ورشکستگی دلاور نشان می دهد که ده ها میلیون دلار توسط تیم FTX در سال 2022 برای اقامت، هتل ها، غذا هزینه شده است. ،

کد خبر : 304467
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
ولخرجی ادعایی بنیانگذار FTX در اسناد دادگاه ورشکستگی آشکار شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از تشکیل پرونده دادگاه که نشان می دهد سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX می خواهد به 460 میلیون دلار سهام رابینهود دسترسی داشته باشد، اسناد دادگاه ورشکستگی دلاور نشان می دهد که ده ها میلیون دلار توسط تیم FTX در سال 2022 برای اقامت، هتل ها، غذا هزینه شده است. ، و پروازها علاوه بر این، شرکت تجاری کمی SBF ظاهراً بیش از 55000 دلار به استراحتگاه ساحلی جیمی بافت، Margaritaville، پس از اینکه مدیران Alameda و FTX 20 سوئیت را برای چند ماه در سال گذشته اشغال کردند، بدهکار است.

پرونده های دادگاه جدید جزئیات هزینه های هنگفت توسط بنیانگذار و مدیران FTX

با هر پرونده قضایی منتشر شده، به نظر می رسد که سام بانکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX به اصطلاح «نوع دوستی مؤثر» در نه ماه گذشته اولویت اصلی نبود. در 8 ژانویه 2023، Bitcoin.com News در گزارش SBF به دادگاه گفت که برای «پرداخت هزینه دفاع جنایی خود» نیاز به دسترسی به 460 میلیون دلار سهام رابینهود دارد. علاوه بر این، مدیر عامل سابق FTX توضیح داد که مشتریان “فقط با احتمال ضرر اقتصادی روبرو هستند.”

اسراف ادعایی بنیانگذار FTX در اسناد دادگاه ورشکستگی آشکار شد
SBF و حلقه درونی او در یک پنت هاوس 30 میلیون دلاری در استراحتگاه مجلل ساحلی آلبانی با مساحت 600 هکتار در باهاما زندگی می کردند. طبق گزارش ها، این پنت هاوس 12000 فوت مربعی در اواسط نوامبر برای فروش به بازار عرضه شد. 2022.

در همین حال، پرونده‌های دادگاه جزئیات این هفته را بررسی کردند که مدیران FTX و Alameda ده‌ها میلیون دلار را برای اقامتگاه‌های مسکونی، هتل‌ها، غذا و پروازها در سال گذشته هزینه کرده‌اند. سوابق نشان می دهد که 15.4 میلیون دلار برای هتل ها و اقامتگاه های لوکس هزینه شده است. مقدار زیادی از این پول صرف پرداخت پنت هاوس مجلل 30 میلیون دلاری SBF در استراحتگاه کنار اقیانوس آلبانی شد. 3.6 میلیون دلار برای خرید اتاق های هتل در Grand Hyatt، یک هتل چهار ستاره، و 800،000 دلار در Rosewood، یک هتل پنج ستاره هزینه شد.

گزارش ها همچنین نشان می دهد که استراحتگاه ساحلی جیمی بافت، Margaritaville، بیش از 55000 دلار بدهکار است زیرا مدیریت استراحتگاه به عنوان طلبکار در پرونده ورشکستگی ثبت نام کرده است. طبق گزارش‌ها، کارمندان FTX و Alameda سال گذشته چندین ماه در 20 سوئیت اقامت داشتند، صورت‌حساب را جمع‌آوری کردند اما هرگز برای اقامتگاه‌های Margaritaville پرداخت نکردند. علاوه بر هتل ها، سوئیت های مجلل و آپارتمان های مجلل، 3.9 میلیون دلار برای پروازها و هواپیماهای شخصی هزینه شده است. وقتی یکی از کارمندان FTX به بسته آمازون نیاز داشت که از میامی تحویل گرفته شده بود، ظاهراً از یک هواپیمای شخصی برای ارسال جعبه ها به جزیره استفاده می کردند.

گزارش‌های دیگر می‌گویند که بنیانگذار آن‌قدر نوع‌دوست بود که SBF به طور منظم بیش از ۲۵۰۰ دلار برای ناهار در رستوران ناسائو خرج می‌کرد و قبل از فروپاشی FTX، میلیون‌ها دلار را به سمت سیاستمداران و مقامات باهامایی پرتاب می‌کرد. فاکس نیوز فاش کرد که SBF همچنین صاحب یک قایق بادبانی HCB 52 فوتی چند میلیون دلاری است. در 6 ژانویه 2023، پیت سایم از Business Insider با وکلای SBF تماس گرفت تا در مورد مخارج هنگفتی که گفته می شود یکی از بنیانگذاران FTX در آن شرکت کرده است، سوال کند. درخواست برای اظهار نظر،” Syme نوشت.

برچسب ها در این داستان

آلامدا، آلبانی، ورشکستگی، پرونده های ورشکستگی، استراحتگاه ساحلی، طلبکاران، دفاع جنایی، ضرر اقتصادی، پروازها، غذا، ftx، ورشکستگی FTX، سقوط FTX، گراند حیات، هتل ها، جیمی بافت، هزینه های هنگفت، اقامتگاه های زندگی، پنت هاوس لوکس، مارگاریتا , تجارت کمی, Robinhood, Rosewood, Sam Bankman-Fried, sbf

نظر شما در مورد هزینه‌های هنگفتی که توسط مدیران SBF و FTX/Alameda انجام شد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.