وقتی شنیدن نام قاتل از خبر قتل هولناک‌تر شد؛ خرم‌دین

بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و حالا در سال ۱۴۰۰ یعنی بعد از ۴۷ سال توسط همان پدر و مادری که او را به دنیا آورده بودند، بدرود حیات گفت! مدرک کارشناسی ارشد سینما داشت و در انجمن سینمای جوانان نیز یک دوره آموزش فیلم سازی دیده بود. تمام کارنامه فیلم سازی

کد خبر : 55321
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
وقتی شنیدن نام قاتل از خبر قتل هولناک‌تر شد؛ خرم‌دین



بابک خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و حالا در سال ۱۴۰۰ یعنی بعد از ۴۷ سال توسط همان پدر و مادری که او را به دنیا آورده بودند، بدرود حیات گفت! مدرک کارشناسی ارشد سینما داشت و در انجمن سینمای جوانان نیز یک دوره آموزش فیلم سازی دیده بود.

تمام کارنامه فیلم سازی او خلاصه می شد در؛ بور بیجاده رنگ ۱۳۸۶، سه شنبه: مامان ۱۳۸۸، فیلم نیمه بلند داستانی روزن (کورسو)  ۱۳۸۹، سه فیلم کوتاه داستانی به نام‌های برش و فیلم بلند داستانی سوگنامه‌ای برای یاشار.

اتفاقا وقتی همین فیلم بلند داستانی‌اش سوگنامه ای برای یاشار که به گفته خودش تا حد زیادی با الهام از زندگی خود ساخته بود وقتی سال ۹۴ در موزه سینما اکران شد، بابک از پدرش دعوت کرد که به روی صحنه بیاید. پدرش هم آمد و کوتاه گفت: «من سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین هستم. ۳۰ سال خدمت کردم و خوشحالم که در مقابل ممکلت انجام وظیفه کردم. به جوانان توصیه می‌کنم از این گهواره وطن غافل نباشند چون رشد و سربلندی آنان در همین مملکت اتفاق می‌افتد. از این ۳۰ سال خدمت ۱۷ سال را دور از خانواده انجام وظیفه کردم و تمام زحمات خانواده روی دوش این خانم عزیزم (همسرش) بود که وطن دوم من هستند.» همه اینها را پدر بابک در مراسم اکران خصوصی فیلم پسرش گفت.

بعد هم بابک خرم‌دین گفت در سال ۸۹ به عنوان دانشجو راهی لندن شدم و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا کردم. یاشار شخصیت اصلی فیلم هم چنین سرگذشتی دارد. او جوانی است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است. همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل مالی و دلتنگی برای خانواده‌اش و ایران می شود. اکنون او بین ماندن و برگشتن مردد است و به استیصال رسیده است.

بابک خرمدین جوایزی هم در سینمای ایران و جهان به دست‌آورده بود که شاید مهمترین آن جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای بور بیجاده رنگ در جشنواره بین‌المللی فیلم آسا (فیلم‌های انسان دوستانه) ۱۳۸۸ بود. دیپلم افتخار بهترین کارگردانی در جشنواره بین‌المللی پروین اعتصامی هم از جایزه‌های داخلی بود که بایک گرفت. کسی نمی‌داند شاید اگر و اگرهای دیگر اتفاق می‌افتاد این اتفاق هولناک نمی‌افتاد و بابک باز هم جایزه می‌گرفت. از جشنواره‌های خارجی و داخلی. فیلم می‌ساخت.

اما ادامه این نوشته هم برای کامل شدن متن آورده‌ایم و توصیه‌ای به خواندن آن توسط شما خوانندگان عزیزان نمی‌کنم.

اعترافات هولناک

خبر کوتاه بود. شوک کننده بود. بابک خرمدین کارگردان سینما، توسط پدر و مادرش در شهرک اکباتان به قتل رسید. پدر بابک خرمدین در اعترافات خود، گفت: پسرم مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح قتل (روز یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت) او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

صبح امروز یک جسد مثله شده در یک سطل زباله در خیابان نفیسی، محله اکباتان کشف شد.

این جسد متعلق به بابک خرم دین بود که بعد از مرگ مثله شده است.

ماموران کلانتری ۱۳۵ و تشخیص هویت و تجسس با حضور در محل کشف جسد و تشکیل پرونده در حال بررسی ابعاد این قتل هستند.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.