وقتی راموس مانع درگیری فیزیکی نیمار و امباپه شد!

[ad_1] امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد اختلاف نیمار و امباپه که از فصل تابستان شروع شده، همچنان ادامه دارد و رابطه این دو کاملا سرد است. در آن مقطع مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط فروش ستاره برزیلی بودند و نیمار تصور می کرد که امباپه چنین خواسته ای داشته و

کد خبر : 261156
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2022 - 17:41
وقتی راموس مانع درگیری فیزیکی نیمار و امباپه شد!

[ad_1]

امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد اختلاف نیمار و امباپه که از فصل تابستان شروع شده، همچنان ادامه دارد و رابطه این دو کاملا سرد است. در آن مقطع مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط فروش ستاره برزیلی بودند و نیمار تصور می کرد که امباپه چنین خواسته ای داشته و علاقه‌مند به جدایی او از این باشگاه است.

تنش بین نیمار و امباپه در اوایل این فصل و زمانی که این دو بازیکن بر سر زدن پنالتی مقابل مون پلیه با هم بحث کردند، علنی شد. پس از آن اتفاق در جریان بازی، نیمار یک توئیت انتقادی از امباپه در توییتر را لایک کرد.

متن پیام این بود:« دیگر همه چیز علنی و رسمی شده است، امباپه در پاری سن ژرمن پنالتی می زند و تردیدی وجود ندارد که این تصمیم در قراردادش آمده، زیرا در هیچ باشگاهی در جهان وقتی نیمار را در اختیار داشته باشد، شانس پنالتی زدن را از او نمی گیرد. پس به نظر می رسد امباپه مالک پاری سن ژرمن است.» متنی علیه امباپه که انگار حرف دل نیمار بود و مورد توجه او قرار گرفت.

در ادامه گزارش اکیپ آمده است که یک روز بعد از بازی برابر مون‌پلیه و در جریان تمرین، تنش و جر و بحث شدیدی بین امباپه و نیمار در گرفت تا جایی که سرخیو راموس و سپس مارکینیوش مجبور به مداخله شدند. ابتدا لوئیس کامپوس(مدیر ورزشی) و کریستوف گالتیه(سرمربی) برای آرام کردن جو تلاش کردند ولی نتیجه نداد اما با دخالت سرخیو راموس و سپس مارکینیوش، در نهایت کار به درگیری فیزیکی بین دو بازیکن کشیده نشد.

اکیپ نوشته است که لیونل مسی نیز در روزهای بعد با امباپه و نیمار جداگانه حرف زده و در نهایت همه این تلاش ها باعث شد که دیگر شاهد تنش و دعوا بین دو بازیکن نه در جریان بازی و نه در رختکن نباشیم. در حال حاضر نیز بین این دو بازیکن صلح موقت وجود دارد.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.