وضعیت امنیتی اتر همچنان نامشخص است زیرا جنسلر رئیس SEC به سؤال قانونگذار پاسخ نمی دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، در جلسه استماع کنگره در مورد اینکه آیا اتر یک اوراق بهادار است یا خیر، به سؤال مستقیم پاسخ نمی دهد. در حالی که رئیس SEC اصرار داشت که قانون در مورد کریپتو واضح است، پاتریک مک‌هنری، عضو کنگره، استدلال کرد که اقدامات

کد خبر : 348413
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
وضعیت امنیتی اتر همچنان نامشخص است زیرا جنسلر رئیس SEC به سؤال قانونگذار پاسخ نمی دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، در جلسه استماع کنگره در مورد اینکه آیا اتر یک اوراق بهادار است یا خیر، به سؤال مستقیم پاسخ نمی دهد. در حالی که رئیس SEC اصرار داشت که قانون در مورد کریپتو واضح است، پاتریک مک‌هنری، عضو کنگره، استدلال کرد که اقدامات نظارتی SEC می‌گوید «عدم اطمینان زیادی وجود دارد».

قانونگذار در مورد اینکه آیا اتر یک امنیت است یا خیر، رئیس SEC، گری جنسلر را بررسی می کند

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، روز سه شنبه در برابر کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان درباره نظارت بر SEC شهادت داد. در طول جلسه استماع، رئیس کمیته، نماینده کنگره، پاتریک مک‌هنری (R-NC)، از رئیس SEC پرسید که آیا اتر (ETH) یک کالا است یا یک امنیت.

مک هنری توضیح داد که در سال 2018، بیل هینمن، که در آن زمان مدیر بخش مالی شرکت SEC بود، اظهار داشت که اتر یک اوراق بهادار نیست. ماه گذشته، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، روستین بهنام، نظر خود را مبنی بر اینکه اتر یک کالا است، بیان کرد و افزود که دادستان کل ایالت نیویورک در یک پرونده در دادگاه ماه گذشته اظهار داشت که اتر یک کالای امنیتی است. . واضح است که یک دارایی نمی تواند هم کالا و هم یک اوراق بهادار باشد، موافقید؟ قانونگذار از جنسلر پرسید.

رئیس SEC پاسخ داد:

در واقع همه اوراق بهادار طبق قانون بورس و کالا کالا هستند. این است که ما کالاهای مستثنی هستیم، اما من موافقم که یک اوراق بهادار نمی تواند یک کالای مستثنی و یک کالای مشمول باشد.

“پس چگونه اتر را دسته بندی می کنید؟” مک هنری از جنسلر سوال کرد. هنگامی که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار تلاش کرد پاسخی کلی در مورد قوانین اوراق بهادار ارائه دهد، نماینده کنگره گفت: «از شما می‌خواهم که اکنون روی صندلی خود نشسته‌اید، ارزیابی کنید، طبق قوانین موجود، آیا اتر یک کالا است یا یک اوراق بهادار؟ ”

در حالی که گنسلر اصرار داشت که در مورد هیچ توکن خاصی صحبت نخواهد کرد، نماینده کنگره خاطرنشان کرد که رئیس SEC قبلاً در مورد یک توکن یعنی بیت کوین صحبت کرده است و اکنون از او خواسته شده است که در مورد اتریوم صحبت کند. جنسلر قبلاً گفته بود که همه توکن‌های رمزنگاری، به غیر از بیت کوین، اوراق بهادار هستند، اما هیچ توکن دیگری را به‌طور خاص نام نمی‌برد.

گنسلر با بی توجهی به سوال قانونگذار در مورد ETH به طور خاص، تاکید کرد که 10000 تا 12000 توکن رمزنگاری وجود دارد و همان توضیح عمومی را که بارها گفته است را ارائه داد:

اگر گروهی از کارآفرینان وجود داشته باشند که از مردم برای پیش بینی سود بر اساس…

مک هنری جنسلر را در وسط جمله قطع کرد و این سوال را تکرار کرد: «در مورد یکی می پرسم. من یک سوال خاص می پرسم، رئیس جنسلر. این را در خلوت گفتم. من این سوال را می پرسم، نباید برای شما شوکه کننده باشد. آیا اتر یک کالا است یا امنیت؟»

جنسلر پاسخ داد:

و باز هم بستگی به حقایق و قانون دارد و اگر گروهی وجود داشته باشد…

نماینده کنگره پس از حذف مجدد جنسلر از وسط جمله، سؤال خود را تکرار کرد: “من در مورد حقایق و قانونی که در صندلی شما نشسته است و قضاوتی که شما می کنید می پرسم.”

“آقای. آقای رئیس، فکر می‌کنم نمی‌خواهید من پیش داوری کنم.» جنسلر اصرار کرد.

اما شما در این مورد پیش داوری کرده اید. شما 50 اقدام اجرایی انجام داده اید. ما در حال پی بردن به این موضوع هستیم، همانطور که شما پرونده ها را تشکیل می دهید، زیرا مردم اخطاریه های ولز را در مورد آنچه از نظر شما و آژانس شما یک امنیت است دریافت می کنند. من از شما یک سوال بسیار ساده در مورد دومین دارایی بزرگ دیجیتال می پرسم. دیدگاه شما چیست؟» جنسلر پاسخ داد:

نظر من این است که اگر گروهی از افراد در این وسط باشند که مردم در آن حضور داشته باشند…

مک‌هنری دوباره جنسلر را از وسط جمله حذف کرد و به پرسیدن سوال بعدی خود ادامه داد.

“اجازه دهید من فقط یک سوال دوم بپرسم. آیا به نظر شما این به بازار کمک می کند که یک شی توسط ناظر کالا به عنوان یک کالا و ناظر اوراق بهادار به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود؟ آیا فکر می کنید که ایمنی و سلامت محصول را تامین می کند؟ به نظر شما حمایت از مصرف کننده را فراهم می کند؟ آیا فکر می کنید ارزش نوآوری را تامین می کند؟ مک‌هنری به گنسلر گفت: فکر می‌کنم «نه» باید پاسخی بسیار ساده برای شما باشد. «بی‌اطمینانی بد است، اینطور نیست؟»

هنگامی که رئیس کمیته با گنسلر در مورد پاسخ ندادن به سؤال اختصاصی ETH خود مواجه شد، رئیس SEC پاسخ داد: “من به طور کلی به آن پاسخ می‌دهم زیرا شما نمی‌خواهید در مورد یک مجموعه از حقایق و شرایط صحبت کنم.”

این نماینده مجلس ادامه داد: اجازه دهید من یک عقب نشینی کنم. اینجا در بازار شفافیت وجود ندارد. آیا می‌توانی حداقل با آن موافقت کنی؟» جنسلر پاسخ داد:

من فکر می کنم وضوح وجود دارد. قانون مشخص است.

بسیار خوب، اجازه دهید در این مورد صریح بگویم. بازار آن را نمی بیند. اقدامات نظارتی شما و واکنش‌های نظارتی CFTC می‌گویند که در اینجا عدم اطمینان زیادی وجود دارد. مک‌هنری تاکید کرد: این کمیته قصد دارد این عدم قطعیت را برطرف کند و در واقع یک مبنای قانونی مناسب برای این موضوع فراهم کند.

بسیاری از مردم از SEC، تحت رهبری Gensler، شکایت کرده اند، که رویکردی اجرا محور برای تنظیم بخش کریپتو اتخاذ کرده است. وارن دیویدسون، نماینده کنگره اخیراً فاش کرد که در حال ارائه قانونی برای برکناری رئیس SEC به دلیل “تعدادی از سوء استفاده ها” است.

نظر شما در مورد اینکه گری جنسلر، رئیس SEC، از سؤال نماینده کنگره در مورد اینکه آیا اتر یک امنیت است یا خیر، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.