وزیر St-Onge با شرکای ورزشی از منطقه غربی دیدار می کند

[ad_1] ویکتوریا، 20 ژانویه 2022 در دسترس‌تر کردن ورزش برای همه از اولویت‌های دولت کانادا است. محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک، امروز میزبان یک میزگرد مجازی با نمایندگانی از حلقه ورزش بومی و بخش های غربی آن: ورزش بومی، فعالیت بدنی و تفریح ​​بود.

کد خبر : 158592
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۱۸
وزیر St-Onge با شرکای ورزشی از منطقه غربی دیدار می کند

[ad_1]

ویکتوریا، 20 ژانویه 2022

در دسترس‌تر کردن ورزش برای همه از اولویت‌های دولت کانادا است.

محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک، امروز میزبان یک میزگرد مجازی با نمایندگانی از حلقه ورزش بومی و بخش های غربی آن: ورزش بومی، فعالیت بدنی و تفریح ​​بود. شورای (بریتیش کلمبیا)، شورای ورزش بومی آلبرتا، فدراسیون کشورهای بومی مستقل (ساسکاچوان)، شورای ورزش و تفریح ​​بومیان مانیتوبا، حلقه ورزشی بومی یوکان، و حلقه ورزشی بومی مناطق شمال غربی.

هدف این میزگرد این بود که شرکت کنندگان بتوانند واقعیت مربوطه خود را در حین عبور از بیماری همه گیر به اشتراک بگذارند و به نگرانی های خود گوش دهند. این سازمان ها سهم قابل توجهی در ابتکار ورزش برای توسعه اجتماعی در جوامع بومی دارند که بر ورزش به عنوان ابزاری مهم برای تغییرات اجتماعی تمرکز دارد. هر سال بیش از 2.5 میلیون دلار به شش سازمان ورزش بومی استانی/منطقه ای (PTASB) در غرب کانادا توزیع می شود تا بتوانند ورزش را برای پروژه های توسعه اجتماعی در جوامع خود سازماندهی کنند.

وزیر St-Onge در ادامه جلسه مجازی خود با رهبران سازمان Free Play for Kids صحبت کرد که برای کودکان آسیب پذیر در منطقه ادمونتون این فرصت را فراهم می کند تا در محیطی امن، در دسترس و فراگیر بدون هیچ هزینه ای به ورزش بپردازند. خانوادهی آنها. این سازمان دریافت کننده بودجه ابتکار نوآوری Sport Canada است. بیش از 540000 دلار در طول سه سال برای اجرای یک پروژه آزمایشی برای ارتقای رهبری در ورزش برای جوانان تازه وارد و اقلیت دریافت کرد.

در نهایت، وزیر St-Onge جلسه خود را با صحبت با Sport for Life Society، سازمانی که با سهامداران کلیدی برای بهبود کیفیت ورزشی و سواد بدنی از طریق سیستم ورزش کانادایی همکاری می‌کند، به پایان رساند. به لطف بودجه ورزش کانادا، انجمن ورزش برای زندگی همچنین از توسعه طرح های ورزشی برای جوانان بومی و برابری جنسیتی در ورزش در سراسر کشور حمایت می کند.

این تور مجازی با شرکای ورزشی دومین مورد از سری بازدیدهای منطقه ای بود که برای تقویت ارتباطات و همکاری با جامعه ورزش کانادا طراحی شده بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.