وزیر Ng و تیم تیم کانادا از کارگران و صنعت کانادا در واشنگتن دی سی حمایت می کنند

[ad_1] 3 دسامبر 2021 – واشنگتن دی سی – امور جهانی کانادا کانادا و ایالات متحده یکی از نزدیک‌ترین روابط تجاری در جهان را دارند که بر اساس ارزش‌های مشترک و زنجیره‌های تامینی عمیقاً یکپارچه ساخته شده است که از صدها هزار شغل و فرصت در هر دو طرف مرز پشتیبانی می‌کند. امروز، خانم مری

کد خبر : 137848
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۲۱
وزیر Ng و تیم تیم کانادا از کارگران و صنعت کانادا در واشنگتن دی سی حمایت می کنند

[ad_1]

3 دسامبر 2021 – واشنگتن دی سی – امور جهانی کانادا

کانادا و ایالات متحده یکی از نزدیک‌ترین روابط تجاری در جهان را دارند که بر اساس ارزش‌های مشترک و زنجیره‌های تامینی عمیقاً یکپارچه ساخته شده است که از صدها هزار شغل و فرصت در هر دو طرف مرز پشتیبانی می‌کند.

امروز، خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی، سفر خود را به واشنگتن دی سی به پایان رساند، جایی که سرکنسول‌های کانادا از سراسر ایالات متحده و نمایندگان پارلمان از هر دو طرف به وی پیوستند. مجلس عوام.

طی 3 روز، هیئت تیم کانادا بر اهمیت زنجیره تامین ایمن و انعطاف پذیر کانادا-ایالات متحده و نقش کلیدی آن در بهبود اقتصادی پس از همه گیری تاکید کرد.

این تیم بیش از 50 جلسه با مقامات دولت ریاست جمهوری ایالات متحده، از جمله کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده، اعضای سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده از هر دو حزب، نمایندگان اتحادیه های کارگری دو ملیتی، و رهبران صنعت خودرو و تجارت تشکیل داد تا از آینده صنایع و کارگران دو طرف مرز که به طور جدی تحت تأثیر اعتبارات مالیاتی پیشنهادی برای خودروهای برقی قرار خواهند گرفت. Build Back Better Act.

وزیر Ng همچنین موضوعات تجاری کانادا-ایالات متحده را که نگرانی جدی برای کانادا و کانادایی ها است، از جمله مقررات حمایتی Buy America در قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیربنایی. وی بار دیگر تاکید کرد که کانادا از دوبرابر شدن تعرفه های ایالات متحده بر الوارهای چوب نرم کانادا ناامید است و مجددا تاکید کرد که کانادا متعهد به همکاری مشترک بر روی جنبه های علمی و فنی صادرات سیب زمینی تازه از استان پرنس ادوارد به ایالات متحده است.

همانطور که در نقشه راه برای مشارکت مجدد کانادا-ایالات متحده آمده است، که نخست وزیر جاستین ترودو و رئیس جمهور جو بایدن در 23 فوریه با آن موافقت کردند و آنها تعهد خود را در اجلاس سران آمریکای شمالی در 18 نوامبر تایید کردند، موفقیت زنجیره تامین مشترک تولید کانادا و ایالات متحده برای حمایت از رقابت پذیری آمریکای شمالی بسیار مهم خواهد بود و دو کشور متعهد به بهبود مشترک قوی، پایدار و فراگیر از همه گیری کووید-19 هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.