وزیر Ng ماموریت تجاری موفق کانادا-کارائیب را به پایان رساند

[ad_1] 14 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا کمک به کسب‌وکارها برای یافتن راه‌های نوآورانه برای تنوع بخشیدن به تجارت و گسترش به بازارهای صادراتی در حال ظهور، کلید بهبود اقتصادی پایدار و فراگیر و گذار به اقتصاد سبز است. امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ارتقای صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و

کد خبر : 193505
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۴۵
وزیر Ng ماموریت تجاری موفق کانادا-کارائیب را به پایان رساند

[ad_1]

14 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

کمک به کسب‌وکارها برای یافتن راه‌های نوآورانه برای تنوع بخشیدن به تجارت و گسترش به بازارهای صادراتی در حال ظهور، کلید بهبود اقتصادی پایدار و فراگیر و گذار به اقتصاد سبز است.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ارتقای صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، مأموریت تجاری موفق کانادا-کارائیب را که بر فرصت‌های تقویت روابط تجاری و اقتصادی کانادا با گویان، جامائیکا، باربادوس و ترینیداد متمرکز بود، پایان داد. توباگو، با تمرکز بر رشد پاک.

بیش از 200 کسب و کار کانادایی به صورت مجازی و حضوری به وزیر Ng پیوستند، که بسیاری از آنها توسط کارآفرینان سیاه پوست و زنان و کسانی از سایر جوامع متنوع کانادا هدایت می شوند. این ماموریت تجاری در 12 آوریل در جورج تاون، گویان آغاز شد، جایی که وزیر Ng در یک میزگرد با رهبران تجاری کانادا و گویان که بهترین شیوه ها و فرصت های رشد را به اشتراک گذاشتند، شرکت کرد.

در گویان، وزیر نگ با عرفان علی رئیس جمهور دیدار کرد تا در مورد گام های بعدی در جهت تقویت روابط تجاری و سرمایه گذاری بین کانادا و گویان گفتگو کند.

در طول ماموریت تجاری، شرکت تجاری کانادا تفاهم نامه هایی را با دولت گویان امضا کرد تا فناوری و تخصص کانادایی را به این کشور بیاورد زیرا در زیرساخت ها، فناوری های اطلاعات و ارتباطات، هوافضا، فناوری پاک و بخش های امنیتی سرمایه گذاری می کند.

وزیر نگ با اعضای کابینه دولت جامائیکا صحبت کرد و از تعهد آنها به ادامه همکاری با کانادا برای تسهیل تجارت بین دو کشور و اهمیت گسترش واردات گوشت گاو به بازار جامائیکا برای کانادا تشکر کرد.

وزیر نگ همچنین به برنامه مجازی ماموریت تجاری برای خطاب به مخاطبان کارآفرینان کانادایی که به دنبال صادرات به کارائیب هستند و فرصت‌های مهم در بخش‌های فناوری پاک و زیرساخت‌های سبز را بررسی می‌کند، متصل شد.

وزیر این ماموریت تجاری را در 14 آوریل در جلسه ای با زنان کارآفرین کارائیب و کانادایی به پایان رساند تا در مورد تجربیات تجاری خود در جامائیکا صحبت کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.