وزیر Ng فراخوان جدیدی را برای پیشنهادات تحت صندوق اکوسیستم استراتژی کارآفرینی زنان اعلام کرد.

[ad_1] 11 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو از آنجایی که کانادا برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 تلاش می کند، دولت کانادا متعهد است که یک بهبود اقتصادی قوی، فراگیر و پایدار را به پیش ببرد که شکاف های سیستمی را برطرف کند و زنان را در اقتصاد توانمند کند. امروز، محترم مری نگ،

کد خبر : 154386
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
وزیر Ng فراخوان جدیدی را برای پیشنهادات تحت صندوق اکوسیستم استراتژی کارآفرینی زنان اعلام کرد.

[ad_1]

11 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو

از آنجایی که کانادا برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19 تلاش می کند، دولت کانادا متعهد است که یک بهبود اقتصادی قوی، فراگیر و پایدار را به پیش ببرد که شکاف های سیستمی را برطرف کند و زنان را در اقتصاد توانمند کند.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ترویج صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، فراخوانی را برای طرح‌های جدید تحت عنوان صندوق اکوسیستم کارآفرینی زنان، یکی از طرح‌های استراتژی 6 میلیارد دلاری کارآفرینی زنان (WES) اعلام کرد. . مارسی ین، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان به او پیوست. عارف ویرانی، دبیر پارلمانی وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی؛ و نمایندگان سازمان هایی که از حمایت WES برخوردار شده اند، کریستین ناکامورا، نایب رئیس بنیاد آسیا پاسیفیک کانادا، و آلیدا بورک، مدیر اجرایی Growcer.

تا به امروز، صندوق اکوسیستم WES 100 میلیون دلار در 52 پروژه سرمایه گذاری کرده است که به کاهش شکاف های خدماتی در اکوسیستم کارآفرینی برای زنان، به ویژه در زمینه هایی مانند مربیگری، شبکه سازی و توسعه مهارت ها کمک می کند. از سال 2020 تا 2021، صندوق اکوسیستم به بیش از 5000 زن کمک کرده تا کسب و کار جدیدی را راه اندازی کنند و بیش از 7000 زن کسب و کار فعلی خود را توسعه دهند.

بر اساس این فراخوان جدید، 25 میلیون دلار برای پروژه هایی در دسترس است که هدف آنها حذف موانع سیستمی و ایجاد دسترسی برابر بیشتر به منابعی است که زنان به طور متقاطع متنوع و ضعیف در تجارت به موفقیت نیاز دارند.

برای در نظر گرفتن، پروژه‌ها باید توسط سازمان‌های غیرانتفاعی هدایت شوند، دامنه ملی یا چند منطقه‌ای داشته باشند و بر زنان کارآفرین متقاطع متفاوت و/یا کم‌خدمت متمرکز باشند. پروژه‌ها همچنین باید شامل بخش راهنمایی و شبکه‌سازی باشند و باید توسعه کسب‌وکار یا ظرفیت‌سازی و توسعه مهارت‌ها را برای پشتیبانی فراهم کنند:

  • استارت آپ ها
  • افزایش مقیاس
  • تنوع تامین کننده
  • برنامه ریزی/انطباق بازیابی

همچنین به پروژه‌هایی که به تقویت شبکه سازمان‌های کارآفرین زنان در کانادا کمک می‌کنند، توجه می‌شود.

این بودجه جدید برای صندوق اکوسیستم WES مبتنی بر سرمایه‌گذاری‌های تاریخی است که دولت از سال 2015 برای حمایت از زنان انجام داده است – از ادغام تجزیه و تحلیل مبتنی بر جنسیت در تصمیم‌گیری‌های سیاستی و توسعه برنامه، قانون‌گذاری برابری حقوق و افزایش مزایای کودکان کانادا تا تأمین بودجه ویژه از زنان کارآفرین در طول همه‌گیری حمایت کنید و با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد دلاری در بودجه سال 2021، یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا را به واقعیت تبدیل کنید.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.