وزیر Ng سفرهای موفقیت آمیز خود را به هند، اسرائیل، کرانه باختری و امارات متحده عربی به پایان رساند

[ad_1] 21 مارس – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا این هفته، وزیر Ng به هند، اسرائیل، کرانه باختری رود اردن و امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برای تقویت روابط تجاری کانادا با شرکای کلیدی خود پایان داد. وزیر Ng در حالی که برای رشد و تقویت روابط تجاری کانادا در خارج از کشور

کد خبر : 181810
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
وزیر Ng سفرهای موفقیت آمیز خود را به هند، اسرائیل، کرانه باختری و امارات متحده عربی به پایان رساند

[ad_1]

21 مارس – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

این هفته، وزیر Ng به هند، اسرائیل، کرانه باختری رود اردن و امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برای تقویت روابط تجاری کانادا با شرکای کلیدی خود پایان داد. وزیر Ng در حالی که برای رشد و تقویت روابط تجاری کانادا در خارج از کشور تلاش می کرد، تهاجم غیر قابل توجیه و غیرقابل توجیه رئیس جمهور پوتین به اوکراین را که چالشی مستقیم برای نظم بین المللی مبتنی بر قوانین است، به شدت محکوم کرد. او بار دیگر تاکید کرد که کانادا در حال حاضر و در آینده مصمم در برابر استبداد و با اوکراین آزاد و دموکراتیک می ایستد.

در هند، وزیر با وزیر پیوش گویال، وزیر بازرگانی و صنعت، امور مصرف کنندگان و مواد غذایی و توزیع عمومی و منسوجات هند برای گفتگوی وزیران در مورد تجارت و سرمایه گذاری همراه شد. وزراء اعلام کردند که مذاکرات را برای توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع کانادا و هند آغاز خواهند کرد – به کسب و کارهای کانادایی دسترسی بیشتری به بازار سریع رشد 1.4 میلیارد مصرف کننده هند می دهد – و در راستای یک توافقنامه تجاری با پیشرفت زودهنگام کانادا و هند به عنوان اولین محصول کار خواهند کرد. وزیر همچنین برای پیشبرد روابط تجاری کانادا و هند با دیگر رهبران دولت و تجارت دیدار کرد و در مورد فرصت‌های حمایت از ایجاد شغل و رشد اقتصادی بحث کرد.

وزیر نگ همچنین اعلام کرد که به دنبال حمایت های قابل توجه در ماه های اخیر، هند با واردات حبوبات کانادایی بدون جریمه بخور تا نهایی شدن رویکرد سیستمی برای حبوبات کانادا موافقت کرده است. این به معنای هزینه های کمتری برای کشاورزان و صادرکنندگان حبوبات کانادایی و همچنین قابلیت پیش بینی و فرصت بیشتر در بازار هند خواهد بود. او همچنین از دسترسی بیشتر به صادرات گیلاس و الوار کانادایی حمایت کرد.

وزیر Ng در حالی که در اسرائیل بود با اورنا باربیوای، وزیر اقتصاد و صنعت اسرائیل دیدار کرد تا در مورد مشارکت های جدید بین شرکت های کانادایی و اسرائیلی که با توافق مدرن تجارت آزاد کانادا و اسرائیل (CIFTA) امکان پذیر شده است و همکاری بین کانادا و اسرائیل در حمایت از برابری جنسیتی گفتگو کند. و توانمندسازی اقتصادی زنان وزیر نگ همچنین با اوریت فارکش هاکوهن، وزیر نوآوری، علم و فناوری اسرائیل دیدار کرد و از همکاری جدید کانادا و اسرائیل در علم، فناوری و نوآوری خبر داد.

در کرانه باختری، وزیر نگ با دکتر محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین ملاقات کرد و در میزگردی با رهبران زن فلسطینی در تجارت، اقتصاد و تجارت شرکت کرد و در مورد فرصت ها و چالش های کار آنها در کرانه باختری و غزه شنید. . وزیر از نوآوری و رهبری آنها در جامعه تحسین کرد و درباره چگونگی تقویت تجارت کانادا و فلسطین بحث کرد.

در امارات متحده عربی، وزیر با مقامات ارشد دولت امارات و رهبران تجاری برای ایجاد فرصت ها از طریق تجارت، از جمله در جریان مجمع تجاری کانادا-عربی شورای تجارت عربی کانادا (CABC) ملاقات کرد. وزیر نگ و فرماندار کل کانادا، مری سیمون با اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی، عالیجناب ریم الهاشمی، وزیر دولت برای همکاری های بین المللی و مدیر کل نمایشگاه اکسپو 2020، دیدار کردند. و جناب آقای دکتر ثانی بن احمد آل زیودی، وزیر تجارت خارجی در مورد روابط دوجانبه گفتگو کردند. وزیر امور خارجه همچنین با جناب عبدالله بن طوق المری، وزیر اقتصاد دیدار و درباره روابط تجاری کانادا و امارات متحده عربی، مذاکره در مورد موافقتنامه حمایت و حمایت از سرمایه گذاری خارجی (FIPA) و حمایت از SMEها برای راه اندازی، توسعه و گسترش آنها گفتگو کرد. در هر دو کشور و در سراسر جهان رشد می کنند. سرانجام، او و فرماندار کل روز کانادا را در نمایشگاه اکسپو 2020 راه اندازی کردند.

وزیر نگ در بخشی از جلسات خود تأکید کرد که تعامل اقتصادی بیشتر با شرکا فرصت هایی را برای ترویج ارزش های کانادایی مانند حقوق بشر، دموکراسی، و توسعه اقتصادی متقابل و فراگیر فراهم می کند. او همچنین تاکید کرد که احترام به حقوق بشر و حمایت از اقلیت ها و گروه های کم نمایندگی – از جمله اقلیت های مذهبی، اقلیت های قومی، و جوامع LGBTQ2S+ – در قلب سیاست های تجاری کانادا قرار دارد و تجارت می تواند نیروی تغییر مثبت باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.