وزیر Ng راه اندازی استراتژی جدید رفتار تجاری مسئولانه را اعلام کرد

[ad_1] 28 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا برای ایجاد یک اقتصاد انعطاف‌پذیرتر و رقابتی‌تر، دولت کانادا متعهد است که در کنار کسب‌وکارهای کانادایی برای افزایش پایداری، حمایت از حقوق بشر و بهبود شیوه‌های تجاری مسئولانه در داخل و خارج از کشور کار کند. امروز محترم مری نگ وزیر تجارت بین الملل،

کد خبر : 199955
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
وزیر Ng راه اندازی استراتژی جدید رفتار تجاری مسئولانه را اعلام کرد

[ad_1]

28 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

برای ایجاد یک اقتصاد انعطاف‌پذیرتر و رقابتی‌تر، دولت کانادا متعهد است که در کنار کسب‌وکارهای کانادایی برای افزایش پایداری، حمایت از حقوق بشر و بهبود شیوه‌های تجاری مسئولانه در داخل و خارج از کشور کار کند.

امروز محترم مری نگ وزیر تجارت بین الملل، توسعه صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی از آزادی رفتار تجاری مسئول در خارج از کشور: استراتژی کانادا برای آینده. این استراتژی 5 ساله (2022 تا 2027) اولویت‌هایی را برای دولت کانادا تعیین می‌کند تا از کسب‌وکارهای کانادایی فعال در خارج از کشور حمایت کند، به ادغام شیوه‌های تجاری مسئولانه پیشرو جهانی در عملیات آنها کمک کند، و به کاهش خطرات بالقوه انجام تجارت در خارج از کشور کمک کند. بدون توجه به اندازه، بخش یا دامنه فعالیت شرکت.

در حالی که دولت کانادا به اتخاذ یک رویکرد متعادل برای رفتار تجاری مسئولانه (RBC) از جمله پیشگیری، دسترسی به چاره و قانون ادامه می دهد، استراتژی جدید نشان دهنده تغییر به سمت یک رویکرد پیشگیرانه، عملی و کل دولت است. این شامل یک برنامه عملیاتی است که شامل توسعه ابزارها و منابع دیجیتال جدید برای کمک به شرکت های کانادایی برای تقویت شیوه های تجاری مسئولانه، و همچنین یک چارچوب نظارت و ارزیابی، و معرفی گواهی رفتار تجاری مسئول دیجیتالی برای مشتریان خدمات کمیسیون تجاری کانادا می شود. . این استراتژی بر راه‌هایی برای ایجاد آگاهی و اقدام قهرمانانه در جوامع تجاری، افزایش دقت و مسئولیت‌پذیری به رهبری شرکت، و تقویت اکوسیستم RBC جهانی تمرکز دارد.

استراتژی جدید رفتار تجاری مسئولانه در پی رایزنی های عمومی گسترده و مبتنی بر کارهایی است که دولت کانادا از سال 2009 برای رهبری این موضوع انجام داده است، از جمله، اخیراً، انتشار گزارشی در مورد خطرات زنجیره تامین مربوط به کار اجباری در منطقه سین کیانگ چین

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.