وزیر Ng درخواست پیشنهادات را برای ابتکار کاتالیزور سرمایه خطرپذیر تجدید می کند

[ad_1] 18 مه 2022 – اتاوا، انتاریو دولت کانادا متعهد به ایجاد یک صنعت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز (VC) پویا و پایدار در کانادا و بهبود دسترسی به سرمایه برای شرکت‌های نوآوری در مراحل اولیه است که مشاغل طبقه متوسط ​​با درآمد خوبی را برای کانادایی‌ها از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ایجاد می‌کنند. امروز، محترم

کد خبر : 208738
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
وزیر Ng درخواست پیشنهادات را برای ابتکار کاتالیزور سرمایه خطرپذیر تجدید می کند

[ad_1]

18 مه 2022 – اتاوا، انتاریو

دولت کانادا متعهد به ایجاد یک صنعت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز (VC) پویا و پایدار در کانادا و بهبود دسترسی به سرمایه برای شرکت‌های نوآوری در مراحل اولیه است که مشاغل طبقه متوسط ​​با درآمد خوبی را برای کانادایی‌ها از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ایجاد می‌کنند.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ترویج صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، از راه‌اندازی فراخوان برای ابراز علاقه تحت طرح تجدیدشده کاتالیزور سرمایه خطرپذیر (VCCI) خبر داد. VCCI که در بودجه 2021 اعلام شد، سرمایه گذاری در بخش سرمایه گذاری خطرپذیر را تا 450 میلیون دلار افزایش می دهد. زمانی که VCCI تمدید شده با سایر سرمایه‌های دولتی و خصوصی اهرمی می‌گیرد، می‌تواند حداقل 1.5 میلیارد دلار به بازار سرمایه خطرپذیر تزریق کند.

این دور جدید سرمایه گذاری بر سه حوزه متمرکز خواهد بود. دولت قصد دارد 350 میلیون دلار در صندوق های سرمایه گذاری، 50 میلیون دلار در علوم زیستی و 50 میلیون دلار در رشد فراگیر سرمایه گذاری کند. صندوق های سرمایه گذاری عمدتاً در صندوق هایی سرمایه گذاری می کنند که به نوبه خود مستقیماً در شرکت های متمرکز بر فناوری سرمایه گذاری می کنند. انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری در رشد فراگیر، دسترسی به سرمایه‌های مخاطره‌آمیز را برای افرادی که معمولاً در این بخش کمتر نمایندگی دارند، مانند زنان و اعضای جوامع نژادی، افزایش دهد.

ارتقای تنوع و تعادل جنسیتی یک اولویت کلیدی دولت است، و VCCI شامل تمرکز جامع بر افزایش تنوع، برابری و شمول در میان مدیران صندوق سرمایه گذاری VC و شرکت های پرتفوی و همچنین در سراسر اکوسیستم VC است.

VCCI تمدید شده همچنین شامل مقررات اصلاح شده ای است که باعث افزایش سرمایه گذاری در استارت آپ های امیدوارکننده کانادایی می شود که در تمام مناطق کشور فعالیت می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.