وزیر Ng به زنان کارآفرین می پیوندد تا درباره توانمندسازی اقتصادی زنان با Square Canada بحث کنند

[ad_1] 24 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو همانطور که کانادا برای پایان دادن به مبارزه با COVID-19 تلاش می کند ، دولت کانادا متعهد به بهبود اقتصادی قوی و فراگیر است که از کسانی که بیشترین تاثیر را از جمله زنان کارآفرین داشته اند ، حمایت می کند. دیروز ، ماری Ng ، وزیر

کد خبر : 91713
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶
وزیر Ng به زنان کارآفرین می پیوندد تا درباره توانمندسازی اقتصادی زنان با Square Canada بحث کنند

[ad_1]

24 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو

همانطور که کانادا برای پایان دادن به مبارزه با COVID-19 تلاش می کند ، دولت کانادا متعهد به بهبود اقتصادی قوی و فراگیر است که از کسانی که بیشترین تاثیر را از جمله زنان کارآفرین داشته اند ، حمایت می کند.

دیروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین الملل ، به میز گردی Square Canada پیوست تا در مورد حمایت مداوم دولت کانادا از زنان کارآفرین و صاحبان مشاغل در حین خروج از بیماری همه گیر بحث و تبادل نظر کند.

وزیر Ng در مورد اینکه چگونه سرمایه گذاری روی زنان و پیشبرد برابری جنسیتی نه تنها سیاست اجتماعی خوب بلکه سیاست اقتصادی خوبی است ، صحبت کرد. با پیشبرد برابری جنسیتی ، کانادا می تواند تا 150 میلیارد دلار به اقتصاد کانادا اضافه کند و اگر جهان از این روش پیروی کند ، ما می توانیم 12 تریلیون دلار به اقتصاد جهانی اضافه کنیم.

از سال 2015 ، دولت سرمایه گذاری های تاریخی برای حمایت از زنان انجام داده است ، از جمله ادغام تجزیه و تحلیل جنسیتی ، وضع حقوق برابر ، افزایش مزایای کودکان کانادایی و اخیراً ، مراقبت از کودکان در سراسر کانادا از طریق سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری در بودجه 2021. دولت همچنین موانع سیستمیک زنان در تجارت را از طریق برنامه هایی مانند استراتژی کارآفرینی زنان 6 میلیارد دلاری (WES) که شامل مرکز دانش کارآفرینی زنان ، صندوق اکوسیستم WES و سرمایه گذاری های اضافی در بودجه 2021 برای تقویت WES است ، برطرف می کند.

یکی دیگر از محورهای بحث میزگرد این بود که اطمینان حاصل شود که نیروی زنان در نیروی کار به دلیل اثرات نامتناسب همه گیری از بین نمی رود. وزیر Ng تاکید کرد که این امر در توسعه برنامه های حمایتی اضطراری مانند یارانه دستمزد اضطراری کانادا و یارانه اجاره بهای اضطراری کانادا ، که به بسیاری از مشاغل تحت مالکیت زنان کمک کرد کارکنان خود را در لیست حقوق و دستمزد و پرداخت قبوض نگه دارند ، در اولویت بود. او همچنین تاکید کرد که برنامه های مهمی مانند برنامه استخدام بازیابی کانادا و سرمایه گذاری بودجه 2021 برای بهبود فراگیر چقدر مهم خواهد بود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.