وزیر Ng بر تعهد کانادا برای مبارزه با نژادپرستی و تبعیض تاکید می کند

[ad_1] 26 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا دولت کانادا متعهد است که علیه نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن – اعم از آنلاین ، خیابانهای کانادا یا محل کار – اقدام کند. امروز ، در اجلاس سران رهبران کانادایی چین ، بنیاد کانادایی چین با هم (ACCT) ، مری

کد خبر : 98731
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۸
وزیر Ng بر تعهد کانادا برای مبارزه با نژادپرستی و تبعیض تاکید می کند

[ad_1]

26 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

دولت کانادا متعهد است که علیه نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن – اعم از آنلاین ، خیابانهای کانادا یا محل کار – اقدام کند.

امروز ، در اجلاس سران رهبران کانادایی چین ، بنیاد کانادایی چین با هم (ACCT) ، مری نگ وزیر محترم مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین الملل ، اهمیت تنوع ، شمول و نمایندگی در همه جنبه ها را تأیید کردند. جامعه ، به ویژه در داخل دولت.

در طی یک میزگرد با Lai-King Hum ، بنیانگذار قانون Hum و معاون قاضی ؛ دانیل کوآن واتسون ، معاون وزیر روابط و بومیان تاج و امور شمالی ؛ کتی چنگ ، ​​رئیس WS & Co .؛ و یونگ وو ، مدیرعامل MaRs Discovery District ، وزیر Ng به مشارکت قابل توجه مردم آسیایی تبار در کانادا از لحاظ تاریخی پرداخته ، و در حال حاضر انجام می دهند و برای نسل های آینده نیز ادامه خواهند داد.

وزیر تأکید کرد که افراد آسیایی تبار در کانادا تنها آرزوی رهبری ندارند: آنها در حال حاضر رهبران سراسر کشور در زمینه های تجاری ، دولتی ، دانشگاهی و سازمان های اجتماعی هستند.

وزیر Ng تعهد خود را برای ادامه مبارزه با نژادپرستی و تبعیض به نمایندگی از همه کانادایی ها و استفاده از هر فرصتی برای تشویق کانادایی ها از هر زمینه برای مشارکت در این تلاش اعلام کرد.

دولت کانادا تاثیرات نابرابر همه گیر COVID-19 بر کانادایی های خاص را به رسمیت می شناسد و بر افزایش غیرقابل قبول آزار و اذیت و حملات علیه مردم آسیایی تبار در کانادا تأکید می کند. به همین دلیل است که دولت طی دو سال 11 میلیون دلار برای توسعه بنیاد روابط نژادی کانادا برای حمایت از همه جوامع نژادی ، از جمله کمک به ایجاد ائتلاف ملی برای حمایت از کانادایی های آسیایی سرمایه گذاری کرده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.