وزیر Ng با وزیر تجارت و صنعت غنا صحبت می کند

[ad_1] 3 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا روز چهارشنبه ، 30 ژوئن 2021 ، مری نگ ، وزیر مشاغل کوچک ، ارتقاء صادرات و تجارت بین المللی ، با آلن کیرماتن ، وزیر تجارت و صنعت غنا صحبت کرد. وزیر Ng انتصاب مجدد وزیر کیرماتن به عنوان وزیر تجارت و

کد خبر : 97815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
وزیر Ng با وزیر تجارت و صنعت غنا صحبت می کند

[ad_1]

3 ژوئیه 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

روز چهارشنبه ، 30 ژوئن 2021 ، مری نگ ، وزیر مشاغل کوچک ، ارتقاء صادرات و تجارت بین المللی ، با آلن کیرماتن ، وزیر تجارت و صنعت غنا صحبت کرد.

وزیر Ng انتصاب مجدد وزیر کیرماتن به عنوان وزیر تجارت و صنعت را تبریک گفت. وی بر تعهد کانادا برای همکاری با غنا به عنوان شرکا برای توسعه روابط دوجانبه ، کشف فرصت های تجاری و سرمایه گذاری ، ادامه کار توسعه و حفظ ارزش های مشترک ، مانند احترام به حقوق بشر ، دموکراسی و حاکمیت قانون تاکید کرد.

وزیران نگ و کیرماتن درباره منافع متقابل و اولویت های تجاری مشترک بحث کردند و تلاش های مشترک خود را برای تقویت روابط تجاری بین کانادا و غنا تجدید کردند.

وزیران در مورد تلاش های چندجانبه جاری برای تقویت زنجیره های تامین جهانی و تسریع تولید و توزیع عادلانه کالاها و خدمات ضروری ، از جمله واکسن COVID-19 برای اطمینان از پایان عادلانه و سریع همه گیری ، بحث کردند. وزیر Ng بر تلاشهای کانادا و گروه اتاوا برای پیشبرد ابتکار تجارت و سلامت سازمان تجارت جهانی تاکید کرد و در مورد امکان حمایت غنا از این طرح بحث کرد.

وزیر نگ تعهد غنا برای تحریک رشد و توسعه اقتصادی را به ویژه در بهبود جهانی مهم دانست. وزیر Ng همچنین بر اصول دموکراتیک قوی غنا و فضای سرمایه گذاری آن تاکید کرد ، که این کشور را به مقصدی استقبال از شرکت های کانادایی تبدیل کرده است زیرا دولت کانادا در حال تقویت و تنوع بخشیدن به مشارکت تجاری خود در سراسر آفریقا ، از طریق بهبود و در سال های آینده است.

حقایق فوری

  • در سال 2020 ، غنا بعد از نیجریه ، بوتسوانا و آفریقای جنوبی چهارمین مقصد صادراتی کانادا در کشورهای جنوب صحرای آفریقا بود.
  • اولویت های کانادا برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا ارائه کمک های توسعه ای ، ارتقای دموکراسی ، صلح و امنیت و افزایش روابط تجاری و اقتصادی است.
  • اهداف تجاری و سرمایه گذاری کانادا در آفریقا شامل بازکردن بازارهای جدید برای افزایش فرصت های صادرات کانادا و تمرکز بر بخش های خاصی از جمله استخراج و انرژی ، برای برجسته کردن تخصص کانادا و افزایش شهرت کانادا به عنوان یک شهروند شرکتی در سطح جهانی است که متعهد به اشتراک گذاری دانش و تخصص است. به

پیوندهای مرتبط

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.