وزیر Ng با وزیر اقتصاد ، تجارت و صنعت ژاپن صحبت می کند

[ad_1] 24 ژوئن 2020 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا دیروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین المللی ، با هیروشی کاجیاما ، وزیر اقتصاد ، تجارت و صنعت ژاپن صحبت کرد. وزیران Ng و Kajiyama در مورد راههای تقویت مشارکت استراتژیک بین کانادا و ژاپن

کد خبر : 98964
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
وزیر Ng با وزیر اقتصاد ، تجارت و صنعت ژاپن صحبت می کند

[ad_1]

24 ژوئن 2020 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

دیروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین المللی ، با هیروشی کاجیاما ، وزیر اقتصاد ، تجارت و صنعت ژاپن صحبت کرد.

وزیران Ng و Kajiyama در مورد راههای تقویت مشارکت استراتژیک بین کانادا و ژاپن در زمینه اولویتهای تجاری و اقتصادی مشترک در منطقه هند و اقیانوس آرام ، از جمله از طریق توافق جامع و مترقی برای مشارکت فرا اقیانوسیه و مجامع چند جانبه ، مانند G7 و WTO بحث کردند. به

هر دو وزیر بر اهمیت حمایت از سیستم تجاری چندجانبه با WTO در هسته آن-به ویژه در زمینه مقابله با همه گیری و بهبود جهانی COVID-19 تأکید کردند. آنها در مورد اولویت های کلیدی WTO و گروه اتاوا در زمینه اصلاحات WTO بحث کردند تا در پیش از دوازدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی (MC12) و بعد از آن تمرکز کنند. اینها شامل ترویج ابتکار تجارت و سلامت به سرپرستی گروه اتاوا ، کار برای حل بن بست استیناف ، پایان مذاکرات در مورد یارانه های ماهیگیری و پیشبرد کار در زمینه ابتکارات بیانیه مشترک ، به ویژه مقررات داخلی خدمات و تجارت الکترونیکی است. وزیران همچنین بر اهمیت همکاری در زمینه تجارت و مسائل زیست محیطی ، چه در سازمان تجارت جهانی و چه دو طرف تاکید کردند.

وزیر Ng خاطرنشان کرد که روابط تجاری قوی و در حال توسعه بین کانادا و ژاپن به اطمینان از زنجیره های تأمین بین المللی پایدار انرژی ، مواد معدنی حیاتی و محصولات کشاورزی کمک کرده است.

وزیران در مورد اهمیت تجارت بین المللی مبتنی بر قوانین بحث کردند و بر تعهد خود برای همکاری با یکدیگر برای تقویت رشد فراگیر ، پایدار و مرفه و حمایت از بهبود اقتصادی قوی ، پایدار و فراگیر از همه گیری تاکید کردند.

پیوندهای مرتبط

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.