وزیر Ng با رهبران صنعت چوب نرم کانادا دیدار می کند

[ad_1] 14 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا دیروز، به عنوان بخشی از تعامل مداوم دولت کانادا با بخش جنگلداری، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین الملل، ترویج صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی، با رهبران صنعت چوب نرم دیدار کرد تا در مورد مسائل تجاری مربوط به الوار چوب

کد خبر : 155670
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
وزیر Ng با رهبران صنعت چوب نرم کانادا دیدار می کند

[ad_1]

14 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

دیروز، به عنوان بخشی از تعامل مداوم دولت کانادا با بخش جنگلداری، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین الملل، ترویج صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی، با رهبران صنعت چوب نرم دیدار کرد تا در مورد مسائل تجاری مربوط به الوار چوب نرم گفتگو کند. وزیر Ng دیدگاه های دولت کانادا و تلاش های اخیر آن را برای اطمینان از موقعیت مناسب بخش جنگلداری کانادا برای موفقیت تشریح کرد.

وزیر Ng مجدداً تأکید کرد که پایان دادن به وظایف ایالات متحده در مورد الوارهای چوب نرم کانادا اولویت اصلی دولت کانادا است. وظایف ایالات متحده بر روی چوب نرم ناعادلانه است. هیئت‌های بین‌المللی همواره کانادا را شریک تجاری منصفانه می‌دانند و این وظایف با تعهدات تجاری بین‌المللی ایالات متحده ناسازگار است.

وزیر گام‌های متعددی را که دولت کانادا در چند ماه گذشته برای دفاع از بخش جنگل‌داری انجام داده است، از جمله به چالش کشیدن دستورات ضد دامپینگ و تعرفه‌های جبرانی ایالات متحده تحت فصل 10 موافقت‌نامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک را برجسته کرد.

وزیر و شرکت کنندگان در جلسه در مورد چگونگی پیشبرد بهترین منافع کانادا در مورد این پرونده مهم بحث های سازنده ای داشتند. او بر تعهد کانادا به حفظ گفتگوی باز و یافتن راه حل هایی که به نفع صنعت جنگلداری، کارگران و جوامع است، تاکید کرد.

وزیر همچنین به روز رسانی در مورد تلاش های حمایتی خود، از جمله سفر اخیر خود به واشنگتن دی سی، جایی که با کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده، و اعضای هر دو حزب در سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده ملاقات کرد، ارائه کرد. وزیر نگ همچنین با ذینفعان صنعت جنگلداری ایالات متحده از جمله انجمن ملی سازندگان خانه ملاقات کرد و به آنها تاکید کرد که کانادا آماده و مایل به بحث در مورد راه های رسیدن به یک راه حل قابل قبول دوجانبه در مورد این موضوع است که برای هر دو کشور حیاتی است.

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.