وزیر Ng اولین دور از متقاضیان موفق را برای صندوق اکوسیستم ملی برنامه کارآفرینی سیاه اعلام کرد

[ad_1] 13 آگوست 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه پوست کانادایی سهم مهمی در اقتصاد کانادا دارند ، با این وجود همچنان در راه اندازی و توسعه مشاغل خود با نژادپرستی سیستمی و موانع روبرو هستند. این امر به دلیل همه گیری COVID-19 تشدید شده است. دولت کانادا در تلاش

کد خبر : 91114
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
وزیر Ng اولین دور از متقاضیان موفق را برای صندوق اکوسیستم ملی برنامه کارآفرینی سیاه اعلام کرد

[ad_1]

13 آگوست 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا

صاحبان مشاغل و کارآفرینان سیاه پوست کانادایی سهم مهمی در اقتصاد کانادا دارند ، با این وجود همچنان در راه اندازی و توسعه مشاغل خود با نژادپرستی سیستمی و موانع روبرو هستند. این امر به دلیل همه گیری COVID-19 تشدید شده است. دولت کانادا در تلاش است تا با اولین برنامه کارآفرینی سیاه خود موانع دیرینه را برطرف کند-سرمایه گذاری بیش از 400 میلیون دلار برای حمایت از موفقیت بلند مدت کارآفرینان سیاه و صاحبان مشاغل.

امروز ، گرامی فرگوس ، وزیر پارلمان نخست وزیر ، گرگ فرگوس ، وزیر مشاغل کوچک ، ارتقاء صادرات و تجارت بین الملل ، با رئیس هیئت خزانه داری و وزیر دولت دیجیتال و رئیس پارلمان همراه شد. Black Caucus ، Marci Ien ، نماینده پارلمان مرکز تورنتو ، دکتر Hedy Fry ، نماینده پارلمان مرکز ونکوور ، و Sukh Dhaliwal ، نماینده پارلمان Surrey -Newton ، اعلام کردند که اولین دور از سازمان ها برای صندوق اکوسیستم ملی برنامه کارآفرینی سیاه.

در حالی که در ونکوور بود ، وزیر Ng اعلام کرد که بیش از 2.7 میلیون دلار از بودجه اکوسیستم به انجمن مشاغل سیاه BC برای ایجاد و ارائه مجموعه خدمات تجاری برای کارآفرینان سیاهپوست ، از جمله برنامه هایی برای راه اندازی ، توسعه ، بازار اختصاص داده شده است. توسعه و مشاغل جوانان این بودجه همچنین به انجمن این امکان را می دهد تا بستر آموزش آنلاین خود را گسترش دهد ، یک برنامه جوجه کشی ایجاد کند و یک مرکز تجاری فیزیکی با کارکنان ماهر و پیمانکاران ماهر برای حمایت از کارآفرینان سیاه پوست ایجاد کند.

صندوق اکوسیستم ملی یک برنامه بیش از 100 میلیون دلار است که برای تقویت اکوسیستم کارآفرینی برای کارآفرینان سیاه و صاحبان مشاغل در سراسر کانادا طراحی شده است. این بودجه به سازمانهای غیر انتفاعی رهبری سیاه برای توسعه خدمات جدید یا گسترش خدمات ارائه شده مانند راهنمایی ، شبکه ، برنامه ریزی مالی و آموزش تجارت برای کارآفرینان سیاهپوست کمک مالی می کند.

تا به امروز ، 30 پروژه در سراسر کشور تصویب شده است – که در هفته های آینده پروژه های بیشتری در راه است – که مجموع سرمایه گذاری اولیه بیش از 58.8 میلیون دلار در سازمان های اکوسیستم است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.