وزیر Mendicino روز جهانی پناهندگان را گرامی می دارد

[ad_1] اتاوا ، 20 ژوئن 2021 –مارکو EL Mendicino ، نماینده مجلس ، رایانه ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: “جهان با بحران پناهندگان روبرو است. در سراسر جهان ، میلیون ها نفر آواره شده اند و مشتاق چیزی هستند که اکثر ما آن را مسلم می

کد خبر : 94967
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۴۲
وزیر Mendicino روز جهانی پناهندگان را گرامی می دارد

[ad_1]

اتاوا ، 20 ژوئن 2021 –مارکو EL Mendicino ، نماینده مجلس ، رایانه ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

“جهان با بحران پناهندگان روبرو است. در سراسر جهان ، میلیون ها نفر آواره شده اند و مشتاق چیزی هستند که اکثر ما آن را مسلم می دانیم: مکانی امن برای تماس با خانه. پناهندگان بیش از هر زمان دیگری به کمک ما احتیاج دارند ، با این حال سیستم اسکان مجدد پناهندگان در سراسر جهان با ظرفیت کمتری کار می کند و این امر تأمین حفاظتی که به شدت مورد نیاز است را دشوار می کند.

کانادا به عنوان یک رهبر جهانی در ارائه پناهندگی به کسانی که از جنگ و آزار و اذیت فرار می کنند ، در تعهد ما به انجام وظیفه خود تزلزل ناپذیر است. در طول همه گیری همه گیر ، کانادا یکی از معدود کشورهایی بوده است که هرگز اسکان مجدد پناهندگان را که نیاز فوری به کمک ما داشتند متوقف نکرده است. در حالی که دیگران درهای خود را می بندند ، ما آنها را باز نگه می داریم. در سال 2020 ، ما از تقریبا نیمی از پناهندگان اسکان یافته در سراسر جهان استقبال کردیم.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اخیراً کانادا را “چراغی روشن در سال وحشتناک برای اسکان مجدد پناهندگان” نامید. به همین دلیل ، من می خواهم از کانادایی ها تشکر کنم. این نور به دلیل سخاوتمندی کانادایی ها ، که در استقبال پناهندگان از جوامع خود نقش موثری دارند ، بسیار روشن می شود. همین نور در مشارکت های باورنکردنی خود پناهندگان ، به ویژه در دوران همه گیری ، می تابد. از قرار دادن غذا روی میزهای ما گرفته تا مراقبت از سالمندان ، کمک های پناهندگان به حفظ امنیت و سلامت ما کمک کرده است. ما به رسمیت شناختن کار خارق العاده آنها برنامه “فرشتگان نگهبان” را برای متقاضیان پناهندگی که در مراقبت های بهداشتی کار می کنند ایجاد کردیم.

“در این لحظه سخت ، آسیب پذیرترین افراد روی ما حساب می کنند تا کارهای بیشتری انجام دهیم. به همین دلیل است که ما تلاشهای خود را برای کمک به بیشتر پناهندگان و متقاضیان پناهندگی برای یافتن امنیت در کانادا مضاعف می کنیم – از ابتکارات جدید برای کمک به خانواده های ایزدی به کانادا گرفته تا رهبری ما در نهادهای بین المللی یا حمایت از سایر کشورها برای تکرار برنامه های موفق پناهندگان کانادا.

“در آستانه روز جهانی پناهندگان ، من همچنین مجموعه ای از ابتکارات را برای کمک به حمایت و استقبال بیشتر پناهندگان اعلام کردم. آزمایشی مسیرهای تحرک اقتصادی ، که مسیرهای ورود پناهجویان ماهر از طریق برنامه های اقتصادی به کانادا را گسترش می دهد ، برای استقبال از 500 پناهنده و خانواده های آنها گسترش یافته و روند درخواست را سریعتر و آسان تر می کند. ما همچنین تقریباً تعداد افراد تحت حمایت که قصد داریم امسال از آنها استقبال کنیم را دو برابر کرده ایم و سرمایه گذاری های جدیدی را در برنامه حمایتی خصوصی پناهندگان انجام می دهیم تا هم از جامعه حامی و هم از خود پناهندگان سود ببریم.

از استقبال “قایقران” جنوب شرقی آسیا در دهه 1970 تا پناهندگان سوری که امروز همچنان به آنجا می رسند ، استقبال از پناهندگان نشان می دهد که ما به عنوان کانادایی هستیم. در این روز جهانی پناهندگان ، ما به تعهد خود متعهد می شویم که همچنان پناهگاه کسانی باشد که بیشتر به آن نیاز دارند. “

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.