وزیر Mendicino جریان ویژه ای از پناهندگان را برای مدافعان حقوق بشر راه اندازی می کند

[ad_1] 16 جولای 2021 – اتاوا –کار مدافعان حقوق بشر برای ارتقاء و حمایت از حقوق بشر مردم در سراسر جهان ضروری است. اغلب آنها جان خود را در معرض خطر قرار می دهند تا بی عدالتی ها را محکوم کنند و قدرتمندان را مورد بازخواست قرار دهند. کشور ما دارای سنت طولانی و افتخارآمیز

کد خبر : 93568
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
وزیر Mendicino جریان ویژه ای از پناهندگان را برای مدافعان حقوق بشر راه اندازی می کند

[ad_1]

16 جولای 2021 – اتاوا –کار مدافعان حقوق بشر برای ارتقاء و حمایت از حقوق بشر مردم در سراسر جهان ضروری است. اغلب آنها جان خود را در معرض خطر قرار می دهند تا بی عدالتی ها را محکوم کنند و قدرتمندان را مورد بازخواست قرار دهند.

کشور ما دارای سنت طولانی و افتخارآمیز است که از افراد در معرض خطر محافظت می کند. کانادا به عنوان یک رهبر جهانی از نزدیک به یک سوم پناهندگان اسکان یافته از سراسر جهان در سال 2020 استقبال کرد.

به همین دلیل است که مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، امروز از راه اندازی یک جریان اختصاصی پناهندگان برای ایجاد پناهگاهی امن برای مدافعان حقوق بشر در معرض خطر که از آزار و شکنجه در کشور خود فرار می کنند ، خبر داد.

کانادا یکی از اولین کشورهایی خواهد بود که راهی مداوم و مداوم برای مدافعان حقوق بشر ارائه می دهد و سالانه حداکثر 250 مدافع حقوق بشر ، از جمله اعضای خانواده آنها را از طریق برنامه دولت به کمک پناهندگان اسکان می دهد.

دولت کانادا با Front Line Defenders و ProtectDefenders.eu ، در کنار دیگر شرکای کانادایی و بین المللی ، از جمله آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد ، برای شناسایی مدافعان حقوق بشر که با خطرات امنیتی روبرو هستند و نیاز به اسکان مجدد دارند ، و راه حل هایی برای مدافعان حقوق بشر نیاز به حمایت دارند. این شامل تمرکز ویژه بر افراد در معرض خطر بالا ، مانند زنان ، روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر LGBTQ2 خواهد بود.

کارشناسان و حامیان بین المللی خواستار اقدامات حفاظتی اختصاصی برای مدافعان حقوق بشر شده اند. با اعلامیه امروز ، کانادا به ارائه گزینه های بیشتر به مدافعان حقوق بشر که نیاز به حمایت دارند ، کمک می کند تا در صورت عدم بازگشت به خانه ، راهی برای اقامت دائم داشته باشند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.