وزیر Hutchings و وزیر Beare با نمایندگان محلی Lheidli T’enneh First Nation در شاهزاده جورج در مورد بزرگراه اشک ملاقات کردند.

[ad_1] 7 مارس 2022 – پرنس جورج، بریتیش کلمبیا امروز، محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، و لیزا بیر، وزیر خدمات شهروندان بریتیش کلمبیا، در رویدادی که توسط Rogers Communications در شاهزاده جورج برگزار شد، با Leidli T’enneh، رئیس ملت اول، Dollen Logan و رهبران دیدار کردند. برای بحث در مورد پیشرفت پوشش سلولی

کد خبر : 175571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۱۱
وزیر Hutchings و وزیر Beare با نمایندگان محلی Lheidli T’enneh First Nation در شاهزاده جورج در مورد بزرگراه اشک ملاقات کردند.

[ad_1]

7 مارس 2022 – پرنس جورج، بریتیش کلمبیا

امروز، محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، و لیزا بیر، وزیر خدمات شهروندان بریتیش کلمبیا، در رویدادی که توسط Rogers Communications در شاهزاده جورج برگزار شد، با Leidli T’enneh، رئیس ملت اول، Dollen Logan و رهبران دیدار کردند. برای بحث در مورد پیشرفت پوشش سلولی در طول کل مسیر بزرگراه 16 از شاهزاده روپرت تا پرنس جورج.

جنیفر کامپو، مدیر همکاری بومی، راجرز ارتباطات، جلسه را افتتاح کرد و از وزیران هاچینگ و بیر، رئیس لوگان و رهبران استقبال کرد. شرکت کنندگان به اهمیت این موضوع پی بردند گزارش توصیه های سمپوزیوم بزرگراه اشک در شناسایی توصیه هایی با هدف افزایش ایمنی برای زنان و دختران بومی. نمایندگان راجرز پیشرفت این شرکت را در ساخت اولین سایت برج سلولی در دسامبر گذشته، به عنوان بخشی از پروژه توسعه خدمات بی سیم آن، به اشتراک گذاشتند. آنها همچنین تعهد شرکت به تاریخ تکمیل پیش بینی شده پاییز 2022 را مجدداً اعلام کردند.

در طول میزگرد، هر دو وزیر از شرکت کنندگان در مورد فقدان اتصال قابل اعتماد و نزدیکی بزرگراه به تعداد فزاینده ای از کمپ های موقت کار، نیاز به گزینه های حمل و نقل در دسترس، و کار در حال انجام برای پایان دادن به نژادپرستی سیستماتیک، تبعیض جنسی، توانمندی و اقتصادی شنیدند. نابرابری که باعث تداوم خشونت علیه زنان بومی، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ شده است. هر دو وزیر همچنین از شرکای بومی شنیدند که باید کارهای بیشتری برای مردان و پسران انجام شود، نه تنها برای کمک به رسیدگی به خشونت مبتنی بر جنسیت و نژاد، بلکه برای حمایت از آنها از طریق خشونتی که ممکن است تجربه کنند.

بزرگراه اشک ها راهرو بزرگراه 16 بین شاهزاده جورج و پرنس روپرت، بریتیش کلمبیا است و از سال 1970، محل بسیاری از زنان و دختران بومی مفقود و کشته شده (MMIWG) بوده است.

به لطف سرمایه گذاری های فدرال و استانی اعلام شده در آوریل 2021، برنامه اتصال بریتیش کلمبیا و صندوق جهانی پهنای باند دولت کانادا 4.5 میلیون دلار کمک مالی مشترک به Rogers Communications برای هزینه 11.6 میلیون دلاری نصب زیرساخت های سلولی برای تأمین پوشش سلولی در طول راهرو فراهم کردند. بزرگراه 16. این سرمایه گذاری کلیدی است برای اطمینان از اینکه زنان، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+، به ویژه آنهایی که بومی هستند، می توانند برای کمک تماس بگیرند و خدمات مورد نیاز خود را برای اطمینان از ایمنی و امنیت دریافت کنند.

رئیس لوگان و شرکت کنندگان از وزیر هاچینگز، وزیر بیر و راجرز برای حمایتشان تشکر کردند.

پیوندهای مرتبط

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.