وزیر Hutchings با سهامداران کلیدی روستایی در بریتیش کلمبیا و آلبرتا ملاقات می‌کند و مشارکت‌های مهم فدرال-استانی را اعلام می‌کند.

[ad_1] 10 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو دولت کانادا تضمین می‌کند که جوامع روستایی ابزارها و فرصت‌های لازم برای بازسازی بهتر را دارند. امروز، محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، سفر خود را به بریتیش کلمبیا و آلبرتا به پایان رساند، جایی که وی به عنوان بخشی از گفتگوها و تعاملات جاری خود برای

کد خبر : 177111
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
وزیر Hutchings با سهامداران کلیدی روستایی در بریتیش کلمبیا و آلبرتا ملاقات می‌کند و مشارکت‌های مهم فدرال-استانی را اعلام می‌کند.

[ad_1]

10 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

دولت کانادا تضمین می‌کند که جوامع روستایی ابزارها و فرصت‌های لازم برای بازسازی بهتر را دارند.

امروز، محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، سفر خود را به بریتیش کلمبیا و آلبرتا به پایان رساند، جایی که وی به عنوان بخشی از گفتگوها و تعاملات جاری خود برای دیدار با شرکای مهم روستایی، از جمله رهبران بومی، انجمن توسعه اقتصادی BC، سفر کرد. و انجمن شهرداری های روستایی آلبرتا. اولویت‌ها و موضوعاتی که در این جلسات مورد بحث قرار گرفته‌اند، به اعمال نگاه روستایی به سیاست‌ها و برنامه‌های فدرال برای حمایت از بهبود اقتصادی و ایجاد انعطاف‌پذیری مناطق روستایی کانادا کمک خواهد کرد.

در بریتیش کلمبیا، وزیر Hutchings با Lheidli T’enneh، رئیس ملت اول Dollen Logan و رهبران در رویدادی به میزبانی Rogers Communications در پرنس جورج ملاقات کرد تا در مورد پیشرفت پوشش سلولی در طول کل مسیر بزرگراه 16، که به عنوان “بزرگراه” نیز شناخته می شود، گفتگو کند. از اشک، از شاهزاده روپرت تا شاهزاده جورج. او سپس به ماموریت سفر کرد تا یک همکاری تاریخی با استان بریتیش کلمبیا را اعلام کند تا حداکثر 830 میلیون دلار برای اتصال تمام خانوارهای روستایی باقی مانده در استان به اینترنت پرسرعت با تعهد مالی 415 میلیون دلاری هر دو دولت کانادا فراهم کند. و دولت بریتیش کلمبیا.

وزیر Hutchings سپس به آلبرتا سفر کرد تا مبلغ 780 میلیون دلار برای اتصال خانوارهای محروم در آن استان، با تعهد بودجه 390 میلیون دلاری از سوی دولت کانادا و دولت آلبرتا، اعلام کند.

این اعلامیه ها به عنوان بخشی از صندوق جهانی پهنای باند دولت کانادا اعلام شد که هدف آن اتصال 98 درصد کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 و تمام کانادایی ها تا سال 2030 است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.