وزیر Hajdu از اولین کشور Elsipogtog بازدید می کند، با رئیس و شورا دیدار می کند و از پروژه های زیرساختی جدید جامعه بازدید می کند.

[ad_1] 18 مارس 2022 — اولین ملت السیپوگتوگ، قلمرو سنتی میکماق واگذار نشده، نیوبرانزویک — خدمات بومی کانادا این هفته، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، از اولین کشور السیپوگتوگ بازدید کرد تا با رئیس آرن سوک و شورای شهر دیدار کند تا در مورد اولویت ها و چالش های جامعه گفتگو کند، و از

کد خبر : 180626
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۳۲
وزیر Hajdu از اولین کشور Elsipogtog بازدید می کند، با رئیس و شورا دیدار می کند و از پروژه های زیرساختی جدید جامعه بازدید می کند.

[ad_1]

18 مارس 2022 — اولین ملت السیپوگتوگ، قلمرو سنتی میکماق واگذار نشده، نیوبرانزویک — خدمات بومی کانادا

این هفته، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی، از اولین کشور السیپوگتوگ بازدید کرد تا با رئیس آرن سوک و شورای شهر دیدار کند تا در مورد اولویت ها و چالش های جامعه گفتگو کند، و از برخی از پروژه های زیرساختی جدید بهداشت و آموزش بازدید کرد.

وزیر Hajdu ابتدا از مرکز بهداشت و سلامت Elsipogtog بازدید کرد تا از تلاش کارکنان بهداشتی در طول همه‌گیری COVID-19 تشکر کند. او همچنین با کارکنان صحبت کرد تا در مورد بازسازی و گسترش مرکز بهداشت جامعه اطلاعات کسب کند. پس از تکمیل، تسهیلات به روز شده دسترسی بهبود یافته به مراقبت را برای جامعه فراهم می کند. این پروژه در حال حاضر در مرحله طراحی برای نوسازی و گسترش فضای کلی مرکز بهداشتی موجود به 1068 متر مربع (11495 فوت مربع) است تا نیازهای جامعه را بهتر برآورده کند.

آنها سپس از آژانس خدمات خانواده Oetjgoapeniag Elnoei در جامعه بازدید کردند و در آنجا در مورد برنامه های ارائه شده توسط مددکاران اجتماعی و سایر کارمندان از جمله مشاوره و راهنمایی بعد از مدرسه و سایر فعالیت ها برای کودکان در معرض خطر آشنا شدند. وزیر Hajdu همچنین در مورد چالش‌های پیش روی تیم در طول بیماری همه‌گیر شنید و از تعهد آنها به جامعه خود تشکر کرد. در سال‌های 2021-2022، خدمات بومی کانادا 8.03 میلیون دلار به خدمات کودک و خانواده السیپوگتوگ برای برنامه‌ریزی نگهداری و پیشگیری و همچنین مدیریت سازمان ارائه کرد.

رئیس Sock و وزیر Hajdu همچنین درباره مرکز درمانی جدید Lone Eagle که در حال تکمیل است و جایگزین یک مرکز موجود با بیش از 30 سال قدمت است، صحبت کردند. خدمات بومی کانادا 4.5 میلیون دلار بودجه برای ساخت مرکز درمانی جدید ارائه کرد که طیف وسیعی از خدمات را برای مصرف مواد مشکل زا و فضای اضافی برای حمایت از برنامه های شفای فرهنگی، آموزش، آموزش و فعالیت های بدنی ارائه می دهد. این مرکز می تواند شش مشتری را در شش اتاق مجزا با یک اتاق اضافی برای اقامت کارکنان به صورت 24 ساعته و 7 ساعته در کنار مشتریان قرار دهد. این مرکز 800 متر مربعی (8611 فوت مربع) اتاق های مشاوره خصوصی، یک آشپزخانه کامل و منطقه غذاخوری و یک دفتر برای بازدید از متخصصان بهداشت ارائه می دهد.

این تور همچنین شامل بازدید از مدرسه جدید Elsipogtog First Nation K 4-8 بود که در تابستان 2021 تکمیل شد. مدرسه جدید تسهیلات مدرنی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا از اهداف آموزشی خود حمایت کنند و شامل کتابخانه، اتاق فناوری و کامپیوتر، فرهنگی و مرکز آموزش از راه دور، اتاق نوآوری، دو اتاق منبع آموزشی، یک اتاق ناهار/چند منظوره، آشپزخانه/ غذاخوری و یک سالن بدنسازی.

مدرسه Elsipogtog همچنین دارای کلینیک دندانپزشکی جدید جامعه به مساحت 60 متر مربع (646 فوت مربع) است که شامل یک اپراتور، آزمایشگاه، منطقه انتظار و ایستگاه کاری برای درمانگر دندانپزشکی است. این کلینیک شعبه بهداشت Inuit First Nations را قادر می سازد تا خدمات دندانپزشکی را در تمام طول سال برای جامعه ارائه دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.