وزیر Guilbeault از هیئت کانادایی شرکت کننده در پنجاه و پنجمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا تشکر می کند و تعهد کانادا به مبارزه با تغییرات آب و هوا را تقویت می کند.

[ad_1] 28 فوریه 2022 – گتینو، کبک مایلم از هیئت کانادایی که در پنجاه و پنجمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات اقلیمی (IPCC) از 14 تا 25 فوریه، همراه با 195 کشور دیگر که در جلسه متمرکز بر سازگاری آب و هوا شرکت کردند، تشکر کنم. این گزارش IPCC آنچه را که مردم در سرتاسر

کد خبر : 172478
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
وزیر Guilbeault از هیئت کانادایی شرکت کننده در پنجاه و پنجمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا تشکر می کند و تعهد کانادا به مبارزه با تغییرات آب و هوا را تقویت می کند.

[ad_1]

28 فوریه 2022 – گتینو، کبک

مایلم از هیئت کانادایی که در پنجاه و پنجمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات اقلیمی (IPCC) از 14 تا 25 فوریه، همراه با 195 کشور دیگر که در جلسه متمرکز بر سازگاری آب و هوا شرکت کردند، تشکر کنم.

این گزارش IPCC آنچه را که مردم در سرتاسر جهان از قبل می‌دانند نشان می‌دهد که همه کشورها باید اقدامات جسورانه‌ای برای کاهش و سازگاری آب و هوا انجام دهند، زیرا هزینه‌های انجام کم بسیار زیاد خواهد بود. کانادا آماده ادامه این کار است.

ما فقط باید به رویدادهای شدید آب و هوایی مانند سیل در بریتیش کلمبیا و آتش‌سوزی جنگلی در آلبرتا در سال 2021 نگاه کنیم تا ببینیم چرا پرداختن به تغییرات آب و هوایی برای کانادایی‌ها اهمیت دارد.

کانادا در حال گرم شدن بیش از دو برابر نرخ جهانی است. قطب شمال کانادا سه برابر سریعتر گرم می شود. در حالی که ما باید به کار خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مبارزه با تغییرات آب و هوایی ادامه دهیم، همچنین باید در سراسر جامعه خود، از جمله در شمال کانادا، سازگاری داشته باشیم و انعطاف پذیری ایجاد کنیم.

این فوریت توسط همه کشورها احساس می شود. انفعال در کاهش و سازگاری آب و هوا بر سیستم های غذایی، تجارت و مهاجرت، نه تنها در کانادا، بلکه در سراسر جهان تأثیر می گذارد.

به همین دلیل است که دولت کانادا با اقدام سریع در زمینه سازگاری با آب و هوا پیشرو است. این شامل سرمایه گذاری در سال 2021 معادل 1.375 میلیارد دلار اضافی برای صندوق کاهش بلایا و سازگاری کانادا، 52.5 میلیون دلار بودجه جدید برای افزایش آمادگی در برابر آتش سوزی در پارک های ملی کانادا و 92 میلیون دلار برای نقشه برداری مناطق در معرض خطر آتش سوزی و سیل است.

ما همچنین در حال توسعه اولین استراتژی ملی انطباق کانادا هستیم که در پاییز راه اندازی می شود و با همه دستورات دولت، مردم بومی و گروه های ذینفع بر روی یک استراتژی ملی هماهنگ برای ایمن تر و انعطاف پذیرتر کردن جوامع کار می کنیم. استراتژی ملی انطباق یک چشم انداز مشترک و چارچوبی برای اقدام در مورد چگونگی بهبود سلامت و رفاه، ساخت و نگهداری زیرساخت های خود، مراقبت از محیط زیست، اتخاذ تصمیمات اقتصادی انعطاف پذیر و آماده سازی و جلوگیری از بلایای مرتبط با آب و هوا ایجاد خواهد کرد.

برای توسعه همه این کارها، ما متعهد به انتشار طرح کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در کانادا، تحت مصوبه اخیر هستیم. قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا. ما روی مبارزه با علت تغییرات آب و هوایی و حمایت از کانادایی‌ها در زمانی که اثرات آن احساس می‌شود، متمرکز هستیم.

مجدداً از هیئت کانادایی، از جمله تحلیلگران سیاست، دانشمندان و مدیران ارشد بسیاری از بخش‌ها در سراسر دولت کانادا، و همچنین نمایندگان چندین سازمان بومی ملی تشکر می‌کنم. شک ندارم که آخرین نشریه IPCC، نشست‌های بین‌المللی تغییرات اقلیمی، از جمله بیست و هفتمین نشست کنفرانس اعضا (COP27) در نوامبر 2022 را که کشورها برای ارزیابی پیشرفت‌ها در جهت اهداف تعیین‌شده در آن گرد هم می‌آیند، اطلاع رسانی خواهد کرد. توافق پاریس.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.