وزیر Guilbeault از هیئت کانادایی شرکت کننده در پنجاه و ششمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات اقلیمی تشکر می کند و تعهد کانادا برای دستیابی به هدف خالص صفر را تقویت می کند.

[ad_1] 4 آوریل 2022 – گتینو، کبک مایلم از هیئت کانادایی که در پنجاه و ششمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا (IPCC) شرکت کرد، به همراه بسیاری از نویسندگان کانادایی که در گزارش تمرکز بر کاهش تغییرات آب و هوایی مشارکت داشتند، تشکر کنم. علم تغییر اقلیم ماهیت پیچیده و جهانی دارد.

کد خبر : 188060
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
وزیر Guilbeault از هیئت کانادایی شرکت کننده در پنجاه و ششمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات اقلیمی تشکر می کند و تعهد کانادا برای دستیابی به هدف خالص صفر را تقویت می کند.

[ad_1]

4 آوریل 2022 – گتینو، کبک

مایلم از هیئت کانادایی که در پنجاه و ششمین جلسه هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا (IPCC) شرکت کرد، به همراه بسیاری از نویسندگان کانادایی که در گزارش تمرکز بر کاهش تغییرات آب و هوایی مشارکت داشتند، تشکر کنم. علم تغییر اقلیم ماهیت پیچیده و جهانی دارد. ارتقای درک ما از این موضوع نیازمند همکاری با کارشناسان علمی از سراسر جهان است.

“علم نشان می دهد که بسیار حیاتی است که کشورها برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا و حفظ هدف توافق پاریس برای محدود کردن افزایش دما به 1.5 درجه سانتیگراد در دسترس و در یک جدول زمانی سریعتر تلاش کنند.” ما باید جاه طلبی خود را برای جلوگیری از تغییرات فاجعه بار آب و هوا افزایش دهیم و از فرصت های اقتصادی که اقدام بلندپروازانه ارائه می دهد کاملاً استفاده کنیم.

کانادا دو برابر نرخ جهانی و تا سه برابر میانگین جهانی در شمال گرم می شود. کانادایی ها به طور منظم اثرات مخرب آب و هوا و رویدادهای شدید آب و هوایی را بر جوامع، اقتصاد و محیط زیست خود تجربه می کنند.

در سرتاسر کشور، کانادایی‌ها خواستار اقدام بلندپروازانه اقلیمی هستند که انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد و در عین حال یک اقتصاد قوی برای امروز و فردا ایجاد می‌کند. برای رفاه اقتصادی و اجتماعی کانادا بسیار مهم است که ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اقدام سریع انجام دهیم.

از طریق برنامه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030: هوای پاک، اقتصاد قوی، کانادا برنامه خود را برای دستیابی به هدف سال 2030 خود برای کاهش حداقل 40 درصد کمتر از سطح 2005 ارائه کرده است. این بر اساس پیشرفت قابل توجهی است که برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا در سراسر کشور انجام شده است، از جمله اقداماتی که در طرح آب و هوایی تقویت شده کانادا که در دسامبر 2020 منتشر شد، مشخص شده است. یک محیط سالم و یک اقتصاد سالم. از طریق این تلاش‌ها، کانادا شفافیت و پاسخگویی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کند، زیرا دولت برای رسیدن به هدف خود برای انتشار خالص صفر تا سال 2050 تلاش می‌کند.

«کانادا در تعدادی از راه‌ها برای افزایش جاه‌طلبی، از جمله اقداماتی برای کاهش قابل‌توجه انتشار متان از بخش نفت و گاز، محل‌های دفن زباله و منابع مختلف کشاورزی قدم برداشته است. انتقال به یک شبکه برق با انتشار خالص صفر تا سال 2035؛ برای اینکه کانادایی ها راحت تر به یک وسیله نقلیه با آلایندگی صفر بروند. و در نهایت، دوبرابر کردن تعهد مالی برای آب و هوا به 5.3 میلیارد دلار در طی پنج سال آینده برای کمک به کشورهای در حال توسعه برای مبارزه و سازگاری با تغییرات اقلیمی و حفاظت از تنوع زیستی.

این گزارش IPCC یک منبع کلیدی برای درک گزینه های ما برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حذف آنها از جو است. این کار به اطلاع رسانی اقدامات دولت کانادا ادامه خواهد داد بهبود انعطاف‌پذیری، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و ساختن اقتصاد خالص صفر آینده.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.