وزیر Fortier با استادان شهردار Regina ملاقات می کند

[ad_1] 19 جولای 2021 امروز ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، مونا فورتیه ، عملاً با عبادت خود Sandra Masters ، شهردار رجینا صحبت کرد. وزیر Fortier و شهردار Masters در مورد پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد

کد خبر : 94977
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۱۵
وزیر Fortier با استادان شهردار Regina ملاقات می کند

[ad_1]

19 جولای 2021

امروز ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، مونا فورتیه ، عملاً با عبادت خود Sandra Masters ، شهردار رجینا صحبت کرد.

وزیر Fortier و شهردار Masters در مورد پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد ، بحث کردند. این چارچوب راهنمایی برای عبور از مجموعه ای از شاخص های رفاه-مانند تولید ناخالص داخلی-برای بررسی کیفیت زندگی کانادایی ها در پنج حوزه-رفاه ، سلامت ، محیط زیست ، جامعه و حکمرانی خوب ارائه می دهد. علاوه بر این نوع تفکر چند بعدی ، چارچوب بر تفکر فراگیر و بلند مدت تأکید دارد.

وزیر به دنبال ورودی مقاله ای بود که در کنار بودجه 2021 منتشر شد و به طور خاص دیدگاههای کارشناسی ارشد شهردار در زمینه ها و شاخص های چارچوب برای ارزیابی بهتر زندگی با اطمینان از استفاده از طیف وسیعی از عوامل برای هدایت تصمیمات سیاست در کانادا.

شهردار مسترز این دیدگاه را به اشتراک گذاشت که تصمیم گیری دولت باید شامل عواملی فراتر از امور مالی باشد ، به طور خاص ، Regina در زمینه ایمنی و اولویت های رفاه جامعه کار می کند. او بر اهمیت همکاری با شهرها برای اطمینان از شنیدن همه صداها ، مانند استفاده از لنز روستایی در چارچوب ، تاکید کرد. آنها در مورد تعادل بین رشد اقتصادی و اجتماعی در شهر او صحبت کردند. آنها همچنین بر ضرورت حمایت از زنان کارآفرین در دو سطح شهرداری و فدرال تاکید کردند.

وزیر فورتیه خاطرنشان کرد که بازخورد این جلسه و سایر جلسات برای اصلاح چارچوب مورد استفاده قرار می گیرد ، این طرح همیشه سبز خواهد بود تا از اهمیت مداوم آن در اندازه گیری آنچه برای کیفیت خوب زندگی در کانادا اهمیت دارد اطمینان حاصل شود.

وزیر فورتیر همچنین از این فرصت استفاده کرد و در مورد چالش های مداوم همه گیر COVID-19 و کار دولت های شهرداری برای هدایت بهبود اقتصادی کشور صحبت کرد. کانادا در وضعیت مالی قوی وارد این بیماری همه گیر شد ، که به دولت این امکان را داد تا اقدامات سریع و قاطع انجام دهد ، از مردم و مشاغل حمایت کند و سرمایه گذاری های تاریخی در بهبودی انجام دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.