وزیر Bibeau و نماینده مجلس Schiefke سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری را در جدیدترین مرکز پردازش گراز در نزدیکی Vaudreuil برجسته کردند

[ad_1] 21 جولای 2021-Les Cèdres ، Quebec-Agricultural and Agri-Food Canada امروز ، وزیر کشاورزی و صنایع غذایی ، ماری کلود بی بیو ، و نماینده پارلمان وودرویل-سولانگز ، پیتر شیفکه ، سرمایه گذاری بالغ بر 5 میلیون دلار را که به CBCo Alliance برای افزایش ظرفیت در فرآوری خوک جدید کمک کرد ، برجسته کردند.

کد خبر : 97023
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
وزیر Bibeau و نماینده مجلس Schiefke سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری را در جدیدترین مرکز پردازش گراز در نزدیکی Vaudreuil برجسته کردند

[ad_1]

21 جولای 2021-Les Cèdres ، Quebec-Agricultural and Agri-Food Canada

امروز ، وزیر کشاورزی و صنایع غذایی ، ماری کلود بی بیو ، و نماینده پارلمان وودرویل-سولانگز ، پیتر شیفکه ، سرمایه گذاری بالغ بر 5 میلیون دلار را که به CBCo Alliance برای افزایش ظرفیت در فرآوری خوک جدید کمک کرد ، برجسته کردند. تأسیسات در Les Cèdres ، کبک.

این سرمایه گذاری ، از طریق صندوق پردازش اضطراری ، از ارتقاء زیرساخت ها و خرید و نصب تجهیزات پردازش پیشرفته برای افزایش بهره وری و افزایش ظرفیت تولید پشتیبانی می کند. بر اساس پیش بینی شرکت ، این ظرفیت را دارد که تا سال 2024 تا 20000 خوک در هفته پردازش کند.

این تأسیسات جدید در نوامبر سال 2020 آغاز به کار کرد و انتظار می رود که در مجموع 250 شغل در Vaudreuil -Soulanges ایجاد کند ، زیرا با تمام ظرفیت کار می کند. این پروژه از پایداری منابع غذایی داخلی کانادا پشتیبانی می کند و ظرفیت پردازش گراز را در کبک ، هم اکنون و هم در آینده ، افزایش می دهد.

همه گیری COVID-19 چالش های مهمی را برای بخش فرآوری گوشت کانادا ایجاد کرده است و نیاز به ظرفیت پردازش متنوع تری را نشان داده است. به همین دلیل است که دولت کانادا با سرمایه گذاری های هدفمند به سرمایه گذاران گوشت در اقدامات ایمنی برای حفاظت از کارگران خود و بهبود امکانات برای اطمینان از تامین مواد غذایی قوی برای کانادایی ها پاسخ داد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.