وزیر Bibeau برنامه حمایتی جدیدی را برای پردازشگرهای کالاهای تحت مدیریت عرضه کانادا راه اندازی کرد.

[ad_1] 9 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا سیستم مدیریت عرضه کانادا مدلی از ثبات است که قیمتی منصفانه برای کشاورزان، ثبات برای پردازشگرها و محصولات ایمن و با کیفیت بالا را برای کانادایی ها فراهم می کند. این سیستم دوام مزارع خانوادگی را تضمین می کند و

کد خبر : 176607
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۰۶
وزیر Bibeau برنامه حمایتی جدیدی را برای پردازشگرهای کالاهای تحت مدیریت عرضه کانادا راه اندازی کرد.

[ad_1]

9 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

سیستم مدیریت عرضه کانادا مدلی از ثبات است که قیمتی منصفانه برای کشاورزان، ثبات برای پردازشگرها و محصولات ایمن و با کیفیت بالا را برای کانادایی ها فراهم می کند. این سیستم دوام مزارع خانوادگی را تضمین می کند و ستون فقرات جوامع روستایی در سراسر کشور است.

امروز ماری کلود بیبو وزیر محترم کشاورزی و کشاورزی به همراه فرانسیس دروین دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذا از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری پردازش مدیریت تامین به ارزش 292.5 میلیون دلار خبر دادند. برای کمک به پردازشگرهای کالاهای تحت مدیریت عرضه، رقابت و انعطاف پذیری خود را در مواجهه با بازارهای در حال تحول افزایش دهند. صندوق سرمایه گذاری پردازش مدیریت تامین بخشی از تعهد دولت کانادا برای حمایت از پردازشگرها در این بخش ها برای رسیدگی به تاثیرات توافق نامه های تجاری بین المللی است.

از طریق این برنامه، پردازنده‌های کالاهای تحت مدیریت عرضه به منابع مالی برای بهبود بهره‌وری و کارایی خود از طریق سرمایه‌گذاری در تجهیزات و فناوری جدید خودکار دسترسی خواهند داشت. این صندوق از سرمایه گذاری خصوصی در کارخانه های فرآوری برای تسریع پذیرش اتوماسیون برای کاهش هزینه های پردازش، رفع کمبود نیروی کار و افزایش کیفیت محصول استفاده می کند.

از امروز راه اندازی شد، فرآیند دو مرحله ای درخواست شامل ابتدا ارسال یک فرم خلاصه پروژه است که به تعیین واجد شرایط بودن پروژه و همسویی با معیارها و اولویت های برنامه کمک می کند. از افرادی که در این مرحله موفق شوند دعوت می شود تا درخواست کامل خود را ارسال کنند.

کار با بخش‌های تحت مدیریت عرضه برای تعیین غرامت کامل و منصفانه برای تأثیرات توافقنامه کانادا-ایالات متحده آمریکا-مکزیک در طول سال در حال انجام است. دولت کانادا با ارائه پشتیبانی مورد نیاز به پردازنده‌ها، تضمین می‌کند که مزارع خانوادگی کانادایی رشد کرده و در موقعیت خوبی برای آینده باقی بمانند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.