وزیر ین سرمایه گذاری در رشد اقتصادی و کاهش مالیات برای مشاغل کوچک و متوسط ​​را در بودجه 2022 برجسته می کند.

[ad_1] 12 آوریل 2022 میسیساگا، انتاریو از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد، و ساختن کانادایی انجام خواهد داد که هیچ کس در آن جا نمانده باشد. امروز، Iqwinder

کد خبر : 192422
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
وزیر ین سرمایه گذاری در رشد اقتصادی و کاهش مالیات برای مشاغل کوچک و متوسط ​​را در بودجه 2022 برجسته می کند.

[ad_1]

12 آوریل 2022 میسیساگا، انتاریو

از طریق بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی، دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمند و مسئولانه ای را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد، و ساختن کانادایی انجام خواهد داد که هیچ کس در آن جا نمانده باشد.

امروز، Iqwinder Gaheer، عضو پارلمان میسیساگا-مالتون و Marci Ien، وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، با کارخانه نانوایی پانلا دیدار کردند تا برنامه دولت برای رشد اقتصاد، ایجاد مشاغل خوب برای طبقه متوسط ​​و نمایش را برجسته کنند. حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در حین رشد.

بودجه 2022 راه‌اندازی صندوق رشد کانادایی پیشرو در جهان را پیشنهاد می‌کند که ده‌ها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع کانادا و مشاغل کانادا جذب می‌کند و یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید که به افزایش بهره‌وری و رشد در اقتصاد ما کمک می‌کند. بودجه همچنین شامل گام هایی برای ایجاد زنجیره های تامین انعطاف پذیرتر و کاهش مالیات برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در حال رشد کانادا است.

کانادا با کمترین نسبت بدهی خالص به تولید ناخالص داخلی در میان تمام کشورهای G7 وارد این بیماری همه گیر شد – مزیتی که از آن زمان نسبت به سایر کشورها افزایش یافته است. کانادا بهترین احیای مشاغل را در G7 داشته است و تا مارس 2022، 115 درصد از مشاغل از دست رفته در اوج همه گیری را با نرخ بیکاری تنها 5.3 درصد احیا کرده است – پایین ترین نرخ ثبت شده از سال 1976.

با بودجه 2022، کانادا با حمایت از رشد اقتصادی و ایجاد اقتصادی مناسب برای همه، این موقعیت پیشرو و رویکرد مسئولیت مالی خود را حفظ خواهد کرد. بسیار مهم است که از لنگر مالی دولت کانادا حمایت می کند – کاهش نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی و کاهش کسری های مرتبط با COVID-19، که تضمین می کند که منابع مالی کانادا در بلندمدت پایدار بماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.