وزیر گولد در طول تور نیوفاندلند و لابرادور به مراقبت از کودکان روزانه 15 دلار اشاره می کند

[ad_1] 11 مارس 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور استخدام و توسعه اجتماعی کانادا وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، کارینا گولد، با چندین خانواده و سازمان در سراسر نیوفاندلند و لابرادور ملاقات کرد تا تلاش‌های دولت کانادا برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن زندگی برای خانواده‌ها را برجسته کند، در حالی که به هر کودک شانس واقعی

کد خبر : 177575
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
وزیر گولد در طول تور نیوفاندلند و لابرادور به مراقبت از کودکان روزانه 15 دلار اشاره می کند

[ad_1]

11 مارس 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، کارینا گولد، با چندین خانواده و سازمان در سراسر نیوفاندلند و لابرادور ملاقات کرد تا تلاش‌های دولت کانادا برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن زندگی برای خانواده‌ها را برجسته کند، در حالی که به هر کودک شانس واقعی و منصفانه برای موفقیت می‌دهد.

وزیر گولد برای شروع تور خود با اندرو فیوری، نخست وزیر نیوفاندلند و لابرادور، و تام آزبورن، وزیر آموزش و پرورش نیوفاندلند و لابرادور، در YMCA خانواده سنت جان چس پنی ملاقات کرد تا اعلام کند که استان دارای برای مراقبت از کودکان دارای مجوز به مبلغ 15 دلار در روز رسید. با این کاهش، استان از هدف مشترک برای کاهش هزینه های والدین در سال 2019 به طور متوسط ​​50 درصد تا پایان سال 2022 فراتر رفته است.

روز بعد، وزیر گولد به عنوان بخشی از میزگرد مربیان دوران کودکی با مربیان مشتاق دوران کودکی ملاقات کرد تا در مورد کارهای مهمی که آنها در مراقبت و شکل دادن به ذهن کودکان خردسال انجام می دهند صحبت کند. در طول میزگرد، وزیر گولد خاطرنشان کرد که مربیان دوران کودکی در قلب سیستم مراقبت از کودکان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف‌پذیر و فراگیر هستند که دولت کانادا با استان‌ها، مناطق و شرکای بومی در حال ایجاد آن است.

وزیر به First Light سفر کرد: مرکز دوستی سنت جان، یکی از سازمان‌های اجتماعی متعدد در سراسر کانادا که بودجه برنامه آمادگی سرمایه‌گذاری را دریافت کرده است. در طول تور خود از مرکز، او یاد گرفت که چگونه بودجه برنامه آمادگی سرمایه گذاری فرصتی برای توسعه چهار ماژول جدید برای ارتقای بسته آموزشی تنوع فرهنگی آنها فراهم می کند. موضوعات عبارتند از آسیب بین نسلی، خشونت سیستمیک، زنان و دختران بومی گم شده و کشته شده، و ساختار خانواده و فرزندپروری.

سرانجام، وزیر گولد چندین بازدید از دفاتر خدمات کانادا انجام داد، که از ساکنان محلی نیوفاندلند و لابرادور در هر مرحله از همه‌گیری کووید-19 حمایت می‌کردند و یکی از راه‌های مهم برای دسترسی به پشتیبانی‌های حیاتی را ارائه می‌دادند. وزیر گولد از کارمندان سرویس کانادا برای کار سختشان تشکر کرد و خاطرنشان کرد که دولت کانادا به برداشتن گام‌های مشخص ادامه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که همه افراد در کانادا می‌توانند به خدمات و مزایایی که حق دارند دسترسی داشته باشند، در حالی که به دستورالعمل‌های بهداشت عمومی احترام می‌گذارند و همه مردم را در جریان قرار می‌دهند. کشور امن

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.